Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Täytyi nyt pitkän ajan jälkeen rekisteröityä tälle foorumille.
UFS:n storesta loppui hiljattain Evolution Whey2:n myynti ja tilalle tuli UFS Whey2. Sekoittuvuus, laktoosipitoisuus yms. pysyi samana. Uutena makuna minttusuklaa.

UFS whey maustamaton perushera maistuu mielestä aivan kurapaskalle eikä se alas putoa millään. Evolution wheytä kokeiltuani, kun Evolution whey2 poistui myynnistä huomasin, että käytössä on sama hera = maistuu hieman lievemmälle kurapaskalle.

Onko nyt siis tässä UFS whey2:ssa saman makuista heraa käytössä, kuin noissa kahdessa "huonommassa" tuotteessa vai pysyykö tämä maku samassa linjassa Evolution whey2:n kanssa, kun on isolaatista kyse. Tosiaan, jos joku on ehtinyt kokeilemaan, niin info olis jees.

Ja haukkua saa neidiksi, kun ei tuo UFS whey mene alas, mutta en lähde hakemaan mitään äijämeininkiä ja tuskailemaan hirvittävän makuista jauhoa alas, kun parempaakin on tarjolla.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän mennessä parasta maistamaanki on ollut ehdottomasti "No. 1 Muscle Building Protein - American pro whey" suklaanmakuisena. Ihan hyvää on ollut myös Pro Power whey, maustamaton, veteen sekoitettuna ei maistu juuri ollenkaan. Ehdottomasti pahinta on ollut Finmax kaakaonmakuinen, paljon pahempaa ku tuo maustamaton, treenin jälkeen tuntu että laatta lentää ku sitä veti palkkarissa..

UFS whey maustamaton perushera maistuu mielestä aivan kurapaskalle eikä se alas putoa millään.

Ja haukkua saa neidiksi, kun ei tuo UFS whey mene alas, mutta en lähde hakemaan mitään äijämeininkiä ja tuskailemaan hirvittävän makuista jauhoa alas, kun parempaakin on tarjolla.

Siitä "kurapaskasta" UFS Wheystä sen verran että maku on varsin neutraali, josta saa aivan yhtä hyvää kun muutkin Suklaan/kaakaon makuiseksi maustetut herat kun ostaa jotain halpiskaakaota ja laittaa sitä sekaan.

Melkosta hienostelua kyllä minusta joku perusheran mausta valitus mutta ehkä oonkin tämmönen kuraviemäri kun hyvin menee alas UFS herat. :rolleyes: Huvittaa ihmiset joille pitää olla suunnilleen joku ranskalainen makunautinto HeraDeLuxe vuosikertaa -09, pehmeä mutta aromikas, miellyttävällä jälkimaulla. Paketinkannessa Ronnien kuva ja teksti jossa kerrotaan tämän olevan Ronnien superhypermegaextraultrasuodatettu lempihera jolla lihas kasvaa niin että suhina käy eikä käyttäjä enää kuukauden päästä mahdu salin ovesta sisään kun ottaa latsit ja rintalihakset sivuittainkin sisään yrittäessä karmiin kiinni. Makuvaihtoehtoina kaviaari ja shamppanja. Hinta 50e/800g. :rolleyes:

Ja eiks neidit yleensä just oo parempia saamaan alas vähemmän miellyttävänkin makuisia nesteitä kun ne on harjotellu? :D

Joo no siis tätä shampanjan ja kaviaarin makuista vuosikertaheraa saisi Espoon Stockannilta kyllä ja hyvää vuosikertaa jopa, 9.5.2009 pussitettu, mutta kun minun samettiset makunystyräni eivät kestä niin vanhaa heraa. Tänään on jo 11.5.2009 ja minun suu voisi jopa saastua!

Ei mutta siis furreal. Ei se neutraali millekään maistu, mutta siinä tulee aika lailla hirveä jälkimaku. Alkanut jo hieman tottua siihen, mutta kaikkeen ei halua tottua. Kokeiltu myös sekoittaa kaakaojauhoon, mutta jälkimaku ei mihinkään katoa. Joo ja siis tota Whey2:sta oon käyttäny ihan sen vähäisen laktoosinkin vuoksi.

:offtopic: Ei siis millään pahalla Espoossa asuvia tai samettisia makunystyröitä omaavia henkilöitä kohtaan.

Viimeksi muokattu:
Saatioho sun pitäis joskus vähän karaista samettisia makunystyröitäs raiskaamalla niitä sysipaskanmakuisella Fastin soijaproteiinilla. Se mössö on sellasta paksua, tahmeeta ja pahanmakuista. Monikäyttöistä ainetta, sitä voi juottaa potentiaalisille naikkosille jolloin näkee ilman turhaa ajantuhlausta kannattaako kyseiseen tapaukseen panostaa. Jos soijamoska menee hyvin alas niin sitten sulla on siinä kriteerit täyttävä tyttöystävä johon kannattaa panostaa. :D

Voiko näitä maustettuja laktoosivammainen nauttia? Hylatuotteet itselle sopivat, eli täysin laktoositonta ei tarvitse olla.

Ite syöny just tuota Whey2:ta mistä olen maininnut, juuri kun on laktoositon. Muutaman pussin syönyt eikä mitään oireita tullut. Suosittelen. Kannattaa muuten ostaa sitten isommissa erissä, kun tuo yksikkö hinta on aika korkea.

Siitä "kurapaskasta" UFS Wheystä sen verran että maku on varsin neutraali, josta saa aivan yhtä hyvää kun muutkin Suklaan/kaakaon makuiseksi maustetut herat kun ostaa jotain halpiskaakaota ja laittaa sitä sekaan.

Melkosta hienostelua kyllä minusta joku perusheran mausta valitus mutta ehkä oonkin tämmönen kuraviemäri kun hyvin menee alas UFS herat. :rolleyes: Huvittaa ihmiset joille pitää olla suunnilleen joku ranskalainen makunautinto HeraDeLuxe vuosikertaa -09, pehmeä mutta aromikas, miellyttävällä jälkimaulla. Paketinkannessa Ronnien kuva ja teksti jossa kerrotaan tämän olevan Ronnien superhypermegaextraultrasuodatettu lempihera jolla lihas kasvaa niin että suhina käy eikä käyttäjä enää kuukauden päästä mahdu salin ovesta sisään kun ottaa latsit ja rintalihakset sivuittainkin sisään yrittäessä karmiin kiinni. Makuvaihtoehtoina kaviaari ja shamppanja. Hinta 50e/800g. :rolleyes:

Ja eiks neidit yleensä just oo parempia saamaan alas vähemmän miellyttävänkin makuisia nesteitä kun ne on harjotellu? :D
Olen kuullut vanhempien ja viisaampien sanovan että mitä pahempaa sen parempaa, tai sit oon vaan kuraverinen:evil:

Minä en suostuis kirveelläkään syömään mitään paskan makusta mössöä. Varsinki palkkari pitää olla semmosta, että oikein odottaa treenin jälkeen et pääsee siemasemaan. Joskun ostin jonkun halvan heran-en muista mikä. Sen paiskasin roskiin saman tien. Kympin kaks maksaa noi pussit ni ihan sama maksaa pari euroo enemmän hyvästä mausta. Tällä hetkellä menee Fastin Whey3 vaniljan makuisena, siihen hiukan dekstoo ja maltoo lisäksi ni vot :kuola:

Tähän mennessä parasta maistamaanki on ollut ehdottomasti "No. 1 Muscle Building Protein - American pro whey" suklaanmakuisena. Ihan hyvää on ollut myös Pro Power whey, maustamaton, veteen sekoitettuna ei maistu juuri ollenkaan. Ehdottomasti pahinta on ollut Finmax kaakaonmakuinen, paljon pahempaa ku tuo maustamaton, treenin jälkeen tuntu että laatta lentää ku sitä veti palkkarissa..
Toissapäivänä maistoin Mass minttusuklaata, se on kyllä yhtä hyvää ku toi American pro whey :) Suosittelen, eikä hintakaan päätä huimaa - päinvastoin, halvinta maustettua heraa mitä oon nähny (12,25e/kg).

HART-SPORT Protein & Energy maistuu todella hyvälle. Jauho on pastellinvihreää ja muuttuu siniseksi sekoittaessa veteen :eek:.
Tätä jauhovalmistetta myydään 500g ja 4,5kg pöniköissä. 500g pönikällä on hintaa peräti n. 23€, siitä saa vain 4l juomaa. Tarkoittaa sitä, että tämä 500g pönikkä loppuu helposti viikossa.
Todella kallista, joten vain kaksi kertaa tullut ostettua. Olen vetänyt naamaan aerobistentreenien jälkeen.

Suosittelen, vaikka hinta korkea ja määrä vähäinen. Tätä en kyllä omilla rahoillani missään nimessä ostaisi. Maku on silti niin :kuola: ...

Tuli tuolta mass nutritionilta tilattua palkkarii ja vaatteita, ni tuli kylkiäiseks minttusuklaa heraa ai perhana että oli maukasta. Parasta mitä oon maistanu, sitteku tämänhetkinen hera loppuu ni pitää tilata mass wheytä!

Tuli tuolta mass nutritionilta tilattua palkkarii ja vaatteita, ni tuli kylkiäiseks minttusuklaa heraa ai perhana että oli maukasta. Parasta mitä oon maistanu, sitteku tämänhetkinen hera loppuu ni pitää tilata mass wheytä!

Itellä on tota minttusuklaata just, mutta maku alkaa puskea jo vähän ylös, kun vetää vielä välillä välipalaksikin. :urjo:

Fastin vadelmat on semmonen mikä menee vieläkin tökkimättä alas vaikka niitä on vetäny jo varmaan 7 pussia putkeen samaa makua. Yleensä kaikki suklaa/kaakaomakuset ällöttää vaikka muuten suklaasta tykkäänkin. Vaniljat on ihan hirveitä yleensä. Twinlabin twinfast (vai mikä piru se oli, tästä on muutama vuos aikaa, semmosessa pyöreessä purkissa myytiin, siin oli kaikkee kuituja ja muuta myös, tai siis en tiiä vaik myytäs edelleenkin...) on ehkä kamalinta kuraa mitä ikinä oon ostanu. Roskiin meni. Makuasioita... :)

Nyt himottaisi ostaa vaihteeksi pussi vaniljaa taas :kuola: Mass2 vanilja ainakin oli mahtavan makuinen.

Suositut

Back
Ylös Bottom