Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Fasteista nyt montaa makua syöneenä, oon kyllä ehdoton minttusuklaa-fani. Vanilja on nyt vielä testaamatta, ja sitä ostan seuraavaks pussin. Sit vois vaihtelun vuoks vaihtaa merkkiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tänää pitäis joku hera pussi taas ostaa... Olisko jossai liikkeessä pönikkää mikä maksais 20-40e mutta pienempi kilohinta? maustettua siis. Netistä kun tilaa niin kestää...

ostin hera80 makuna toffee... Helvetin hyvää :) Parasta mitä tähän asti maistanut. Suklaa/mansikka/minttusuklaa maistettuna kyllä vasta, mutta paras noista :)

mass isowhey

Minttusuklaa testattu.

maku ihan OK. Ei ihan fazerminttiä. Vähän oli pepsodentin makua mukana.

Sekoittuvuus oli kyllä heikko. Jos yrittää vispilällä kulhossa maitoon laittaa kokkareiksi jää. Vettä kovalla paineella sheikkeriin ja kiireesti sekoittamaan, niin sekoittuu. Samoin tehosekoittimella saa sekaisin.

itellä ei ainakaa oo ollu ongelmia ton sekotettavuuden kanssa. Hyvin on sekottunut kaikki jauhot mitä juonut. Fastia.

edit:
Luinkin nyt viestisi kunnolla. Eri merkkejä meillä käytössä :)

Mass isowhey

Vaikka eri tavarasta puhuttiin, voi tietenkin olla, että mulle osui virheellinen erä. En vain ole jaksanut valmistajalle asiasta valittaa, kun en tiedä millaista kuuluu olla.

Sekoittuminen ei hirveesti haittaa, kun on muitakin protskupussukoita, joita voi käyttää jos maitoon haluaa sekoitella.

Leaderin kanssa kävi kerran niin, että suklaa oli ihan kamalan makuista, ei sekoittunut ja vaahtosi. Valitin asiasta. Leaderilla arvelivat instantoinnin epäonnistuneen ja sain vaihtaa pussit toisiin.

Evolutien whey 2 koitin joskus ja siinäkin sekoittui vähän heikosti maitoon. En ostanut toiste.

Vaikka eri tavarasta puhuttiin, voi tietenkin olla, että mulle osui virheellinen erä. En vain ole jaksanut valmistajalle asiasta valittaa, kun en tiedä millaista kuuluu olla.

Sekoittuminen ei hirveesti haittaa, kun on muitakin protskupussukoita, joita voi käyttää jos maitoon haluaa sekoitella.

Leaderin kanssa kävi kerran niin, että suklaa oli ihan kamalan makuista, ei sekoittunut ja vaahtosi. Valitin asiasta. Leaderilla arvelivat instantoinnin epäonnistuneen ja sain vaihtaa pussit toisiin.

Evolutien whey 2 koitin joskus ja siinäkin sekoittui vähän heikosti maitoon. En ostanut toiste.

mulla sekoittunut kaikki jauheet maitoon ja veteen mitä olen käyttänyt ja niitä on monia.. lusikalla ko sekoitat?:wtf:

isowhey

mulla sekoittunut kaikki jauheet maitoon ja veteen mitä olen käyttänyt ja niitä on monia.. lusikalla ko sekoitat?:wtf:

Vispilällä / Sheikkerillä.

Kaikki muut jauheet ovat hyvin sekoittuneet (soijia lukuunottamatta) ja vuosien saatossa on monia tullut kokeiltua.

Itse testasin sekoittaa pelkkää heraa, greipin makuista Fun lightia ja vettä -> tulos muistutti erehdyttävästi jugurttijuomaa! :eek: :eek: :eek:
Meikäläinen taitaa jatkossakin harrastaa kyseistä komboa.

Itse testasin sekoittaa pelkkää heraa, greipin makuista Fun lightia ja vettä -> tulos muistutti erehdyttävästi jugurttijuomaa! :eek: :eek: :eek:
Meikäläinen taitaa jatkossakin harrastaa kyseistä komboa.

Mä ostin kanssa maustamatonta heraa iltapalaksi ja tarkoituksena on hakee kaupasta useempaa plaatua Funlighttia jotta saa eri makuja kehiin. Noi valmiiksi maustetut herat on ihan okei palautusjuomassa salilla nautittuna, mut ei noita standardimakuja sit enää illalla jaksa. Toinen ajatus oli tehä pirtelöä ja laittaa tehosekottimeen ananaspaloja, proteiinia, maitoa ja tujaus Funlighttia. Kauhukseni huomasin Ehrmankiintiöni täyttyneen, et nyt pitää kokeilla uusia virityksiä maustamattomasta prodesta.

Suositut

Back
Ylös Bottom