Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko jollakin ensi käden tietoa mansikan tai suklaan makuisesta Mass Nutrition wheysta?
Hyvää se onTilasin Mass Whey mansikkaa, toivottavasti ei maistu ihan kauheelta.
Vaikka eri tavarasta puhuttiin, voi tietenkin olla, että mulle osui virheellinen erä. En vain ole jaksanut valmistajalle asiasta valittaa, kun en tiedä millaista kuuluu olla.
Sekoittuminen ei hirveesti haittaa, kun on muitakin protskupussukoita, joita voi käyttää jos maitoon haluaa sekoitella.
Leaderin kanssa kävi kerran niin, että suklaa oli ihan kamalan makuista, ei sekoittunut ja vaahtosi. Valitin asiasta. Leaderilla arvelivat instantoinnin epäonnistuneen ja sain vaihtaa pussit toisiin.
Evolutien whey 2 koitin joskus ja siinäkin sekoittui vähän heikosti maitoon. En ostanut toiste.
Komppaan.karaista samettisia makunystyröitäs raiskaamalla niitä sysipaskanmakuisella Fastin soijaproteiinilla. Se mössö on sellasta paksua, tahmeeta ja pahanmakuista.
mulla sekoittunut kaikki jauheet maitoon ja veteen mitä olen käyttänyt ja niitä on monia.. lusikalla ko sekoitat?:wtf:
Itse testasin sekoittaa pelkkää heraa, greipin makuista Fun lightia ja vettä -> tulos muistutti erehdyttävästi jugurttijuomaa!
Meikäläinen taitaa jatkossakin harrastaa kyseistä komboa.