Parhaimman makuinen proteiinijauhe?

Mä olen sekoittanut jo jokusen viikon ajan Fastin toffeen makuista Hera80:stä puuroon. Toisinaan laitan myös joitain rusinoita sekaan, ja täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan nauttinut heraa paremman makuisena. Rusinat voi toki jättää pois, on se siltikin niin perkeleen hyvää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä olen sekoittanut jo jokusen viikon ajan Fastin toffeen makuista Hera80:stä puuroon. Toisinaan laitan myös joitain rusinoita sekaan, ja täytyy kyllä sanoa, etten ole koskaan nauttinut heraa paremman makuisena. Rusinat voi toki jättää pois, on se siltikin niin perkeleen hyvää.

Jep. Samaa tavaraa itte tulee vedeltyä. Parhaimman makuinen tähän mennessä.

Tällä hetkellä suosikkini on Mass Nutrionin vadelmanmakuinen heraproteiini, myös vaniljanmakuinen -jauhe vie kielen mennessään. :kuola: :haart:

ite sain tänään 4kg pöntön mass nutritionilta mansikkaa ja sekoittui ainakin tosi hyvin.
Söpö mitta tuli myös mukana :D Parasta mansikkaa tähän mennessä.

Enpä oo maistanut kun fastin mansikkaa ja suklaata, prismasta ostanut. Saako prismasta muidenkin valmistajien kun Fastin? Vaihtelu vois tehdä hyvää kun pussi alkaa käydä vähiin taas.. kai vois tota toffeeta ottaa testiin

FASTin heraa on ollut muistaakseni ainakin mansikkana, minttusuklaana ja vadelmana. Kaikki maistuneet tosi hyville ja onneks on vielä makuja testaamattakin. :)

Enpä oo maistanut kun fastin mansikkaa ja suklaata, prismasta ostanut. Saako prismasta muidenkin valmistajien kun Fastin? Vaihtelu vois tehdä hyvää kun pussi alkaa käydä vähiin taas.. kai vois tota toffeeta ottaa testiin
Miksi se hera pitää juuri Prismasta ostaa? Saahan sitä heraa muualtakin, jopa halvemmalla kun ostaa vaan isompia satseja kerrallaan...

Tänää tuli postissa Mass Whey minttusuklaa...

Oli pakko ottaa maistiaiset vaikka on vielä mansikkaakin reilu puol pönttöö jälellä ja täytyy kyl sanoo et aivan helvetin hyvää tää minttusuklaa. Ei oo semmosta esanssin ja/tai pieruheran makua mikä monissa hyvänkin makusissa jauhoissa on, vaan maistuu imo ihan minttukaakaolle.

Joo täältäki ääni massin minttusuklaalle. Ikinä ennen oo maistanu mitään edes lähelle yhtähyvän makusta mössöö kuin tuo. Kaikki jopa massblast jossa oli hiilarit mukana jää kyllä kakkoseks tälle heralle. Vielä ku hinta on 4kg 49e :thumbs:

Onkohan mussa joku vikana ku ei must tää minttusuklaa hyvää oo, khylhän tää uppoo..

edit. sekottuu muutes huonosti toi samasen kaupan malto oO

Kunnon kermaperseherkkua on Cytosportin Complete Whey Cookies 'n Creme :haart:
Hinta vaan on suolanen.

Kyllä toi Massin minttusuklaahera on melkosta herkkua kanssa, siinä on hinta-laatusuhde kohdallaan. Terästän vielä monesti tummalla kaakaolla ja hurautan sauvasekottimella pakastettujen banaaninpalojen kanssa pirtelöks, nam nam. On muuten esim. reilusti hinnakkaampi Sci-Mx:n herakin (mukamas) minttusuklaan makusena ihan hirveetä kuraa tuohon Massin tavaraan verrattuna.

Onkohan mussa joku vikana ku ei must tää minttusuklaa hyvää oo, khylhän tää uppoo..
Juu, kyllä sussa on jotain vikaa.

syntha 6 Vanilia Ice Cream. namnam. Vetää sen vielä rasvattomaan maitoon ja vetää kunnolla sekaisin ni on ku vanilia pirtelöö jois.

Fastin hera-valikoimasta mä oon tykännyt vadelmasta mutta kun sitä säkkiä kiskoo treeni toisensa jälkeen niin alkoi jo loppuvaiheessa tökkimään oikeen kunnolla.. Ostin uuden fastilta, makuna minttusuklaa ja tää on superia!

Ihan lämpimikseen ja huvin vuoksi tekis mieli juoda sitä, aaaah :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom