Parhaat rannesiteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mursu^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
Olisi uusien rannesiteiden hommaaminen edessä ja kun tälläinen thredi on polvisiteille niin miksei rannesiteillekkin :)
Kertokaapas siis omia kokemuksianne eri siteistä ja suositelkaa jotain ym ym ym.

vaihtoehtoja olisi:
Titan Red Devil
Metal 3-black line
Metal All black
Titan Titanium+
Titan Thp
Crain's Genesis
Metal Black line

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
THP:t on ainakin tarpeeksi jämäkät, kovan tuntuiset. Titaniumit on vähän mukavammat ja kuitenkin jämäkät samoin kuin Titan Signaturet.

Zone-sarja -42%
Löydettiin nyt muuten side ja vetoremmitoimittajan kadonneet yhteystiedot, laitetaan mailia sinne välittömästi, siellä odottaa meille omat remmit yms. releet.

Side1.jpg

Side3.jpg

Mike sanoi:
Löydettiin nyt muuten side ja vetoremmitoimittajan kadonneet yhteystiedot, laitetaan mailia sinne välittömästi, siellä odottaa meille omat remmit yms. releet.

QUOTE]

tuleeko polvenlämmittimiä?
jos nyt tosissaan meinaatte noita tilailla?

Onko noita Pakkiksen rannesiteitä milloin tulossa?? *tahtoo*

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nostetaan ylös. Onko väliä kuinka pitkät siteet tällainen sunnuntainostaja käärii käsiin? Eli 60-senttiset vs. 90-senttiset. Onko tuosta lisäpituudesta kovinkin paljon hyötyä?

haavevahva sanoi:
Nostetaan ylös. Onko väliä kuinka pitkät siteet tällainen sunnuntainostaja käärii käsiin? Eli 60-senttiset vs. 90-senttiset. Onko tuosta lisäpituudesta kovinkin paljon hyötyä?

Itse suosin 90cm siteitä, koska niitä ei tarvitse vetää läheskään niin kireälle, että saadaan hyvä ja sopiva tuki.
Toki noita 60cm siteitä saa nykyään kaikilla erikoisvahvoillamateriaaleilla eli käytännössä ei ole väliä kummat siteet ranteiseesi käärit.
Kunhan ovat uudet ja kaupasta ostetut. Käytetyt siteet tuottavat usein turhia ongelmia.

Riiccia sanoi:
Millaiset nuo FASTin rannesiteet ovat?

Varmasti aivan toimivat siteet treenaamiseen. Jos olet vaikka penkkiin erikoistunut nostaja niin Titanin ja Metalin siteet voisi olla parempi vaihtoehto. Jos jollakulla nuo Fastin siteet ovat niin voisi kertoa lisää.

no mulla on titanin titanium siteet ja oon ollu tyytyväinen,mut noi ois kans hyvät nuo metalin black linit oon muutama kerran nostanu semmosilla ja on tuntunu titania jämäkämmiltä jommaqt kummat.....oma suositus

Itselläkin on ollut Titatin ja Metalin siteet ja todella hyviä ovat olleet. Ensi viikolla saan testiin Grain's Genesiksen siteet, pituutta niillä on 90cm.

Nostoa. Tietääkö joku, onko noita Metalin tai Titanin siteitä saatavilla Tampereen alueella jostain kaupasta? Siis muitakin Titaneita kuin niitä old skool -siteitä.(valkoinen ja 2 punaista raitaa) Säästäisi siten huimat postituskulut..

Suositut

Back
Ylös Bottom