Parhaat rannesiteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mursu^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen itse ostamassa joko Thp:t tai Titaniumit, ja nyt olis kysymyksenä voiko noita thp siteitä käyttää ihan normireenissä, siis ei aina missään maksimi nostoissa vai onko nuo tarkoitettu juuri maksimia varten

Ihan hyvin menevät normaali treenissäkin, jos haluaa käyttää.. Eipä sitä heppoisempia kannatakaan ostaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kummat otan:
METAL BLACK RANNESITEET
IPF hyväksytty 60 cm erittäin tukeva ranneside
/
Titan Max RPM -rannesiteet 60 cm
Suunniteltu erityisesti suurikokoisille massiivisille nostajille.

Pitäisi pistää tänään tilaukseen. Suositelkaa jotain muita tohon 30€ hintaan jos on parempia. Meneeköhän noi tälläselle 17cm risuranteelle? Kiitos vastauksista jo etukäteen!

Titan Titanium vois olla kanssa ihan hyvä vaihtoehto. Hintaa 29e.

Voin myös noita Metalin Black siteitä suositella. Eirttäin hyvät mitä nyt n. vuoden olen niillä nostellut.

Käytännössä kaikki n. 30 euron siteet on varmasti harrastajalle "yhtä hyviä". Lujin myytävä side taitaa olla ATP 3X Heavy. Mutta käytännön merkitys on hinta (ovat muutaman euron kalliimmat :) ).

Ite tuli tossa eilen tilattua APT:n Black Reaperit.. :) Onko kellään kokemusta kyseisistä rannetuista? Ennen sitä tuli käytettyä mass:ilta ostettuja rannetukia, jotka olivat kieltämättä aika perseestä.. Tarpeeksi tiukalle kun veti, niin rannesiteet paukku ja raksahteli.. :lol2:

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom