Parhaat rannesiteet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mursu^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
haavevahva sanoi:
Nostoa. Tietääkö joku, onko noita Metalin tai Titanin siteitä saatavilla Tampereen alueella jostain kaupasta? Siis muitakin Titaneita kuin niitä old skool -siteitä.(valkoinen ja 2 punaista raitaa) Säästäisi siten huimat postituskulut..

Muistaakseni Jari Mentula pitää jotain voimailukauppaa Tampereella. En tosin ole käynyt.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla on Fastin rannesiteet ja ei ole oikeestaan mitään valittamista. Itse käyn salilla 3 kertaa viikossa ja hyvin ovat antaneet tukea noi siteet muun muassa penkissä, hauiskäännöissä ym.. Mun mielestä ei kannata niitä kuitenkaan ostaa jos harjoittelee voimanostoa, vaan silloin kannattaa ostaa jotkut toiset. Vaikka jotkut noista aikaisemmin mainituista..........

itsellä on nuo metal all black 80 cm:n siteet. ne ainakin tukee kunnolla. ennen oli titanin kolmiraitasiteet(60cm) ja ne ei riittänyt ainakaan mulle...

Rannesiteiden osto edessä. Olisko tietoa mitä eroa noilla Metallin eri siteillä on (värin lisäksi)?
Näyttäis löytyvän: Black, 3-Black ja All Black - mallit. Kaikki on 60 cm. Lähinnä penkkiin nuo tulevat.
Edit: Titanin THP näyttäis vielä olevan samassa hintaluokassa. Valitsenko värin perusteella?

Kaikki muut on todella hyviä,, ainoastaan Crain's Genesis siteitä en ole käyttäny
oikeastaan on aivan sama mitkä noistaki valitsee, mutta ite ottasin red devilit

M.A.P sanoi:
...Fastin siteet... Toinen jo hajonnu ja toinen hajoamassa.. en suosittele.
itsellä kans oli hätä vARana fastit, paskimmat siteet ever, liian lyhyet ja tarra kiinnitys kapea, ei tukevuutta ollenkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minäkin suosittelen ehdottomasti noita Titan THP -siteitä. Noita ennen mulla oli jotkut (en muista merkkiä) eivätkä montaa kuukautta kestäneet. Nuo on ollu nyt vajaan vuoden ja kyllä kestää. Ja tosi jämäkätkin on.

Newton sanoi:
Rannesiteiden osto edessä. Olisko tietoa mitä eroa noilla Metallin eri siteillä on (värin lisäksi)?
Näyttäis löytyvän: Black, 3-Black ja All Black - mallit. Kaikki on 60 cm. Lähinnä penkkiin nuo tulevat.
Edit: Titanin THP näyttäis vielä olevan samassa hintaluokassa. Valitsenko värin perusteella?

En ole mikään siteiden asiantuntija, joten korjata saa jos puhun pötyä. Tietääkseni Metal Blackline (kaksiraitainen) sisältää kaikista Suomen markkinoilla olevista siteistä vähiten kumia, joten siitä saa "kaikki löysät pois". Triple Blackline (kolmiraitainen) on materiaaliltaan samantyyppinen, mutta paksumpi. Metal Black (kokomusta) on täysin erityyppinen side -- se sisältää paljon kumia ja on hyvin elastinen.

Titan THP on suosittu ja laadukas side, tukeva ja elastinen (ilmeisesti ei kuitenkaan aivan niin elastinen kuin Metal Black).

fastit on eikä oo hyvät.niinku neutraali sanoi, liian lyhyet eikä tue kunnolla, joutuu vetämään helvetin tiukalle. vaihtoon menee.

hotari sanoi:
liian lyhyet eikä tue kunnolla, joutuu vetämään helvetin tiukalle. .
ja vaikka vetäis niin tiukalle kuin suinkin saa, niin silti niistä se tukevuus puuttuu, todella huonot.

Zone-sarja -42%
Timppaz sanoi:
onko noita titanin thp:itä sit kaiken mittasia 60cm, 80cm, 90cm..?
en tiedä, mulla on siteen toisesta päästä toiseen päähän"tarran päähän" n,60cm. itse side on varmaan n,50cm siis jos ei sitä tarra lärpäkettä lasketa mukaan.

Täältä ääni myös Titanin THP:lle. :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom