Mä sanoisin, että vinopenkki tangolla pikkasen loivemmassa kulmassa, kuin yleensä nää kiinteet vinopenat on, ekana liikkeenä ja isoilla romuilla pitkää sarjaa.
Sekä kakkos liikkeenä käsip. punnerus/viparit vinopenkiltä rinnalle.
kolmos liike vois olla joku sellainen peck deck, missä saa kädet miltei suorana rutistettua yhteen, eli sais sen maksimi supistuksen rinnalle. Tiedän että kuullostaa hinttarispedespodari2g liikkeltä.
Enkä oo itekkään sitä tehnyt ikinä ja rinta on sen mukanen keskitissiä uupuu eli sitä tissien väliä.
Ja oon tässä tuskissani koko yön miettiny tätä maksimisupistusta rinnalle ja tullut siihen tulokseen, että täytyy ruveta kokeilee tota. Ongelmana mul vaan on näissä vipareissa ja peck deckissä, että olkapäät lonksuu ja ärsyyntyy, kun tekee noita likkeitä.
Eli tää oli bodarin mielipide massan kasvatukseen, mutta kyl sitä penkkiä aina teen aina enemmän tai vähemmän, on se niin siistii...:D
Niin ja semmonen pointti, että en suosittele alottelijoille ruveta mitään keskitissiä yrittämään hieroa, vaan kyllä näillä perusliikkeillä pitää eka saada ees jotain lihaa sinne ulkorintaan eka, sinnehän se helpommin kasvaa.
Niin ja mä puhun nyt edelleen siitä rinnasta, tämmönen jankuttaja kun oon :D