Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by tapio
Harmi kun alaviisto penkkiä ei ihan joka paikasta löydy,se on hyvä liike.
Eli toisinsanoen parhaat arvot ovat liikkeissä joissa paino pääsee elämään paremmin.S225T sanoi:***
Tässä valinnassa auttaa eri liikkeillä tehdyt EMG-analyysit, joissa on tutkittu eri lihasten motoristen yksiköiden aktivoitumista. Seuraavassa on lista parhaista rintalihasliikkeistä:
Näistä tuloksista jokainen voi todeta, että käsipainot ovat tehokkaampia kuin tanko, joka taas on tehokkaampi kuin koneet.
ojuni sanoi:Eli toisinsanoen parhaat arvot ovat liikkeissä joissa paino pääsee elämään paremmin.
siis kone=elää vähiten tanko=elää enemmän käsipainot=elää eniten.
Manala sanoi:Noh tässä omaa listaanikin tutkailtua huomasin että melkein kaikki omat massaliikkeeni ovat juuri ne, joissa saa eniten rautaa tankoon.
Rinta:vinopenkki käsipainoilla
Hartiat: pystypunnerrus tangolla
Hauis: vauhditon hauiskääntö käyrällä tangolla
Ojentajat:penkki kapealla otteella
Forkut: scott vastaotteella.
Selkä: kulmasoutu tangolla
Reidet: kyykky
Perse: suorinjaloin Mave
Pohkeet: pohjeprässi
Yleismassaliikkeenä se normi Mave taitaa olla se kovin, vai onko joku erimieltä?
JJJ sanoi:Mä sanoisin, että vinopenkki tangolla pikkasen loivemmassa kulmassa, kuin yleensä nää kiinteet vinopenat on, ekana liikkeenä ja isoilla romuilla pitkää sarjaa.
Itse annan 10pistettä ja papukaijjan merkin ranskalaiselle punnerrukselle. IMO Kevyesti paras ojentaja liike jolla ne ojentajat saa kans kunnolla kipeiksi.-Rookie- sanoi:Mutta itse kyllä antaisin pisteet dipeille :thumbs:
makew sanoi:Grab the EZ curl bar so the palms are pronated but supinated. It's really awkward but man does it place stress right down on the lower bicep. (that beautiful part) I almost hesitate giving that secret away but then again I came to me free so I'm giving it to you free". "
Pyr0 sanoi:Eli viittiikö kukaan parempi englanti suomentaa?
ringside sanoi:Sanoisin, että mulla toimii parhaiten. Ehkä joku 25-30 asteen kulma. Tässä on varmaan jotain eroja, riippuen kropan välityksistä, mutta mä saan esim. latsit tosta kainalon syrjästä todella kipeäksi tolla. Mulle ns. "yleispumppi" tulee tossa ihan homona.