Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Omna
Itselle tulee ensiksi mieleen seuraavat mestariteokset,
Daniel Harms - sattumia
Stanislaw Lem - Tähtipäiväkirjat
Stanislaw Lem - Kyberias
Bulgakow - Saatana saapuu Moskovaan
Cheke Guevaran moottoripyöräpäiväkirjat ja elämänkerta, toimittaajaa en muista.h
Originally posted by Omna
Nyt kun Otsion viesti virkisti muistiani niin toki maininan ansaitsee Charles Bukowskin koko tuotanto ja William S Burroughsin Nisti.
Originally posted by otsio
Burroughsin Nisti, oli ensimäinen teos jonka kyseiseltä herralta luin, kirjaston hakupääte vilkutti errorria kirjoittaessani hakuun nimen, menin tiskille ja kysyin ummehtuneelta virkailijalta, joka oli sonnustautunut itse kutomaan mustaan 2 neliömetrin kuvioituun villa peittoon. Kirjasto täti avasi kellarin oven ja hukkui pimeyteen palatessaan kantoi pientä mustaa kirjaa pölyn, sperman ja morfiinin peittämänä edellisistä lukemisista. Kirjaa ei oltu edes luokiteltu kyseisen kirjaston teoshakuihin, silti virkailja löysi kymmenien metrien hylly pyramidista ohuen kirjasen, ja ojentaessaan sen minulle nuo viivat nenän alla jotka olivat joskus kaukaisessa nuoruudessa suudelleet ensimmäistä kertaa nyt edesmennyttä miestään, virittäytyivät ja muodostivat jollakin sairaalla tavalla muistuttavan miimisen ilmeen jossa oli sekoitus hymyä ja vihaa.
Originally posted by subotai
Pexxi, olen lukaissut A.Vachssilta Floodin, Stregan ja Shellan..
Burge on kova jätkä!
Toi Kivun Hallinta pitääkin lukaista..
http://www.tornio.fi/kirjasto/tuu/dekkarit/kirjailijat/vachss.htm