Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by pexxi
Muistin virkistämiseksi hieman juttua mielestäni parhaimmasta kirjasta kehonrakennuksesta
http://www.wannabebig.com/article.php?articleid=126
Originally posted by makew
Oletko löytänyt tätä helposti kirjastosta?
BTW: sulla on ollut hyviä kirja vinkkejä :thumbs:
Originally posted by pexxi
Kiitoksia!
Musclea ei taida kirjastoista löytyä, tosin en ole varma?
Originally posted by Pjuus
Kari uoti- oikeudet ja vankilat
Yllättäen kaikki ovat ns huonoja ihmisiä joista kaikki ovat lusineet tai lusimassa, lisäksi kirjat perustuvat tosielämään. :evil:
Suositelkaas jotain vastaavia kirjoja.
Originally posted by Jones
Aika kovia kirjojahan tohon tuli jo listattua. Monster taitaa olla kyllä seuraava ostoslistalla.
Muistaakohan kukaan sitä tositapahtumiin perustuvaa kirjaa, joka kertoo siitä kaverista (turistista?) joka jäi Thaimaassa kiinni huumeiden salakuljetuksesta ja sai suunilleen elinkautisen. Kirja siis kertoo noista vuosista telkien takana. Oon varma, et joskus täällä joku siitä maininnut, mutta hitto kun ei muista kirjan nimeä!!! Thaimaa vierailulla piti tuo kirja ostaa matkalukemiseks, mut jäi sit kuitenki ostamatta :wall: Saakohan sitä muuten suomenkielisenä?
Originally posted by miesxxx
Elämänkertoja / muistelmia:
Menee hiukan tuonne yläilmoihin:
-Suuri metsästys / Heinz Knoke
Originally posted by Ulkki
Oisko Keskiyön Pikajuna? Se tapahtui tosin Turkissa.
Midnight express muistaakseni. Olen itse nähnyt vain elokuvan. Vastaa muuten kuvaustasi, mutta tapahtui tosiaan turkissa.Originally posted by Jones
Tuskinpa nimi kuitenkaan suoraan suomennettu Midnight fastrain:sta...
Originally posted by Dragon
Eilen tuli Junamatkalla luettua Ebola - Helsinki kirja ja mielestäni ihan kelpo viihdettä. Hiukan lyhyt mutta sitäkin tiiviimpi.