Parhaat huomautukset

viimeyön seuralainen sano tykkäävänsä tälläisestä selästä, ja kun kysyin et millaisesta selästä ni: Tollasen kolmion muotoisesta...

NGV sanoi:
Ei varmaan kaverisi ole tottunut näkemään lihaa.:rolleyes:

Totta, teki olon vähän kiusalliseksi kun alkavat tolleen sanoon, "tosissaan otettua" treeniä takana vasta 3 kk. Sitä ennen tosin käynyt jo 1,5-2 vuotta lähinnä kuntoilumielessä.

Sattu täti ja sen mies samaan aikaan kauppaan kun minä. Siinä kun olin pakkailemassa ostoksia: rahkaa, kanaa, raejuustoa, tonnikalaa, maitoa. Niin ukko kommentoi: "jäi roteiinit ostamatta":lol2:

Tulin hetki sitten salilta kotiin, ja vieläkin naurattaa :D
Tein siinä pari tiukkaa sarjaa kohautuksia ja peilin edessä jotain patsastelin, niin vieressä oli kolme n.12-13v poikaa joista yksi sitten "hei kattokaa, tol sällillä on samanlaiset niskalihakset ku Brock Lesnaril :hyper: :hyper: " täytyy sanoa että repesin hieman :lol2:

Olin tunnilla ja istuin tuolilla kuten asiaan kuuluu. Tyttöystävä katsoo reittäni ja tökkää sitä. Hän luuli että minulla on taskussa pipo mutta se olikin minun reisilihakseni. Se oli mukava kuulla.

Hypin äidin edessä puolialasti ja kysyin että enkö nyt muka näytä hyvältä?

Äiti katto hieman epäröiden ja oli vähän aikaa hiljaa mutta sitten vastasi: No joooo..........mutta...must sä näytät vaan nytten paljon... jämäkämmältä kun ennen...:lol2:
Mä: niin niin tottaki kun oon treenannu, mut enkös nyt oo kuitenkin kiinteempi..?
Äiti:Joo, olethan sä..
Minä: No niin. Ja mul on paljo parempi oloki!
Äiti: No se onkin pääasia että on itsellään hyvä olla.:)

Miten must tuntuu et äiti tykkäs enemmän mun laihemmasta lookista?:jahas:
Oonhan mä pitkä 178 cm ja silloin painoin 59-60, kun taas nytten 64:D

Meah sanoi:
Hypin äidin edessä puolialasti ja kysyin että enkö nyt muka näytä hyvältä?

Äiti katto hieman epäröiden ja oli vähän aikaa hiljaa mutta sitten vastasi: No joooo..........mutta...must sä näytät vaan nytten paljon... jämäkämmältä kun ennen...:lol2:
Mä: niin niin tottaki kun oon treenannu, mut enkös nyt oo kuitenkin kiinteempi..?
Äiti:Joo, olethan sä..
Minä: No niin. Ja mul on paljo parempi oloki!
Äiti: No se onkin pääasia että on itsellään hyvä olla.:)

Miten must tuntuu et äiti tykkäs enemmän mun laihemmasta lookista?:jahas:
Oonhan mä pitkä 178 cm ja silloin painoin 59-60, kun taas nytten 64:D
aika pervoo....:D

Mikä on pervoo? Se että hypin äitini edessä puolialasti?:lol2:

Viimeksi kun olin salilla kävi aika koominen juttu.
Vedin maastavedossa sarjaa 5x5 135kg ja siellä sellainen 11vuotias pikkupoika tuli kyselemään,että miten paljon tuossa on rautaa? Sanoin, että pikkupainoilla tässä reenailen.
No tämä poika haki tuolin ja tuli metrin päähän istumaan haki rennon asennon tuolilla ja rupesi tuijottamaan. Oli hieman outo olo kun aina ala-asennossa katse on ylöspäin niin poika tuijottaa suoraan silmiin ja ylä-asennossa ollessani katselee mun irvistyksiä:jahas:

Sitä vähän kelailinkin:D

Meah sanoi:
Oonhan mä pitkä 178 cm

:kuola:

Sitten niitä kehuja mitä on ite tässä saanut joskus. Yllättävää kun isäukko on ruennu kehumaan aina että on perhana pojalla paksut kädet. Kieltämättä pitää myöntää että ympärysmitta on ihan mukava jos vertaa mitä ennen oli tai yleensä treenaamattomilla on mutta kun ei se näin pitkällä näytä miltään. :(

Sitten yks mummon kommentti joka ei koske mua. Oltiin joku aika sitten mummon luona käymässä ja se luki muistaakseni hymyä. Se sitä numeroo luki jossa oli niitä jotain vesa keskisen salarakkaan nakukuvia. Sitten yhtäkkiä sillä venähti naama semmoseks (:eek: ) ihan hämmästyneeks ja kovaan ääneen silleen oikein ihmettelevästi sano että "miten voi olla tämän ikäsellä naisella tuommoset riipputissit!". :lol2: Siinä vaiheessa veljen kans vilkastiin toisiamme ja oli meillä kyllä naurussa pitelemistä. Se mummo sitten vaan päivitteli sitä että "on se kumma miten on tuommoset.. ei vaan minulla tuon ikäsenä tommosia ollu". :)

Joonaz sanoi:
jossain määrin kyllä äidin edessä hyppelyvoidaan sellaiseksi tulkita, tosin pistetään nuoruuden innon piikkiin ;)

Näimpä;):hyper:

Back
Ylös Bottom