Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Tämä varsinaisesti ei kyl ole mikään huomautus, mutta postaampa siltikin...

Voivottelin tuossa kaverille yks päivä, että hitto kun on paikat ihan jumissa ja kipeenä. Kaveri kommentoi, että juo palautusjuomaa niin paikat ei kipeydy :jahas: Mistähän tämmöistä palkkaria saa, josta ei kipeydy paikat?

Tänään yksi nainen tuli juttelemaan ja kertoi, että oot todella paljon kehittynyt ja itse totesin ai oon vai?:confused:
Tuli todella hyvä mieli ja treenikin sujui paremmin tuon jälkeen.
Sitten tänään vielä yksi kaverinikin sanoi, kun tein juuri sarjan Davidin reiden ojentajassa 80kg:llä 10 sarjan ja totesi, joo kuinka paljon romua sulla on tuossa. Itse totesin todella vähän..:(

No kyllähän kaverit eilen kehu kun taas tuli pitkästä aikaa salille nekin niin katto vähä tissilihaksia pukukopissa ja totes että tissiliivit ne mulle ostaa :D joo ei tästä sen enempää :D

Salin omistaja kyllä jaksaa aina hirveästi kehua mua ja treenityyliäni. Kuulemma on hyvä rakenne, asenne ja olen luonnostaan voimakas. Aina kyllä jaksaa kovasti tsempata :)

Äiti, kun mittasi käden ympärystä mittanauhalla: "pahalta näyttää jo" ja aika vakava ilme naamalla, "meinasitko vielä paljonkin kasvatella", vaikka empä vielä iso ole, mutta joittenki silmissä kyllä varmaan.

veli suutahti kun härnäsin sohvalla istuessa ja löi sitten nyrkillä reiteeni(ei tosissaan) ja totesi: "vittu tuohon reiteenhän pysähtyisi sirkkelikin" :D

Kaverit jaksaa aina huomautella jotain, esim. " pitäs olla joku sähkötainnutin ku sua ei saa muuten matalaksi" "hiton pumppaajapete" :D

pappa totesi kerran kun olin käymässä tiukka t-paita päällä; joo o sinähän oot jo aikamiehen kokoinen ja katseli olkapäitäni hieman naureskellen, kyllä tommoset antaa potkua eteenpäin :)

NGV sanoi:
Tänään yksi nainen tuli juttelemaan ja kertoi, että oot todella paljon kehittynyt ja itse totesin ai oon vai?:confused:
Sitten tänään vielä yksi kaverinikin sanoi, kun tein juuri sarjan Davidin reiden ojentajassa 80kg:llä 10 sarjan ja totesi, joo kuinka paljon romua sulla on tuossa. Itse totesin todella vähän..:(

Pakkohan sun asenteella ja antaumuksella on kehittyä huimasti. Ei sitä vaan ite huomaa. Mä veikkaan susta vuoden 2009 pakkiksen "eniten roinaepäilyjä"-kisan voittajaa :D

Ja se nainen oli varmaan kuumana suhun...;)

zonska sanoi:
Äiti, kun mittasi käden ympärystä mittanauhalla: "pahalta näyttää jo" ja aika vakava ilme naamalla, "meinasitko vielä paljonkin kasvatella", vaikka empä vielä iso ole, mutta joittenki silmissä kyllä varmaan.
Minkäs takia sun äiti sun kättä mittasi? Kutooko se lämpimän hauishuivin talvipakkasia varten vai? :D

kannan korteni kekoon....heh
Kaveri jota en ole hetkeen aikaan nähnyt sanoi viime perjantaina kun menimme kuuntelemaan yhden bändin keikkaa...
Kävelin hieman tiukempi (mutta ei tiukka) teepaita päällä tätä vastaan...heti ekana tuli kommentti "ei vittu mitkä tissit" "sustahan on kasvanu jo miehen kokonen ja näkönen"
Puolituntia tämän jälkeen toinen puolituttu mainitsi ensikommentikseen "jätkä on aika vitun timmissä kunnossa nykyään".
Tuleehan näistä ihan hyvä mieli toisinaan...

Kiitos ja anteeks...

Galileo sanoi:
Minkäs takia sun äiti sun kättä mittasi? Kutooko se lämpimän hauishuivin talvipakkasia varten vai? :D

hehee ....sattu nyt olemaan sopivasti siinä mittanauha ja "ompelijan kädet on tarkemmat"

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
RRKalle sanoi:
Pakkohan sun asenteella ja antaumuksella on kehittyä huimasti. Ei sitä vaan ite huomaa. Mä veikkaan susta vuoden 2009 pakkiksen "eniten roinaepäilyjä"-kisan voittajaa :D

Ja se nainen oli varmaan kuumana suhun...;)
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Hu hu, nauroin niin kovasti, että kirjaimellisesti lensin tuoliltani!:D
Musta muka roinanepäilyksen alainen vuonna 2009? Ihas tosis? Ääh, en mä voi niin paljon kehittyä vaikka toki olisi mukavaa jos kehittyis niin paljon. Ja en mä usko, että se nainen on kuumana muhun, kun sillä on treeni vuosiakin takana enemmän, kun mulla on ikää..:rolleyes:

Olin tuossa salilla vaa´alla, kun eräät paikalla olevat sällit arvioi painoa.
"veikkaan 77 kiloa"
"ei kyllä tuo niin iso sälli että kyllä se yli 80 kiloa painaa, mä sanon 82."
Kyllähän se alkoi hymyilyttää kun sitä elopainoa on jo 96 kiloa kertynyt, taisi kylläkin olla vikaa kavereiden arviointikyvyssä...

Kompostiturska sanoi:
"Ottaakos se poika yksi vai kaksi weetabixiä?"

Ei näin, äiti, ei näin...

Sanot ensi kerralla että:"eikun rahkaa, beibi, rahkaa."

Ja NGV:voi se silti olla kuumana, mä koitin sun ikäsenä aina tehdä lähempää tuttavuutta sellasen 35 v.-punttimimmin kanssa kun illalla tulin salin suljettua reenaamaan ja seki oli siellä.

Kyllähän sen kanssa juttuun pääsi, mutta ei ikinä pöksyihin.. miksiköhän:jahas: :D
Sen tytär olikin eri juttu, iloluontoinen likka.

NGV sanoi:

Ei varmaan mimmi ole tottunut näkemään lihaa.:rolleyes:

RRKalle sanoi:
Sanot ensi kerralla että:"eikun rahkaa, beibi, rahkaa."
Hmmph, noudattanen neuvoasi osittain (äitiäni harvemmin "beibiksi" kutsuisin), mutta kyseisessä aamiaistilanteessa siis jännitin niskapattini, otin gorillamaisesti Weetabix-paketin ja ammensin jotain 6-8 kappaletta lautaselle, jauhoin hieman lusikalla ja kaadoin noin puoli litraa maitoa päälle.

"Tiedätkö, kuinka paljon on tavallisen ihmisen annos?"
"En, eikä tieto kyseisestä murokemäärästä minua liikuttane, äiti hyvä."

neutraali sanoi:
tä? siis kaveri on varmaan kehittynyt aikaisempaan tasoon nähden:david:

Eii kun NGV sanoi ton saman melkein sanasta sanaan pari sivua sitten, niin aattelin sanoa ton nyt vastatsoukkina. Vaikka mun kohdalla tuo pitää paikkansa.:david:

Suositut

Back
Ylös Bottom