Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kopteri sanoi:olin armeejanpunttisalilla nii sinne tuli alokkaita ekaa kertaaa puntille nii kattoivat ihmeissään ku nostelin ja sit ku sain All Natural Sports Nutrition juomapullon tyhjäksi nii alokas kysyi kohteliaasti että "saanko täyttää juomapullosi"![]()
olin niinkuin SIIS TÄH? WTF. no annoin kaverin täyttää sen ja tarkkaan kattelin etti se sentään kusenu siihe. ihan vedeltä se maistui.
jälkeen päin mietittiin tapahtunutta ja päästiin siihen tulokseen että luulivat minua armeejan henkilöksi. ikää 15v:thumbs:
Kopteri sanoi:olin armeejanpunttisalilla nii sinne tuli alokkaita ekaa kertaaa puntille nii kattoivat ihmeissään ku nostelin ja sit ku sain All Natural Sports Nutrition juomapullon tyhjäksi nii alokas kysyi kohteliaasti että "saanko täyttää juomapullosi"![]()
olin niinkuin SIIS TÄH? WTF. no annoin kaverin täyttää sen ja tarkkaan kattelin etti se sentään kusenu siihe. ihan vedeltä se maistui.
jälkeen päin mietittiin tapahtunutta ja päästiin siihen tulokseen että luulivat minua armeejan henkilöksi. ikää 15v:thumbs:
... tai sitten sä olit vaan sen mielestä söpö? :haart:Kopteri sanoi:jälkeen päin mietittiin tapahtunutta ja päästiin siihen tulokseen että luulivat minua armeejan henkilöksi. ikää 15v:thumbs:
kotka sanoi:Taas kerran tuli totuus avovaimon suusta: "Sulla ei oo selässä yhtään lihaksia.":(
Timba sun on vaan alettava treenaamaan sitä selkää kunnolla, niin kyllä se siitä levenee..:whip:Timba79 sanoi:Vähän kun meillä kun otetaan kuvia. "Pitäskä nyt näkyä jotain?". Kyllä on kivaa omista selkä...:(
kerran kysäsin yhelt tyypilt, en sit tiiä kuka se oliPunttiOskari sanoi:Joku tyyppi tuli kerran sanomaan mulle jotain siihen tyyliin, että "sä näytät ihan siltä, että ymmärrät näistä hommista aika paljon, joten voitko neuvoo mulle tota maastavetoa". En tiedä tekikö häneen vaikutuksen massiivinen olemuksenivaiko määrätietoinen olemus, vai mikä. Noh, tokihan neuvoin huolella, kun noin kehutaan.