Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
aamulla äiti tuli ja otti epäkkäästä/olkapäästä kiinni ja sano "voiko olla mahdollista että tämmonen köntti on tullut minusta ulos".

Työkaveri jota en ole nähnyt neljään kuukauteen (töissä eri paikkakunnalla) sanoi viime viikolla tavatessamme : "Äijällähän on vatsa sirtynyt puoli metriä ylöspäin" :D . "Haukkui" myöhemmin vielä "jääkaappipakastimeksi"...Kai se treeni on sitten tehonnut, vaikken itse nyt ihan samaa mieltä kehityksestä olekaan..

Pari vuotta sitten kuurilla (ex-tyttöystäväni autuaan tietämätön roinauksesta), paino oli noussut 3 viikossa n.12kg, elopainon ollessa 93kg. Harrastettuamme klassista "lähetyssaarnaaja seksiä" rojahdin tyydyttävän lopputuloksen aikaansaatuani makaamaan täysin rentona ex-tyttöni päälle... Alta kuului hetken aikaa ähinää ja lopulta kirkaisu: "Saatanan läski lopeta se reenaaminen! Sä tapat mut tänne!!" :thumbs:

Eilen luennolla. Luennoitsija puhui jostakin tuntemastaan tutkijasta ja kuvaili häntä seuraavasti: "Se on semmonen kehonrakentaja tyyppi, joka pukeutuu nahkaan. Näyttää siltä Tom of Finlandilta."

Tässä vaiheessa karttakeppi siirtyi osoittamaan pientä viatonta minua: "Vähän niinku Raskolnikov."

Repesin huolella:D , kuva minusta:

seattle-leather-dude.jpg

Äärimmäisen hyvä ystäväni ja samalla myös salikaverini sanoi, kun istuin prässissä toissapäivänä: "kyl sulta mahaa on lähtenyt aika hyvin, kun tästä kattoo" Ja samainen henkilö sanoi, että naamastakin on mehua pois lähtenyt näin dietillä. Mukavaa kuulla tollasta, kun on se melkein 10kg tässä jo dietattukin, kun omat silmät on aika sokeat tälle painon pudotukselle :) Kyl sit kans porukoilta on tullut et sähän alat näyttään ihan mieheltä tai että ootpa hoikistunut. Katotaan sit keväämmällä kun viel 10kg saan dietattuu pois, että minkälaisia kommentteja sitten tulee.

olin armeejanpunttisalilla nii sinne tuli alokkaita ekaa kertaaa puntille nii kattoivat ihmeissään ku nostelin ja sit ku sain All Natural Sports Nutrition juomapullon tyhjäksi nii alokas kysyi kohteliaasti että "saanko täyttää juomapullosi":hyper:
olin niinkuin SIIS TÄH? WTF. no annoin kaverin täyttää sen ja tarkkaan kattelin etti se sentään kusenu siihe. ihan vedeltä se maistui.

jälkeen päin mietittiin tapahtunutta ja päästiin siihen tulokseen että luulivat minua armeejan henkilöksi. ikää 15v:thumbs:

Kopteri sanoi:
olin armeejanpunttisalilla nii sinne tuli alokkaita ekaa kertaaa puntille nii kattoivat ihmeissään ku nostelin ja sit ku sain All Natural Sports Nutrition juomapullon tyhjäksi nii alokas kysyi kohteliaasti että "saanko täyttää juomapullosi":hyper:
olin niinkuin SIIS TÄH? WTF. no annoin kaverin täyttää sen ja tarkkaan kattelin etti se sentään kusenu siihe. ihan vedeltä se maistui.

jälkeen päin mietittiin tapahtunutta ja päästiin siihen tulokseen että luulivat minua armeejan henkilöksi. ikää 15v:thumbs:

Ei vittu mitä kumipäitä sieltä löytyykään :wall:

Kopteri sanoi:

Mitäh!! No jo on markkinat...

.. tai yrittivät saada suhteita siinä mielessä että olen komentaja tai joku muu määräävä henkilö armeejassa. mutta tapahtunut kuin tapahtunut, ja sitä tilannetta nauretaan vieläkin.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Sun paskas haisee ihan metanolilta!!! kaveri sano miulle :D
koulun terkkari Sähän et oo enää se kukkakeppi 2003-2006 20kg tullu :D
Terkkari, Sulhan on aivan unelma kroppa mitä näkee nois mainoksis.
mutsi, Sulha o hartijat.
Ja jossai baaris jotku tytöt kutsu mua bodariks ja tuplasti isommalta ku oma jätkänsä, ois ollu vientii mutta Ei kiitos varatuille :P

Kun erottiin yhden tytön kanssa, niin siinä meni sitte muutama kuukaus kunnes sit kunnolla taas nähtiin ( tottakai pistin kireen paidan päälle :D) nii melkee heti tuli: "vittu sulla on iso haba"

Äitikin tuossa vähän aikaa sitten tokaisi: "sullahan on hauis jo ihan kunnon kokonen."

Ja ei mulla ole mikään hauis treeni täs ollu menossa, ihan normaalia settiä. Ehkä se on vaa se helpoin tapa ilmasta: olet käynyt treenaamassa :D

Tänään salilla eräs koulukaverini sanoi minulle vatsoja treenatessani: "Sul on kyl oikeesti tos hyvä kroppa!" Piristi kyllä:)

Joku tyyppi tuli kerran sanomaan mulle jotain siihen tyyliin, että "sä näytät ihan siltä, että ymmärrät näistä hommista aika paljon, joten voitko neuvoo mulle tota maastavetoa". En tiedä tekikö häneen vaikutuksen massiivinen olemukseni :nolo: vaiko määrätietoinen olemus, vai mikä. Noh, tokihan neuvoin huolella, kun noin kehutaan.

Tulipa tuossa viikolla kivaa palautetta taitaja kisoissa. Sain kämppikseks toisesta koulusta olevan tyypin ja se sitten tuli eka kisapäivänä kattomaan siihen missä minä kisailin. Sitten illalla sano hotellilla että "hyvin näki missä äijä on ku on kaks kertaa isompi muita.. ne muut on semmosia että kun vähän puhaltas niin lentäsvät nurin". :rock: Sitten toinen oli yks opettaja joka kävi kattelemassa siinä. Törmäsin sitten siellä käytävällä myöhemmin siihen niin ekana kysy että "monentenako oot?" ja sen jälkeen heti että "sulla on kyllä hartiat levinny viime vuodesta.. oot tainnu puntteja nostella". :) Sit vielä se kämppis paluumatkalla puhu että "aluks vähän pelotti kun tommonen saatanan iso äijä tuli asumaan samaan huoneeseen mutta sitten selviskin että oot huumorimiehiä" ja useemman kerran sano jotain että "..kun oot tommonen körmy". :D

kotka sanoi:
Taas kerran tuli totuus avovaimon suusta: "Sulla ei oo selässä yhtään lihaksia.":(

Vähän kun meillä kun otetaan kuvia. "Pitäskä nyt näkyä jotain?". Kyllä on kivaa omista selkä...:(

Timba79 sanoi:
Vähän kun meillä kun otetaan kuvia. "Pitäskä nyt näkyä jotain?". Kyllä on kivaa omista selkä...:(
Timba sun on vaan alettava treenaamaan sitä selkää kunnolla, niin kyllä se siitä levenee..:whip:

PunttiOskari sanoi:
Joku tyyppi tuli kerran sanomaan mulle jotain siihen tyyliin, että "sä näytät ihan siltä, että ymmärrät näistä hommista aika paljon, joten voitko neuvoo mulle tota maastavetoa". En tiedä tekikö häneen vaikutuksen massiivinen olemukseni :nolo: vaiko määrätietoinen olemus, vai mikä. Noh, tokihan neuvoin huolella, kun noin kehutaan.
kerran kysäsin yhelt tyypilt, en sit tiiä kuka se oli:eek:

Suositut

Back
Ylös Bottom