Ei varmaan kaverisi ole tottunut näkemään lihaa.Slarto sanoi:Käytiin liikuntatunnilla punttisalilla niin nyt kaverit sanoo bodyguardiksi ja raskassarjalaiseksi.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei varmaan kaverisi ole tottunut näkemään lihaa.Slarto sanoi:Käytiin liikuntatunnilla punttisalilla niin nyt kaverit sanoo bodyguardiksi ja raskassarjalaiseksi.![]()

NGV sanoi:Ei varmaan kaverisi ole tottunut näkemään lihaa.![]()
" täytyy sanoa että repesin hieman :lol2:kpsk sanoi:Olin tunnilla ja istuin tuolilla kuten asiaan kuuluu. Tyttöystävä katsoo reittäni ja tökkää sitä. Hän luuli että minulla on taskussa pipo mutta se olikin minun reisilihakseni. Se oli mukava kuulla.
aika pervoo....:DMeah sanoi:Hypin äidin edessä puolialasti ja kysyin että enkö nyt muka näytä hyvältä?
Äiti katto hieman epäröiden ja oli vähän aikaa hiljaa mutta sitten vastasi: No joooo..........mutta...must sä näytät vaan nytten paljon... jämäkämmältä kun ennen...:lol2:
Mä: niin niin tottaki kun oon treenannu, mut enkös nyt oo kuitenkin kiinteempi..?
Äiti:Joo, olethan sä..
Minä: No niin. Ja mul on paljo parempi oloki!
Äiti: No se onkin pääasia että on itsellään hyvä olla.![]()
Miten must tuntuu et äiti tykkäs enemmän mun laihemmasta lookista?:jahas:
Oonhan mä pitkä 178 cm ja silloin painoin 59-60, kun taas nytten 64:D
oho, erehryin sukupuolesta..Meah sanoi:Mikä on pervoo? Se että hypin äitini edessä puolialasti?:lol2:

Arc sanoi:Yhta pehmeä kuin pipo? :D
;)
ei kun taskussa olevan pipon muotoinen. Pieni tarkennus vain tähän; reisi kokonaisuudessaan ole siis samankokoinen kuin pipo taskussa.Meah sanoi:Oonhan mä pitkä 178 cm
) ihan hämmästyneeks ja kovaan ääneen silleen oikein ihmettelevästi sano että "miten voi olla tämän ikäsellä naisella tuommoset riipputissit!". :lol2: Siinä vaiheessa veljen kans vilkastiin toisiamme ja oli meillä kyllä naurussa pitelemistä. Se mummo sitten vaan päivitteli sitä että "on se kumma miten on tuommoset.. ei vaan minulla tuon ikäsenä tommosia ollu". 
Joonaz sanoi:jossain määrin kyllä äidin edessä hyppelyvoidaan sellaiseksi tulkita, tosin pistetään nuoruuden innon piikkiin ;)

kpsk sanoi:Olin tunnilla ja istuin tuolilla kuten asiaan kuuluu. Tyttöystävä katsoo reittäni ja tökkää sitä. Hän luuli että minulla on taskussa pipo mutta se olikin minun"reisilihakseni".