Parhaat huomautukset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Vaimon kommentteja:

"Lopetat sen treenaamisen, näytät ihan kauheelta"

"Sää oot liian iso, ei sulle saa kohta vaatteita mistään"

Näytin hauista: "Hyi että on kamalan näköinen"

Olen jopa 186/90. :hyper:

Mulle vaan kaikki sanoo muutaman todella repaleisen treenivuoden jälkeen, että ootpas sä kuihtunu...Tytöt tosin tykkää enemmän.

Tahaton emissio sanoi:
"Mun isin kikkeli on isompi kun sulla. Sillä on kyllä pienemmät tissit".
- noin 4-v. viikari uimahallissa.
:hyper:

Voittajakommentti kyllä. Tietää jo pienenä millä kohdilla on merkitystä.. :D

Tahaton emissio sanoi:
"Mun isin kikkeli on isompi kun sulla. Sillä on kyllä pienemmät tissit".
- noin 4-v. viikari uimahallissa.
ja juuri tämän takia minä en käy uimahallissa...en halua kuulla totuuksia miehuudestani...

Viime torstaina ryyppäiltiin paikallisella kävelykadulla n.8 hengen porukalla. Mulla oli hihaton paita päällä ja yks tyyppi tokaisi: "sulla kun näyttää noissa käsissä olevan sen verran lääniä, ni oletko ajatellu koskaan ottaa tatuointeja niihin". Vaikka siinä löpisin yhden kivan naikkosen kanssa, niin kyllä juttu alkoi sujumaan tämän äijänkin kanssa. Ihmettelen vaan, että kuinka joku voi sanoa näitä naruja jollain tavoin läänikkäiksi. :eek: No kommentti lämmitti mieltä ja ens la ois sitten tarkotus mennä kyseisen kaverin kämpille vähän jammailemaan ja juomaan.

Eli taas yks positiivinen kommentti ja rauta nousee... :kippis1:

Ja tatuoinneista sen verran että voi olla joskus mahdollistakin...

Tänään kävin lääkärillä ku on kurkkukipee,ni lääkäri siinä sitte tutki vähä mun kaulaa painelemalla tosta keuhkoputken sivuista.Paineli siinä sitte jonku aikaa ja alko tulee semmosia huolestuttavia tuhahdiksia lääkärin suusta,aattelin että löytää vielä jonku kasvaimen tai jotai.Sitte se kysy että oonko huomannu kaulani jotenki turpoavan lähiaikoina ja sanoin siihe vaa että en ja lääkäri totes että nää on sitte sun kaulalihakset ja sano että onpas erikoisen isot.Oli aika outo kommentti mutta tämmöne kynäniska ku oon ni kyllähän siinä vähä hymyilytti:D

tuntematon tyyppi kesällä bileissä: -"sulla on aika isot rintalihakset, etkai ala riehumaan täällä?" -"no miks alkaisin?" -"no oot aika iso" -"en mää mikään iso oo" ja loppu juttua en sitten muista.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Yritin saada avopuolisoa hieromaan jumissa olevaa selkää. Otti kiinni latsista ja puristi: "sulle on tullu ihan hirveet läskiheltat tänne kainaloihin".

exitusletalis sanoi:
Yritin saada avopuolisoa hieromaan jumissa olevaa selkää. Otti kiinni latsista ja puristi: "sulle on tullu ihan hirveet läskiheltat tänne kainaloihin".

Läskiheltat:D

joskus on naurattanu ku on salilla ollu ja toiset kysyny et mitä teet työkses ja ootko opiskelemassa. vaikka oon 15v. ja kerran äitini sattui kuulemaan ku tulin salille niin joku tokas kaverilleen että "taas se yks tuli tänne" toinen vastasi "no se on vittu joku bodari".

ja kaveri huomautti ruokaillessa et ku raavin korvantausta "hyvähän se sun o ku jännität epäkkään nii voit sillä rapsuttaa korvan tausta"

"monennellako kuulla rouva on?*

ei taida dietti alkaa ainakaan liian aikasin...

" on sulla ainakin leveet hartiat " ja toinen " on sun yläkroppa kasvanu aika hyvin " jalkoja en oo kerenny vielä paljoa treenata, mutta kyllä varmaan joku niistä joskus jotain pääsee sanomaan :D

Yks viikonloppu tuli leikkimielisesti painittua ''karhunpainia'' minua huomattavasti isomman jässikän kanssa. Kaveri totes pienen väännön jälkeen että ''jätkähän on alkanu käymään salilla''...

Tänään olin jossain ihme hammaskuvauksessa semmoinen röntgen juttu.. hoitaja sanoi että "saas nähä mahdutko tohon koneeseen on meinaan ehkä ylileveät hartia sulla"... sitten semmoses mytyssä jouduin siihen koneeseen kun muuten ei onnistunut ;D vaikka en minäkään niin suuri ole, mutta kuitenkin.

Olin hierojalla ja se kysy että mitä sää oikeen harrastat niin sanoin että käyn salilla. si se sanoo että on siä si tullu kyllä kauan jyystettyä. mitä ny puoltoista vuotta käyny. ja se hieroja luultavasti jyystäny vaan jotain patuja ja mummoja. ja en mää ny oo pariin kuukauteen oikeen selkää kerenny ees tekeen.

Käytiin liikuntatunnilla punttisalilla niin nyt kaverit sanoo bodyguardiksi ja raskassarjalaiseksi. :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom