Parhaat huomautukset

ace-oo- sanoi:
ei niinkään huomautus, vaan isän kommentti :
"EnnenWanhaan kehonrakentajat söi 4kg raakaa jauhelihaa päivässä, että kasvoi isoksi." :jahas:
Raakaa jauhelihaa leivän väliin ja suolaa vähän päälle niin tulee perhanan hyvä safka, mun pääruoka tällä hetkellä :D. 4kg on kyllä melkoinen kasa lihaa päivässä...

Eniwei, ärsyttävin kommentti, minkä mä oon saanu oli tossa pari vuotta sitten. Mummo otti ja sanoi kehuvaan sävyyn: "Ompas sulla hoikat käsivarret." Kyllä palautti kunnolla maan pinnalle tuo kommentti, toisaalta hansikkaat oli silloin Jasper Pääkkönen-tyyliset 32cm kastemadot, että ei se ihan aiheetta tullut. :)

ace-oo- sanoi:
Salikaverin tyttöystävä oli kertonut lääkärilleen poikaystävänsä harrastuksesta.
Lääkäri heti siihen, että "ei kai se syö niitä proteiineja" :lol2:
Vähän vaikea uskoa että kukaan lääkäri menisi tuommoista sanomaan. Kyllähän jokainen lääkäri nyt tietää mitä proteiinit on.. :jahas:

unipossu sanoi:
Vähän vaikea uskoa että kukaan lääkäri menisi tuommoista sanomaan. Kyllähän jokainen lääkäri nyt tietää mitä proteiinit on.. :jahas:

No eiköhän kyseinen lääkäri vaan kauhistellut lisäravinteita ylipäänsä. Se on se yleinen ja hyväksytty totuus, että lisäravinteet ovat turhia ja mahdollisesti haitallisia. Terveystiedon tunnillakin lukiossa eräällä tunnilla oli valistusta steroideista ja lisäravinteista, sitä kovasti jauhettiin että lisäravinteiden hyödyt ovat kyseenalaisia ja niissä on mahdollisesti tuntemattomia haittavaikutuksia.

Yhtä#Hauista sanoi:
Tarkotti varmaan niitä proteiinihorrrmooooneja :david:

Mullekin tohtori valitti että kreatiini nostaa maksa-arvoja...? :jahas:
Ei tossa kreatiini/maksa-arvo jutussa oo mitään ihmeellistä, eri asia on sitten oliko se lääkäri oikeassa. Löysin jonkun vanhan keskustelun, mutta vastaukseksi sain juueitä.

Meilläkin oli terveystiedon tunnilla juttua lisäravinteista. Proteiinit ja malto on kuulema ihan hyödyllisiä, mutta kreatiinin kanssa liikutaan vähän harmaalla alueella :jahas: .

Baarissa kaveri alkoi kyselemään salihommista ku oon kuulemma niin kasvanut. Pyyteli että tekisin sille ohjelman ja sellaasta. Tätä sitten seur päivänä rapulassa ihmetellessäni/hihitellessäni avokki tuumasi että "tottahan se on, ohan sulla paksut kädet ja kroppa muutenkin muuttunut."

Juhuu! Kerrankin jotain tunnustusta. Ego kasvoi kymmenkertaiseksi.

sendin kaverille uusimman kuvan itsestäni tänään..tyyppi ei oo nähny mua puoleen vuoteen ja ensi kommentti oli melkein arvattavissa :) "vittu jätkä on kasvanu :eek: !"...toinen kommentti samasta kuvasta..tosin tuikituntemattomalta henkilöltä "oot tainnu laittaa aamupuuron sekaan jtn ... " :D

Miullekin tullu saman tapasia kommentteja kun muille... pyydetty haukkarii näyttään jne... viimesin oli tuossa joitakin päiviä sitten kun oltiin jalkapalloo potkimassa ja olin hihattomassa paidassa ja yks kaveri tuli sitten sinne kanssa jota en ollu nähny muutamaan viikkoon ja alko heti hehkumaan jot oot taas noita käsiäs kasvattanu viimenäkemästä ettei noissa oo kohta mitään tolkkuu (38cm eli ei kovin iso:)). Ja kovasti kyllä epäilen että ei oo siinä parissa viikossa kerenny muuttua mut ainahan se mieltä nostaa kun kuulee positiivista.

Sitten on tietty näitä legendaarisia "kaappi kutsumanimiä" ja on moukariksikin sanottu. Ja humalaisen suusta kuultua on myös " tällä jätkällä on pohjoiskarjalan isoimmat haukkarit joka oli kieltämättä aika huvittavaa näillä käsillä... :D

Roinaepäilyihin en oo vielä mie törmänny...

Kyllä tuttu lääkärikin sanoi että kysyy aina lihaksikkaimmilta "asiakkailtaan" että syövätkö todella suuria määriä protskua päivittäin, eikä kuulemma ole ainut joka näin tekee. Eli en ole täysin vakuuttunut tuosta protskujutun naurettavuudsta (mutu kyllä)

Tuossa eräänä päivänä kannoin pahvilaatikkoa täynnä tavaraa, ja vaimoke pisti päälle vielä yhden pussin, kun odottelin, että saisi oven auki ja saisi viskattua pihalle tavarat. Siinä sitten hiukan avauduin, koska ei meinannut pussi pysyä kyydissä, johon vaimo tokaisi, että "ehkä sinun pitäisi bodailla vähän enemmän..."
Että sellaista kannustusta meillä... :jahas:

Tosta pikkuhannun kommentista tuli mieleen vähän vastaava. Avovaimo tilasi polkupyörän ja kun matkahuollosta tuli noutoilmoitus, siinä luki paino enemmän kuin viisi kiloa. Avovaimo sanoi minulle kun lähdettiin pyörää hakemaan "Varo, se paketti painaa sitten enemmän kun ne sun nostamat painot siellä salilla."

Paras ikinä oli kyllä selvästi seuraava. Juttelin tietokoneella erään naispuolisen ystäväni kanssa ja lainasin ton mitä Artemis sano tossa joskus, eli :"Serkun vaimo sanoi minua isoksi äijäksi. Ehkä olen kasvanut sitten viime näkemältä mutta iso en ole, enkä oikeen äijäkään. Olen fitnesshomo." No, tää sitten sano että totta. Hassua sinänsä, en ollu sanonu että toi oli lainaus joltain muulta ja sitten kun kysyin että olenko mä fitnesshomo ni se sano että olet! :D

ace-oo- sanoi:
Salikaverin tyttöystävä oli kertonut lääkärilleen poikaystävänsä harrastuksesta.
Lääkäri heti siihen, että "ei kai se syö niitä proteiineja" :lol2:

Jännä miten vähän lääkäritki tietää ravitsemuksesta, yms. Tässä viimeviikolla kävin tekeen jalkareeniä meijän kylän pikkusalilla ja sinne tuli sitte tk lääkäriki reenaamaan. Noh, kaveritten kans alettiin puhuun ravitsemuksesta, lähinnä palkkareista ja niiden koostumuksista, ja kreatiinista. Noh, tää lääkäri sano siihen ettei oo kuullukkaan sellasesta ku kreatiini... Ja muutenki sen kommentit proteeini-hiilari suhteisiin yms. oli ihan muuta ku ammattimaisia... :david:

Eipä tässä ole vielä erityisemmin minkäänlaisia huomautuksia ehtinyt kuulla, mutta viime viikolla kun näin rakkaan äitiliinini, niin hän tokaisi, että "Ethän sä vaan käytä mitään proteiineja sielä salilla?" Valisti minua vielä siitä kuinka tavallisesta kotiruoasta saa kaikki tarvittavat ravintoaineet, jolloin mihinkään mömmöihin ole tarvetta.

Big Evil sanoi:
Olet Enzo mennyt sitten aika nuorena naimisiin...

Alec sanoi:
mietin ihan samaa...muija aika hyvin hereillä kun naimisiinmenon jälkeen huomaa että "kato perkele,tollahan on lihakset" :D

I keed,I keed!

:offtopic:
no mitäsitä turhaan miettiin tai vatvoon, jos kerran on täysin varma asiasta =) se homma kuitenkaa mihinkää muutu siitä. ja jos alkaa kaduttaa, nii voivoi. sit se o asenteest kiinni. ja on se komiaa hommaa tää ukkomies-meininki =) eipä kulu aikaa pillustamiseen tai muuhun jonninjoutavaan :hyper: ja toi vaimo ny on semmone et se ei välttämät kiinnitä huomioo tommosii asioihin. hyvä et huomannu jotain, ettei turhaa hikoile. aina se silti narisemas ku o potkunyrkkeilytreenejä tai oon salille menos. kuulemma ei väliä millane oon, mut väitän et tykkää silti himpun timmimmästä. :evil:

ja, lueskelin tän ketjun täs läpi, niin ehdottomasti paras läppä oli "pakkasen raiskaamat pulkannarut" :hyper: :worship: monia muitakin huippusettejä löytyi. nyt aika mennä salille, jalkapäivä :whip:

Ei oo viel huomautuksia tullu mutta pientä piilovittuilua alkaa jo kuuluu. Pari päivää sitte porukat kävi kaupungilla ostoksilla, toivat sitt tuliasiksi tonnikalaa ja body-lehden...

Otettiin töissä kiinni sellanen ulkomaalainen taskuvaras ihan kaasuissa. Odoteltiin poliiseita ja tuuppasin kaveria vähän kauemmas kun ei pysynyt paikoillaan ja tokaisin normaalisti "pysy nyt siellä". Äijä otti sitten jengat ja rupes mittailemaan mua, n. 15 sekuntia se tuijotti ja sitten rupes meuhkaamaan hirveään ääneen "SÄ OLET EHKÄ ISO MUTTA ALLAH ON SILTI SINUA ISOMPI" ja sit jotain islamimongerrusta päälle. Pakko myöntää että vähän nauratti :)

viime viikolla lähin baarista yhen muijan kanssa niin kun olos päästiin niin se tokas "hei sulla on tissit" sitten sen kaveri sano että "niin on". sitten alko niitten puristelu siinä kadulla :E
toissapäivänä oltiin kahden kaverin kanssa saunassa ja kun tulin pois sieltä niin kaverit tokas että "vittu sä laihis oot kyllä pelottavan näköinen" en sitten tiedä johtuuko siitä että olen niin ruma, mutta lihaksikas en aikaan ole.

No mää en niin iso oo että kovin paljo huomiota sais mutta kyllä se mieltä lämmitti kun kävelin yläasteen läpi syömään niin jotku teinit kuiskuttelee että tuossa menee se bodari.. :lol2:

quaz sanoi:
"SÄ OLET EHKÄ ISO MUTTA ALLAH ON SILTI SINUA ISOMPI" ja sit jotain islamimongerrusta päälle.

Heh heh. Huumorijuttu. :D

Back
Ylös Bottom