Parhaat huomautukset

quaz sanoi:
Otettiin töissä kiinni sellanen ulkomaalainen taskuvaras
"SÄ OLET EHKÄ ISO MUTTA ALLAH ON SILTI SINUA ISOMPI"
Olisit sanonut, että iso ALLAH rankaisee pieniä taskuvarkaita, NIH!

laihajaakko sanoi:
viime viikolla lähin baarista yhen muijan kanssa niin kun olos päästiin niin se tokas "hei sulla on tissit" sitten sen kaveri sano että "niin on". sitten alko niitten puristelu siinä kadulla :E
toissapäivänä oltiin kahden kaverin kanssa saunassa ja kun tulin pois sieltä niin kaverit tokas että "vittu sä laihis oot kyllä pelottavan näköinen" en sitten tiedä johtuuko siitä että olen niin ruma, mutta lihaksikas en aikaan ole.

:offtopic: Ookko muuten aina asunut Kuopios...

2 daamia baarissa:
"Ihanaa kun sulla on leveät hartiat."
"Mä tykkään isoista käsistä. Noilla saa kyllä naisen kuin naisen."
Minä siihen:
"Missä ne naiset sitten oikein on?!?" :hyper: :itku:

1 daami ekoilla treffeillä:
"Isompia käsiä en ole nähnyt vähään aikaan!" (Nainen ilmeisesti viettäny liikaa aikaa maratoonareiden seurassa...)

1 daami
"Sä taidat harrastaa jotain painonnostoa?"

Ex-daami jostain uudesta säädöstään:
"Joo kyllä se treenaa, muttei ole mikään tollanen köriläs kuin sinä." (En tiedä oliko kehu vai vittuilua)

Vanha kaveri, jota en ollut nähny n. 4 vuoteen:
"Käytätsä jotain steroideja?!? (Vetää samalla jonkun posen) "Miten susta on tullut noin iso?"
Joku äijä lähiökapakassa:
"Käytätsä steroideja?" (Osoittaa hauiksiin)

Vittuilua on myös tullut kundeilta, mm:
"Joo joo, oot sä iso.."
"Toikin pullistelija" tms. Huom. en edes käytä mitään ylikireitä trikoopaitoja enkä pousaa todellakaan.

Hassua on se, etten todellakaan ole iso tai kireä..Ehkä meidän tavispunttaajien hyöty on kuitenkin se, että ns. normaali spede on useimmiten narukätinen lokinsyötti, joten vähän kasvaneet näyttävät isommilta muiden tavisten silmissä! :rock:

entisiltä pelikavereilta tulee aina samat kyssärit ku nään niitä:jätkä on alkanu bodaamaan ja kokeilee haubereita (sais olla naisia kylläki ) :), sit jotkut muijat on kyselly et onko sulla tosiaanki six-pack...... nii ja viel se perus kyssäri eli paljon noussoo PENKISTÄ !!!!!! :david:

Tämä kuuluisi varmaan johonkin feministi- threadiin, koska kokemuksen jälkeen olin hetken vakuuttunut että miehet todellakin ovat sikoja :curs: . No, ei vainiskaan ;) , mutta lukekaapa tämä...

Tapasinpa tässä lomamatkalla nuoren miehen, jolla oli lihat noussu päähän :rolleyes:
Hän oli sinä iltana ainoaa seuraa, kun kaveri meni omia menojaan. Häneltä oli jääneet monet yöunet vajaiksi ja yksi yö kokonaan väliin. Joten voitte uskoa, ettei hän yrityksistäni huolimatta ollut mukavaa seuraa. No, keskusteltavaa löytyi kuitenkin aina lisäravinteista salituloksiin ja ruokavalioon. Ja tottahan toki tyyppi halusi "tökkiä" lihaksianikin kokeillakseen onko siellä mitään...

Vatsasta tuntui tykkäävän ja rintalihaksien olemassaolosta oli jotenkin yllättynyt. Selkäkin sai kehuja, mutta jalkoja kokeillessaan tokaisi, että "vähän pehmeät"...

Tyyppi huomautteli minulle jatkuvasti jostakin - "miksi et käytä huulipunaa?", "miksi sinulla ei ole napakorua?", "miksi et käytä stringejä?". Ja haukkui vanhan kännykkäni ihan lyttyyn. Sanoi, että voisi heittää sen menemään ihan milloin vain ja toisti koko ajan miten karsea se oli. Sitten hän vielä muisti sanoa, että heidän maassaan hieno kännykkä on tosi tärkeä juttu... :nolo:

Ja omista lihoistaan oli niiiiiiiiiiiiiiin tietoinen. Kehuin kyllä itse kaverin ulkonäköä ja saavutuksia. Hän kysyi sitten minulta tuloksiani ja kerroin mm. kyykkytulokseni, joka omasta mielestäni on ihan kiitettävä, kun body-tyylillä reenaan. Hän sitten vain nauroi vähän ja kertoi jostain kaveristaan (naisesta), joka on sprintteri ja kyykkää 150kg. Heh heh...

Hän kysyi vielä jossain vaiheessa rasvaprosenttiani, jota en sattumoisin tiedä ja toki pituuden ja painon ja "kehaisi" minua painavaksi. Kysyi sitten käynkö salilla laihtuakseni. Vastasin, että käyn salilla saadakseni lisää lihasta. Hän teki pullaposki-ilmeen ja esittäen sellaista appelsiinikainalo kävelyä sanoi, että "näytät jo tältä kun kävelet". Kiitos.

Vielä vähän vuodatusta... Kerroin, että minulla oli lisäravinteita matkallakin mukana. Hän kertoi jostain käyttämästään aineesta, joka taisi muuten olla GH max (?). En ollut aivan 100% varma mitä hän tarkoitti ja hän sitten sanoi, että et sinä taida kovinkaan paljoa näistä lisäravinteista tietää :evil:

Ja kehoitti minua olemaan syömättä kanakebab pitaleipiä, joita mainitsin silloin loman aikana melko useion syöväni. Kuulemma saisin vain läskiä lihaksen sijaan. Selitin sitten sille idiootille ystävällisesti, että turistikohteessa voi joskus olla vaikea löytää optimaalista body-ruokaa. Kerroin myös minkälainen normaali ruokavalioni on suomessa ja meni äijä hiljaiseksi. Niin ja hän itse osti jonkun letun suklaalevitteellä ja sanoi, ettei ollut syönyt koko päivänä juurikaan. Varaako siinä arvostella???

No, se siitä. Loppui kiinnostus aika nopeasti tuollaiseen sankariin. Onneksi olen tavannut monia kunnon bodareita ja muita kunnon miehiä, jotka keskittyvät muuhunkin kuin vikojen etsimiseen ja vähättelyyn ja kykenevät asialliseen keskusteluun...

Stalwart sanoi:
Lyhennänpä hiukan...

mä en oo koskaan tajunnu napakoruja...

niin piti sanomani että onneksi olkoon löysit itsellesi idiootin.ois niitä varmaan suomestakin löytynyt.
ja silti tälläiset fiksut ja mukavat kuten vasemmallekirjoittanut jätetään huomioimatta... :(

taitaa vähän väsyttää...

Alec sanoi:

niin piti sanomani että onneksi olkoon löysit itsellesi idiootin.ois niitä varmaan suomestakin löytynyt.
ja silti tälläiset fiksut ja mukavat kuten vasemmallekirjoittanut jätetään huomioimatta... :(

taitaa vähän väsyttää...

Mä mietin ihan samaa :) Takaisin aiheeseen. Tänään pitkästä aikaa tuli yhdet perhetutut käymään, sitten pujahdin siitä morjenstamaan niin takaa päin tuleva: Mikäs bodari se täällä oikein on Toinen: Sähän oot kasvanu

Vedin housut nilkkoihin ja tein most muscularin ja rear lat spreadin siihen paikkaan, sit niillä jäi leuat auki ja lähin menee.

Ei vaineskaan, kuittasin perinteisellä nojaa älkääs nyt emmie älä viitti kommentilla..

Alec sanoi:
taitaa vähän väsyttää...

Onneksi asia on niin, että sellaisiin sankareihin kuin tuo, josta kerroin törmää vain harvakseltaan.

Yhtään parempi ei ollut kyllä seuraavan parin llan paatunut, tekopyhä huijarikaan. Tuntuu hirveältä edes ajatella yleistävänsä näin, mutta kokemuksien perusteella minulla on mennyt täysinusko amerikkalaisiin (joita tämä toinen sitten edusti). (En siis kuitenkaan ollut Amerikassa lomalla tällä kertaa) Ilmeisesti oli tälläkin herralla noussut jokin päähän - ehkä se, että oli monin tavoin menestyvä ja kotoisin Miamista.

No, tämä kyseinen herra ei sitten ollutkaan lainkaan parempi kuin tuo ensimmäinen. Lähti ulos seuralaisenani kahtena iltana. Ensimmäisenä iltana meillä oli todella mukavaa ja hän oli ns. koko ajan "kimpussani". Meillä oli paljon yhteistäkin, kun itsekin olen asunut Amerikassa. Meillä tuntui synkkaavan hyvin ja pidimme hauskaa yhdessä, mutta ei... Yhtäkkiä hän jätti minut yksin yöhön (toisena iltana siis), kohteli kuin ilmaa ja meni lääppimään muita naisia. Siinä vaiheessa lähdin tietysti kävelemään. Harmi vain, että se oli muuten onnistuneen loman viimeinen ilta. Jälkeenpäin sain vielä kuulla, että hän ei ollut pitänyt minusta lainkaan (???) Onko logiikassani jokin pielessä vai mistä sen kiinnostuksen sitten huomaa jos ei niistä perinteisistä signaaleista ja teoista ja ylipäätään siitä, että haluaa viettää aikaa toisen kanssa?

Ei ole ensimmäinen kerta kun olen törnännyt amerikkalaisten, siis nimenomaan usalaisten kaksinaamaisuuteen, mutta ei siitä enempää, sillä tiedän edelleen, että niinkin suuresta valtiosta täytyy löytyä rehellisiä, suoraselkäisiä ihmisiä, jotka osaavat ottaa ihmisten tunteet huomioon :(

Heh... taas tätä valitusta, eli :offtopic: :kia, mutta parhaisiin huomautuksiin liittyy se, että hän heti aluksi kysyi kilpailenko kansallisella vai kansainvälisellä tasolla, kun punteista tuli puhetta :lol2: Olihan se imartelevaa, vaikka loppujen lopuksi tyyppi taisi olla vain lipevä kieleltään. Osasi sanoa oikeat asiat oikeaan aikaan tarkottamatta niillä mitään...

Kiitos sympatiasta :haart: Taidan unohtaa "lomaromanssit" ja kaikenmaailman idiootit. Onneksi minulla on kuitenkin terve itsetunto vielä toistaiseksi...

Itelle tullu vaan vastaan noita koulukavereita, jotka kysyy näitä perus kysymyksiä "paljon nousee penkistä" ja pyytää näyttää habaa. Varmaan ihan normaalia, faijalta kans on tullu selästä hyvää kommenttia, ja ihan kynis kyllä vielä oon se on saletti..

Stalwart sanoi:
No jos suoraan sanotaan, niin ei se ihan esimerkilliseltä sunkaan käytös kuulostanu. Joka ilta eri äijä kierrossa? :david:

Kukin tyylillään! :kippis1:

rahkanaama sanoi:
No jos suoraan sanotaan, niin ei se ihan esimerkilliseltä sunkaan käytös kuulostanu. Joka ilta eri äijä kierrossa? :david:

Stalwart oli varmaan siellä Ameriikassa katsos tutustunut tuohon paikalliseen deittailukulttuuriin, joka näyttää olevan suomalaisille niin vieras ja vaikeasti ymmärrettävä. :rolleyes:

rahkanaama sanoi:

:offtopic: Onhan tuossa pointtia, mutta se ensimmäinen ei todellakaan ollut kainalossa millään muotoa. Jouduin vain viettämään aikaa hänen kanssaan sen illan, kun hän oli seurueemme mukana. Muutenhan olisi melkolailla tekopyhää omasta puolestani itkeä sitä, että joku lähtee yhtäkkiä muiden naisten perään.

No, turha varmaan selitellä, jos saitte jo sen kuvan mitä saitte. Ihan kunnon tyttö minä kuitenkin olen. Alunperinhän juttu liittyi vain "parhaisiin" huomautuksiin...

Viime Lauantaina Ukko Nooassa Tampereella eräs neitonen:"Piti tulla oikeen tuolta baarin toiselta puolelta kattoon noita sun hauiksia!"
Kaverit repes nauraan,mutta ite otin vähän liiaankin innokkaasti ihailut vastaan ja jouduin aamuyöhön asti siinä muistutteleen ittelleni epätoivosesti,että himassakin toisinaan joku odottelee.Ehdin kyllä siinä häpästä itteni teinimäisellä syljenvaihtohölmöilyllä ja tekstiviestiä pukkaa kokoajan.Harmi,ettei voi olla vapaa ja varattu samaan aikaan vai voiko? :nolo:

Snake sanoi:
Kaverit repes nauraan,mutta ite otin vähän liiaankin innokkaasti ihailut vastaan ja jouduin aamuyöhön asti siinä muistutteleen ittelleni epätoivosesti,että himassakin toisinaan joku odottelee.Ehdin kyllä siinä häpästä itteni teinimäisellä syljenvaihtohölmöilyllä ja tekstiviestiä pukkaa kokoajan.Harmi,ettei voi olla vapaa ja varattu samaan aikaan vai voiko? :nolo:

:(

Kysyppäs siltä kotona olevalta vaimolta. Se varmaan tietää voiko...

Alicia sanoi:
:(

Kysyppäs siltä kotona olevalta vaimolta. Se varmaan tietää voiko...

Tilanne ei oo ihan niin yksiselitteinen,mitä ilmeisesti kuvittelit,mutta se ei taida tän threadin aiheeseen liittyä...

Menin rannalle arskaa ottamaan niin vastaantullut pikkupoika tokaisi: "Kato Äite, Superman!"
Kai se minua tarkoitti kun muitakaan potentiaalisia ei lähistöllä näkynyt..

Timke sanoi:
Menin rannalle arskaa ottamaan niin vastaantullut pikkupoika tokaisi: "Kato Äite, Superman!"
Kai se minua tarkoitti kun muitakaan potentiaalisia ei lähistöllä näkynyt..
Oliko sulla Uber-tyylikäs persvakokireä superman-puku päällä? :lol2: :lol2:

Back
Ylös Bottom