Parhaat huomautukset

Olin kavereiden kanssa ulkona ja eräs ystäväni tokasi "Mene sinä noitteen hartioittesi kanssa etupenkille" ja samana iltana eräs tyyppi "mielettömät hartiat neidillä"
Ja salilla kanssa eräs varhempi rouva sanoi "Noin laiha ja silti noin vahva"...kyllä nauratti ! =)

mutsi:minkä takia sitä rahkaa pitää syödä noin paljon?
Alec: proteiinia proteiinia!
mutsi: (tökkii mun olkapäätä) missä se näkyy?
:jahas:

pikkuveli sano että mulla on paksu niska :jahas:
:rolleyes:

Alec sanoi:
mutsi:minkä takia sitä rahkaa pitää syödä noin paljon?
Alec: proteiinia proteiinia!
mutsi: (tökkii mun olkapäätä) missä se näkyy?
:jahas:

Sun äiti ownas sut :hyper:

ossassa lukee federov...

Muutamat potilaat (oon kesäduunissä terveyskeskuksen vuodeosastolla) on sanonu että oon vahva ku karhu... Se pistää hymyilyttämään.

nysse mutsi sitten sano että mulla on liian isot jalat...yrittäs nyt päättää perkele :D

ainiiin,muistinko mainita että jalat(lue:etureidet ja pohkeet) on mulla selkeesti edellä muita? :whip:

jooo, kerätääs tähä mitä kommenttia itelle tullu. kaverin isä heitti saliharjottelu alkutaipaleel (oltii tilattu soijaa ja maltoa, ja selitetty et mitä ne on, maltosta sil jäi mielee et sokeria :D) no, se sit heitti, et noistaha saa komian kakun, jauhoja ja sokeria :D
pari päivää sitte kaveri läppäs selkää, ja totes, et kylläpäs tuntu kovalle, sit kokeili tarkemmi, ja "sul o iha mielettomät lihakset tääl seläs" :( ei siel kyl tietääkseni ole..
vaimo kuittasi tisseistä, et melkee samakokoset ku hänel :S NOT! kuvia ette saa. nojailin keittiön ovekarmii, ku vaimo sit et mitä sul o tuol seläs, onks noi lihaksia. piti siin sit vaimon mieliks pullistaa, ja ihastui kuulemma aikalailla, kuulemma hieno selkä <3
erään kerran saunasta vilvoitellessa kolmas kaveri tokas et "mikäs vietävän atleetti enzosta on tullu, hartiat ja selkä iha uskomattomat" (noku ei ne ole uskomattomat =(( , kynis. ku sais buffaloepäkkäät <3) tosin kommentin antaja on lyhyt ja äärimmäisen pullea gepap mahainen 15v teinipoika =)
entisessä koulussa tuli lähinnä negatiivista v*ttuilua, kun eräs päivä menin kireessä poolossa kouluu, kävi siis ilmi et käyn salilla, ja sit tuli nää perinteiset hormooni ja piikki kyselyt. tuolloin en tiennyt ruokailuista tai levosta tuon taivaallista =) nyt painoa samanverran ku tuolloin 3,5v sitte, mut rasvat vain 11,44% ;)

"Miksi sä tota maltoa ostat, sähän syöt vain rautaa?"

"Paljon onnea ja hyviä hiilihydraatteja!" - tuli ilmeisesti annettua liikaa ruokavalistusta pienessä sievässä juhannuksena :jahas:

Big Evil sanoi:
Olet Enzo mennyt sitten aika nuorena naimisiin...

mietin ihan samaa...muija aika hyvin hereillä kun naimisiinmenon jälkeen huomaa että "kato perkele,tollahan on lihakset" :D

I keed,I keed!

Oltiin eräillä festareilla tässä muutama päivä sitten ja siellä tuli kyllä kommenttia suunnasta jos toisesta, ihan rupes itteeki naurattaa, varmaan osa oli vittuilua, mutta myös armotonta perseennuolemista.

Hierojalla kävin, kun lahjakortti tuli, tuli kommentti "onhan tuolla selässä hierottavaa, vaikka istumatyötä tekee". Nähtävästi oli jumissa pahasti :)

Tää nyt ei ollu minkään sortin kehu, mutta enivei. Olin pari viikkoa sitten näyttämässä tulehtunutta olkapäätä työterveyslääkärille, ja jotenkin juttu ajautui harrastuksiin ja salilla käyntiin. Lääkäri (keski-ikäinen nainen) pohti itsekseen hetken ja kysyi sitten huolestuneella äänellä:"Et kai sä mitään anabolisia steroideja käytä? Nehän voi aiheuttaa tällaisia.."

:lol2:

Naurun loputtua kysyin, että näytänkö mä muka siltä, että käytän hormoneja? "No ethän sä kyllä näytä.." :jahas:

ei niinkään huomautus, vaan isän kommentti :
"EnnenWanhaan kehonrakentajat söi 4kg raakaa jauhelihaa päivässä, että kasvoi isoksi." :jahas:

Salikaverin tyttöystävä oli kertonut lääkärilleen poikaystävänsä harrastuksesta.
Lääkäri heti siihen, että "ei kai se syö niitä proteiineja" :lol2:

Back
Ylös Bottom