Parhaat huomautukset

Parasta kommenttiahan haettiin.
Exxä kun näki mut ilman paitaa yli vuoteen kommentoi et vatsa pysynyt samana, mut lihakset hävinneet :(
Niin ja taustana painon tiputusta sellaset 15kg

Ei nyt tuu mitään kummempaa mieleen, vakiot on "tuijotus" ja satunnaiset "ootko syöny hormooneita?" -kommentit (en vain ymmärrä miksi?). Aina silloin tällöin joku narkki/linnakundi tulee juttusille tai joku yrittää värvätä johonkin saatanan porukkaan -ei kiinnosta.
Paidattomuudesta...kesällä lenkkeillään ilman paitaa, koska on kuuma ja saapi samalla rusketusta. Tää on niin pieni kaupunki, et ei sillai järkytä tasapainoa.

Tänään näin vanhan tutun huoltsikalla, ei meinannu tunnistaa näin dieetin jälkeen. Tuli sairaan hyvä fiilis, kun näki TODELLAKIN että se olis kattonu ihan vierasta ihmistä :lol2:

Edit: olin siis viime tapaamisella 83kg, nyt 67,5kg.

Joo tosiaan mitä epäkunniottavaa on ilman paitaa olemisessa? Saako rannalla olla ilman paitaa kunniallisesti? Kuinka pitkälle rannasta saa kävellä ilman paitaa? Saako kotona olla ilman paitaa? Pitääkö laittaa paita päälle jos kipaisee postit? Jossain jotain painettua sanaa? =)

äsken näin kebab paikassa yhtä kaveria jota en ole 2vuoteen nähnyt, se sanoi että "kauheen" kokoinen limppu sinustaki tullut, mitä olet oikein syönyt.sanoin että tätä kebabbia:)

neutraali sanoi:
äsken näin kebab paikassa yhtä kaveria jota en ole 2vuoteen nähnyt, se sanoi että "kauheen" kokoinen limppu sinustaki tullut, mitä olet oikein syönyt.sanoin että tätä kebabbia:)

Huumorimiehiä.

Oon tässä tosissani ajatellut muuttaa tuon hiustyylin vähän rajummin, eli kaikki pois vaan. Katotaan sitten millasta kommenttia tulee. :evil:

Janne sanoi:
Joo tosiaan mitä epäkunniottavaa on ilman paitaa olemisessa?
Kun treenattu tyyppi kävelee ilman paitaa ihmisten ilmoilla, niin aina on vaarana, että joku läski siitä lannistuu. ;)

No joo, mun mielestä kauppaan tai terassille mennessä kannattaa vetää paita päälle, mutta en ymmärrä miksi kuumalla ilmalla pitäisi esim. lenkkeillessä läkähtyä paita päällä...

Pecman sanoi:
Kun treenattu tyyppi kävelee ilman paitaa ihmisten ilmoilla, niin aina on vaarana, että joku läski siitä lannistuu. ;)

No joo, mun mielestä kauppaan tai terassille mennessä kannattaa vetää paita päälle, mutta en ymmärrä miksi kuumalla ilmalla pitäisi esim. lenkkeillessä läkähtyä paita päällä...

Täysi fakta on, että jos on vähääkään treenattu ja painelee ilman paitaa, aiheuttaa se aina "pahennusta".

Tuossa olen myös samaa mieltä, että jos nyt muuten kulkee ilman paitaa jossain ja poikkeaa sitten vaikka kauppaan yms. niin voisi sen paidan kiskaista päälle. Eri asia tosiaan lenkit yms.

Tuntuu olevan yleinen asenne sellainen että mikäli on ylipainoinen, tulee kommenttia tyyliin "mitä tuokin täällä heiluu ilman paitaa kun ei ole mitään muuta kuin makkaraa vyötäröllä". Jos taas on treenattu ja kulkee paidatta niin asenne on "tuokin vaan täällä esittelee itseään ja kroppaansa. Luuleekohan tuo olevansa parempi kuin me muut koska sillä on hyvä kondis". Eli mikään ei ole hyvä. Itse en ruukaa kulkea kaupungilla ilman paitaa, mutta ei se minua häiritse vaikka joku muu niin tekeekin. Omapahan on asiansa.

Edit: Alkuperäiseen aiheeseen: joku aika sitten kun jalkatreenin jälkeen seisoskelin naispuolisen kämppikseni edessä bokserit jalassa, tämä totesi: "Herranjumala kun sulla on isot noi jalat. Pelottavat!". Olin tietysti yhtä hymyä. Viime perjantaina taas seisottiin röökillä partsilla niin sama henkilö tokaisee yht´äkkiä:"Vittu noi sinun rintalihakset on isot. Ja kovat. Mun tissit on vaan tälläiset löllyt". :lol2: Ja taas sai vähän lisää motivaatiota, tokasin vaan että hyvä ettei ole turhaan käyty salilla.

Tbm sanoi:
Tuntuu olevan yleinen asenne sellainen että mikäli on ylipainoinen, tulee kommenttia tyyliin "mitä tuokin täällä heiluu ilman paitaa kun ei ole mitään muuta kuin makkaraa vyötäröllä". Jos taas on treenattu ja kulkee paidatta niin asenne on "tuokin vaan täällä esittelee itseään ja kroppaansa. Luuleekohan tuo olevansa parempi kuin me muut koska sillä on hyvä kondis". Eli mikään ei ole hyvä. Itse en ruukaa kulkea kaupungilla ilman paitaa, mutta ei se minua häiritse vaikka joku muu niin tekeekin. Omapahan on asiansa.
.

Minunkin mielestä toi on niin perseestä, että 40v kaljamahat saa kyllä laahustaa kaupungilla pelkissä shortseissa eikä kukaan välitä mitään, mutta sitten jos on vähän kuntoa niin paheksuvia katseita ym. Ehkä johtuu eläimellisistä vaistoista kun kukaan miespuolinen ei koe uhkaavaksi tollasta rantakotleettia jolla on keissi aina mukana. Mene ja tiedä.

Kummitäti kysyi mutsilta puhelimessa eilen "Vieläkö se teidän *nimeni tähän* on hoikka?" Mutsi siihen "Noooo..ei se kyllä ole":D Tiedä sitten vihjattiinko että olen läski vai raamikas:/

"Hei sullahan on isommat rinnat kuin mulla!" Tätä kuuli naisilta jonkin verran kun yhdessä vaiheessa oli tuo treenaaminen aika penkkipainotteista.
Onneksi nyt rupee olemaan lihakset paremmassa tasapainossa,joten "tissit" ei enää näytä niin isoilta.

Känniörisijä metrossa:

Oli ilmeisesti sitä mieltä, että pullistelin turhia, kun istuin kädet ristissä. Alkoi matkia asentoa ja huojuen liikkuvan metron käytävällä puhisi:

"He...he..hei...mish-hhä sshä käyt sshalilla?..............Hei...mishhä sshä käyt ssalilla?...Shamalla shalilla ku TO-NI HAL-ME? :D

Oneofus sanoi:
Känniörisijä metrossa:

Oli ilmeisesti sitä mieltä, että pullistelin turhia, kun istuin kädet ristissä. Alkoi matkia asentoa ja huojuen liikkuvan metron käytävällä puhisi:

"He...he..hei...mish-hhä sshä käyt sshalilla?..............Hei...mishhä sshä käyt ssalilla?...Shamalla shalilla ku TO-NI HAL-ME? :D

hahahahaha oisin revenny tossa tilanteessa totaalisesti!

Ai että, nyt on kyllä pakko laittaa, vaikkei varsinaisesti kehittymiseen tms. liitykään.

Äsken istuttiin isän ja siskon kanssa tuossa olohuoneessa. Sisko lähti siitä sitten keittiössä käymään, jolloin tietysti kaikkien taiteen sääntöjen mukaan valtasin koko sohvan kääntyen makuulle. Pian sisko palasikin, löi kaukosäätimellä minua sääreen (sattuu muuten mojovasti...) ja sanoi: "Ja siinä sieki röhnötät ku mikäki opossumi!"
Aika lievästi tipahdin (sikäli kuin makuulta tipahtaa voi)... Siskolla ei aavistustakaan tästä nimimerkistäni, mutta nähtävästi valinta on mennyt kohdalleen. :D

Miespuolinen tuttu jota en ole nähnyt varmaan vuoteen tokaisi viikonloppuna että "oho, sinäpäs olet kasvanut" ja "taitaisi tulla turpiin jos alettaisiin matsaamaan". :)

Valmentajan kannustus eräissä treeneissä myös lämmitti "pitäähän nyt noilla käsilihaksilla pidemmälle päästä" ja ritahan pisteli pidemmälle kuin muut :thumbs:

Opossumi sanoi:
Ai että, nyt on kyllä pakko laittaa, vaikkei varsinaisesti kehittymiseen tms. liitykään.

Äsken istuttiin isän ja siskon kanssa tuossa olohuoneessa. Sisko lähti siitä sitten keittiössä käymään, jolloin tietysti kaikkien taiteen sääntöjen mukaan valtasin koko sohvan kääntyen makuulle. Pian sisko palasikin, löi kaukosäätimellä minua sääreen (sattuu muuten mojovasti...) ja sanoi: "Ja siinä sieki röhnötät ku mikäki opossumi!"
Aika lievästi tipahdin (sikäli kuin makuulta tipahtaa voi)... Siskolla ei aavistustakaan tästä nimimerkistäni, mutta nähtävästi valinta on mennyt kohdalleen. :D

Sun siskos on Pakkislainen :evil: tän tän tän tääään! :eek:

Back
Ylös Bottom