Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:äsken näin kebab paikassa yhtä kaveria jota en ole 2vuoteen nähnyt, se sanoi että "kauheen" kokoinen limppu sinustaki tullut, mitä olet oikein syönyt.sanoin että tätä kebabbia![]()
Kun treenattu tyyppi kävelee ilman paitaa ihmisten ilmoilla, niin aina on vaarana, että joku läski siitä lannistuu. ;)Janne sanoi:Joo tosiaan mitä epäkunniottavaa on ilman paitaa olemisessa?
Pecman sanoi:Kun treenattu tyyppi kävelee ilman paitaa ihmisten ilmoilla, niin aina on vaarana, että joku läski siitä lannistuu. ;)
No joo, mun mielestä kauppaan tai terassille mennessä kannattaa vetää paita päälle, mutta en ymmärrä miksi kuumalla ilmalla pitäisi esim. lenkkeillessä läkähtyä paita päällä...
Tbm sanoi:Tuntuu olevan yleinen asenne sellainen että mikäli on ylipainoinen, tulee kommenttia tyyliin "mitä tuokin täällä heiluu ilman paitaa kun ei ole mitään muuta kuin makkaraa vyötäröllä". Jos taas on treenattu ja kulkee paidatta niin asenne on "tuokin vaan täällä esittelee itseään ja kroppaansa. Luuleekohan tuo olevansa parempi kuin me muut koska sillä on hyvä kondis". Eli mikään ei ole hyvä. Itse en ruukaa kulkea kaupungilla ilman paitaa, mutta ei se minua häiritse vaikka joku muu niin tekeekin. Omapahan on asiansa.
.
Oneofus sanoi:Känniörisijä metrossa:
Oli ilmeisesti sitä mieltä, että pullistelin turhia, kun istuin kädet ristissä. Alkoi matkia asentoa ja huojuen liikkuvan metron käytävällä puhisi:
"He...he..hei...mish-hhä sshä käyt sshalilla?..............Hei...mishhä sshä käyt ssalilla?...Shamalla shalilla ku TO-NI HAL-ME? :D
Opossumi sanoi:Ai että, nyt on kyllä pakko laittaa, vaikkei varsinaisesti kehittymiseen tms. liitykään.
Äsken istuttiin isän ja siskon kanssa tuossa olohuoneessa. Sisko lähti siitä sitten keittiössä käymään, jolloin tietysti kaikkien taiteen sääntöjen mukaan valtasin koko sohvan kääntyen makuulle. Pian sisko palasikin, löi kaukosäätimellä minua sääreen (sattuu muuten mojovasti...) ja sanoi: "Ja siinä sieki röhnötät ku mikäki opossumi!"
Aika lievästi tipahdin (sikäli kuin makuulta tipahtaa voi)... Siskolla ei aavistustakaan tästä nimimerkistäni, mutta nähtävästi valinta on mennyt kohdalleen. :D