Jaahas, alkaa tämäkin poika ymmärtämään mistä noi superman/batman kommentit tulee. :jahas:ace-oo- sanoi:Oliko sulla Uber-tyylikäs persvakokireä superman-puku päällä? :lol2: :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas, alkaa tämäkin poika ymmärtämään mistä noi superman/batman kommentit tulee. :jahas:ace-oo- sanoi:Oliko sulla Uber-tyylikäs persvakokireä superman-puku päällä? :lol2: :lol2:
. Tuttava räkätti hetken aikaa mahakippurassa, kunnes veti vakavan ilmeen ja rupesi tarkemmin kyselemään.Missäpäin tapahtu? Ettei vaan olisi tapahtunu pari viikkoo sitten... en myönnä huudelleeni...engine sanoi:- Eräässä leirikeskuksessa oli käynnissä rippileiri, kun kävin siellä hoitamassa muita asioita. Leirikeskuksen pihalla oli joku porukka teinejä, ja autolle palatessani siellä kuiskittiin ainakin "Kauhee kaappi!", ja jotain muuta supinaa josta en saanut selvää. Ihan hyvä saavutus näillä narukäsillä. :lol2:

njietro sanoi:Missäpäin tapahtu? Ettei vaan olisi tapahtunu pari viikkoo sitten... en myönnä huudelleeni...![]()
Houhajärvellä(kö?)... Vammalassa...aiks...engine sanoi:Olihan se siinä pari viikkoa sitten, 50-60 kilometrin säteellä Tampereelta. ;)
:lol2:abine sanoi:-Siskon kaveri (miespuolinen): "paljolla teet flyessiä käsipainoilla"
-Mä: "no penkin ja vinopenkin jälkeen pumppailen 14kg:n kässäreillä"
-Siskon kaveri (miespuolinen): "vitut tee, mä teen 10 kg:n kässäreillä ja mä en oo tolaanen kuikka"
rahkanaama sanoi::lol2:
btw: mitä liike toi flyessi on?
Kyllä.skillster sanoi:kyseessä lienee tämä http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/DBFly.html
.Yksi punttipentti sanoi minulle vakavana, että kaverini on siksi niin lihaksikas, koska hänelle syötettiin lapsena hormooneita :lol2: .