Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Flesh sanoi:Vieressä ollut keski-iän ylittänyt mies totesi vaimolleni halveksuen: "Ei tuossa ole mitään järkeä, minulle riittää pienemmät painot" Harmitti oikein, etten ollut mukana, olisin voinut sanoa miehelle pari tarkasti valittua sanaa. Itselleni ei tulisi mieleenikään kommentoida muiden harjoittelua
Tietenkin tuon voi oikealla asenteella kääntää päälaelleen ja ottaa lähinnä kohteliaisuutena, jonkinlaista kehitystä vaimo siis saanut aikaiseksi![]()

Smart sanoi:Juu, tuota tapahtuu varmaan kaikille treenaaville naisille kaiken aikaa....
Sano vaimollesi, että tokaisee tollasille tyypeille :evil: "Kato, kun ei sun mielipiteet kiinnosta!" ja jatkaa vaan kaikessa rauhassa treenaamista. Eihän hän treenaa miellyttääkseen näitä ukkoja, vaan omaa itseään varten.
Onneksi on todellakin sitten myös ihmisiä, ketkä antavat positiivista palautetta, kiitos heille!![]()

Smart sanoi:Juu, tuota tapahtuu varmaan kaikille treenaaville naisille kaiken aikaa....
Toi Smart sinun vatsasi on uskomaton 100x
.jarska sanoi:...
Sattui minullekin tänään positiivinen kommentti, kun eräs kaveri sanoi minun laihtuneen selvästi(kun ei oltu nähty 3kuukauteen). Todellisuudessa painoa on tullu 12kg lisää, mutta siinä on noin n.10kg lihasta, josta tämä näköharha. :lol2:

pollo sanoi::jahas:
3kk ja 10kg lihaa... Jos tuo on naturaalina saavutettu, niin vinkkejä tänne.![]()

suortti sanoi:ja hetkeä myöhemmin ko. henkilö sanoi Hasselhoffia tosi hotiks :jahas: .
:hän on tosi hot ;)Just :jahas: lihasta jos tulee 10kiloo niin luonnollisestihan sitä näyttää laihemmalta 10xjarska sanoi:Todellisuudessa painoa on tullu 12kg lisää, mutta siinä on noin n.10kg lihasta, josta tämä näköharha. :lol2:
, yleensäkin 3kk 10kg lihasta, ei jumalauta mitä harhaluuloja.Niimpä, jossain vuodessa tuo määrä olis uskottava. prklneutraali sanoi:yleensäkin 3kk 10kg lihasta, ei jumalauta mitä harhaluuloja.
jarska sanoi:Sattui minullekin tänään positiivinen kommentti, kun eräs kaveri sanoi minun laihtuneen selvästi(kun ei oltu nähty 3kuukauteen). Todellisuudessa painoa on tullu 12kg lisää, mutta siinä on noin n.10kg lihasta, josta tämä näköharha. :lol2:
neutraali sanoi:Just :jahas: lihasta jos tulee 10kiloo niin luonnollisestihan sitä näyttää laihemmalta 10x, yleensäkin 3kk 10kg lihasta, ei jumalauta mitä harhaluuloja.
jarska sanoi:Kuulostaa uskomattomalta, mut se on vaa totta. Syksyllä kun aloitin treenit paino 82kg rasva% 6. Tästä 11vko paino 94,5kg rasva% 9. Tämä natuna. Nyt oon vetänyt dieettiä paino on 93,5 ja rasva% 8,5.
Laffer sanoi:Ja rasvaprosenttimittaukset ovat varmasti oikein?
Flesh sanoi:Avovaimo kertoi taas kerran seuraavanlaisen tapauksen (ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta):
Vaimo oli ollut treenaamassa selkää salilla ja tehnyt tiukan 6 toiston sarjan ylätaljaa 55 kilolla. Vieressä ollut keski-iän ylittänyt mies totesi vaimolleni halveksuen: "Ei tuossa ole mitään järkeä, minulle riittää pienemmät painot" Harmitti oikein, etten ollut mukana, olisin voinut sanoa miehelle pari tarkasti valittua sanaa. Itselleni ei tulisi mieleenikään kommentoida muiden harjoittelua negatiiviseen sävyyn, oli kyse sitten isoista tai pienistä painoista! Jos joku haluaa salilla lähinnä kuntoilla, niin antaisivat silti toisten treenata verenmaku suussa!
Uskomatonta toimintaa tosiaankin! Käsittämätöntä, että jotkut pitävät oikeutenaan laukoa tuollaista soopaa... Ehkä sitten itse treenaan "laput silmillä" tjsp., kun en ole koskaan tuollaisia kommentteja kuullut - ja toivottavasti en koskaan kuulekaan, sen jälkeen seuraisi nimittäin ns. tunti tylytystä ilman mainoskatkoja. Tai, jos olisin poikkeuksellisen hyvällä tuulella, saattaisin ehkä tyytyä tokaisemaan "Niin, happamia ne ovat ne pihlajanmarjatkin..." tms.Proteos sanoi:Eilen olin baarissa ja poustailin kaverin kanssa tanssilattian nurkilla juoden kaljaa. Maisemasta pullahti pari vosua joista toinen oli ihan ok, mutta en ole nyt viime aikoina lämmennyt oikein uusille tarjokkaille kun on vanha vielä hyvässä muistissa.
Muijat heitti mulle perusläpät: "Miten on ilta menny..." jne. Joihin vastasin jotain perusjuttua.
Seuraava kommentti toisen suusta: "Näytä vatsalihakset."
Mä katoin hetken wtf? ja sanoin sitten että äiti on käskeny olla näyttämättä vatsalihaksia tuntemattomille naisille. Muijat jatkaa jänkkäämistä ja toinen kopeloi yhtäkkiä mun vatsaa: "On tää muuten tosi kova".
Sitten alkoi proppu menemään jo multa ja kysyin: "No, mitä munahaukat muuta?".
rasvat 6% ja paino 82kg/182cm ilman treenejä, kuulostaa paksulta scheisseelta. Jos lihasta on tullut 10kg niin et missään olosuhteissa voi laihemmalta näyttää kuin ennen.jarska sanoi:Kuulostaa uskomattomalta, mut se on vaa totta. Syksyllä kun aloitin treenit paino 82kg rasva% 6. Tästä 11vko paino 94,5kg rasva% 9. Tämä natuna. Nyt oon vetänyt dieettiä paino on 93,5 ja rasva% 8,5.
ja jos rasvat ois oikeesti 9% niin kuka hullu sitä dietille alkaa.