Parhaat huomautukset

neutraali sanoi:
rasvat 6% ja paino 82kg/182cm ilman treenejä, kuulostaa paksulta scheisseelta. Jos lihasta on tullut 10kg niin et missään olosuhteissa voi laihemmalta näyttää kuin ennen. :kuvia: ja jos rasvat ois oikeesti 9% niin kuka hullu sitä dietille alkaa.

Sori jarska mutta nuo sun puheet on :anssi:

Kuka puhu että toi 82kg/6% on ilman treeniä. Syksyllä aloin tehdä voimaa. Olet ihan oikeassa, että en missään tapauksessa voi näyttää laihemmalta kuin ennen. Syy dieettiin on se koska olen pikajuoksija haluan juosta nopeasti ja 183cm/94kg on vähän liikaa. :itku:

jarska sanoi:
183cm/94kg on vähän liikaa. :itku:

:itku: itse yrittää ja satsaa paljon päästäkseen tommosiin mittoihin tommosilla rasvoilla, niin kuin varmaan moni muukin, ja sit joku pikajuoksija jossain harmittelee et "piru vie kun on päässyt tota lihasta tuleen vähän liikaa, no poltellaan niitä vähän pois kun tossa kerta varaa on..."
:wall:

jarska sanoi:
Kuka puhu että toi 82kg/6% on ilman treeniä. Syksyllä aloin tehdä voimaa.
Paljonko voimatasot nousi tossa kolmen kuukauden aikana?

Pari juttua:

Ekan kuurin aikana mentiin mamman kans leffaan ja siinä sit ootellessa et alkutekstit meni, niin kuulin ku joku teini tuumas kaverilleen että vittu ku tuon jätkän takaa ei näe yhtään mitään..Oli melko mellevä olo loppupäivän..

Sit taas toisenlasita kommenttia tuli isäukolta saunassa. Se kun oli jonkin aikaa mua mulkoillu siinä niin tuumas et noh, olethan sä kasvanu jo ohi mutta mulla nää on sentään oikeaa luomulihaa..Siinä se sit jännitteli onnettomia hauiksiaan ja alko kertoon juttuja Mika Myllylästä..

jarska sanoi:
Kuka puhu että toi 82kg/6% on ilman treeniä. Syksyllä aloin tehdä voimaa. Olet ihan oikeassa, että en missään tapauksessa voi näyttää laihemmalta kuin ennen. Syy dieettiin on se koska olen pikajuoksija haluan juosta nopeasti ja 183cm/94kg on vähän liikaa. :itku:
Paranee vaan kokoajan 3kk voimatreenillä(oletettavasti lyhyttä sarjaa lähes kokoajan) 10kg lihasta, no aivan sama mulle mitä kukin on saanut aikaiseksi missäkin ajassa, onhan täällä pakkiksella nähty 160kg:n jätkä 13rasvoilla :jahas:

Pecman sanoi:
Paljonko voimatasot nousi tossa kolmen kuukauden aikana?

Semmone 25-35% riippuen liikkeestä.

neutraali sanoi:
Paranee vaan kokoajan 3kk voimatreenillä(oletettavasti lyhyttä sarjaa lähes kokoajan) 10kg lihasta, no aivan sama mulle mitä kukin on saanut aikaiseksi missäkin ajassa, onhan täällä pakkiksella nähty 160kg:n jätkä 13rasvoilla :jahas:

Lisää vettä myllyyn:

On treenattu nimenomaan nopeusvoimaa suurimman osaa ajasta. Ja voima on hankittu toistoilla 1-4.

Ja jäitä hattuun:

Lihasmuisti on jännä juttu. Olen ollu kuitenkin 90kg/9% viime keväällä.

jarska sanoi:
Semmone 25-35% riippuen liikkeestä.

Hmm. Ja vanhasta treenitaustasta päätellen esim penkki on varmaan ollut vähintään sata, joten nyt ehkä 130kg?
Mave 120kg -> 150kg?

Hmm... :worship: jos et jauha :anssi:

jarska sanoi:
Lisää vettä myllyyn:

On treenattu nimenomaan nopeusvoimaa suurimman osaa ajasta. Ja voima on hankittu toistoilla 1-4.

Ja jäitä hattuun:

Lihasmuisti on jännä juttu. Olen ollu kuitenkin 90kg/9% viime keväällä.
Joo,olis varmaan kannattanu mainita jo alunperin,että oot tossa kunnossa ollu aikaisemminkin.Näin nämä nopeat "kehityspyrähdykset" ovat aivan uskottavia,kun on siis vanhan kunnon palauttelusta kyse.
Mullakin oli tossa alkukeväästä eteenpäin lähes täydellinen puolen vuoden treenitauko,jonka jälkeen tulokset putos roimasti.Kahdessa kuukaudessa palautin kuitenkin vanhat lihat ja voimatasot.
Penkki esim. kävi 4*100kg:ssa,nyt 15*100kg(ennätys 18*100kg)
Maastanosto ykkönen kävi 190kg:ssa,nyt 250kg(ennätys 260kg)
Joten kyllä toi lihas aika hyvin muistaa ton "vanhan" kunnon...

Onhan noita kommentteja monia kuulunu, tässä niistä ny muutama.

Tämä sattui eilen kun olin yläasteella liikunnan opettajan sijaisena. Eräs 7-luokkalainen poika kysyi että "ootko vähän käyny salilla" johon vastasin "onhan sitä muutaman kerran tullu käytyä". Sit se kysy että "ootko syöny proteiinia?" vastasin että "oonhan mä sitäkin muutaman kerran" sit se alko hokeen että "proteiinihiiri proteiinihiiri..." Alko jokseenkin naurattaan:)

Kotona kommentteja tulee lähes päivittäin äiteltä. Paras jonka olen kuullut äiten suusta on että en saisi olla kotona ilman paitaa koska oon kuulemma ruman näkönen kun oon lihaksikas.

Ja kaveripiirissä tulee vähän väliä kaikenlaisia kommentteja...lempinimikin kaveri porukassa on "naru" :)

OMGLOL!! :hyper: Tänää tuli koulun tupakkapaikalla kuultua kyllä paras kommentti ikinä! Meni jotenki näin:

HenkilöX: Eheheheeh....ööööö.... eiku ei mitään...
Mä: Mitä sä olit sanomas?
HenkilöX: Oisin vaan heittäny yhen läpän..
Mä: Läpän? Kerro, kerro!!!
HenkilöX: Eiku muistin just paljon nostat penkist ja en enää kehtaakaan sanoo sit.
Mä: :jahas: :hyper: (ja vaihoin nopeesti puheenaiheen radiokanavien pilapuheluihin ja Özmerkebabbeihin)

Jäi kyl vaivaamaan mitä se meinas sanoo :(

Tossa taannoin olin ravintolassa sellaisessa perinteisessa Suomalaisessa kunnossa, eli noin 2,47 promillea. Ollessani tiskillä eräs erittäin hyvännäköinen neito tuli luokseni ja kysyi silmiään räpytellen, että voisinko auttaa häntä. Nooh, herrasmiehenä kysyin, että mikä hätänä? Neito pyysi, että voisinko löylyttää erästä jätkää ravintolassa, koska hän oli ollut ikävä ihminen ko. neitoa kohtaan... Neito sanoi, että kun olet noin vahvan näköinen niin voisinko mitenkään auttaa häntä...

Kieltäydyin kohteliaasti ja jäin miettimään asiaa. Eipä aikaakaan kun tää neito tuli uudestaan kysymään samaa. Taas ajoin sen tiehensä kohteliaasti...

Lamppu syttyi vasta krapulapäivänä; sehän halusi tehdä tuttavuutta / oli vailla jotain...! Moinen tapaus nauratti päänsäryn ohessa koko päivän...

littletroy sanoi:
......
Kieltäydyin kohteliaasti ja jäin miettimään asiaa. Eipä aikaakaan kun tää neito tuli uudestaan kysymään samaa. Taas ajoin sen tiehensä kohteliaasti...

Lamppu syttyi vasta krapulapäivänä; sehän halusi tehdä tuttavuutta / oli vailla jotain...! Moinen tapaus nauratti päänsäryn ohessa koko päivän...

http://www.tky.hut.fi/~kvantti/in/7.shtml

neutraali sanoi:
Tuosta sai sen kuvan että olet alkanut syksyllä treenaan, mitä tuosta muutakaan voi olettaa

Olisi pitänyt lukea: syksyllä kun aloitin treenaamaan pienen tauon jälkeen.

Tyttöystävän suusta: "Ei mua haittaa jos sä teet ittelles kunnon sixpäkin tai vähä isommat kädet, mutta älä ny jaksa enää noita jalkoja kauheesti reenata. Ne rupee kohta näyttämään vähä oudoilta. "

Kaveri: "Jätkä on tollane pieni sitkeä paskiaine jolla piilee jokkut älyttömät voimat. Sut on tarkootettu vaeltamaan johnain vuoristos tai jotain " :D

:kippis1: pienenäkin voi vissiin tehdä edes jonkinlaisen vaikutuksen...

Tuuba-A sanoi:
Tyttöystävän suusta: "Ei mua haittaa jos sä teet ittelles kunnon sixpäkin tai vähä isommat kädet, mutta älä ny jaksa enää noita jalkoja kauheesti reenata. Ne rupee kohta näyttämään vähä oudoilta. "

Kaveri: "Jätkä on tollane pieni sitkeä paskiaine jolla piilee jokkut älyttömät voimat. Sut on tarkootettu vaeltamaan johnain vuoristos tai jotain " :D

haha todella hyvä :D :5:

Tuuba-A sanoi:

:lol2:

Back
Ylös Bottom