Parhaat huomautukset

pistin tuossa muutama ilta sitten neuleen päälle
Äiti: Pesinköhän minä tuon liian kuumalla ku tuo on kutistunu, vai miten tuo näyttää noin pieneltä
Isä: se ukko siellä sisällä on levinny :D

Eilen olin baarissa ja poustailin kaverin kanssa tanssilattian nurkilla juoden kaljaa. Maisemasta pullahti pari vosua joista toinen oli ihan ok, mutta en ole nyt viime aikoina lämmennyt oikein uusille tarjokkaille kun on vanha vielä hyvässä muistissa.

Muijat heitti mulle perusläpät: "Miten on ilta menny..." jne. Joihin vastasin jotain perusjuttua.

Seuraava kommentti toisen suusta: "Näytä vatsalihakset."

Mä katoin hetken wtf? ja sanoin sitten että äiti on käskeny olla näyttämättä vatsalihaksia tuntemattomille naisille. Muijat jatkaa jänkkäämistä ja toinen kopeloi yhtäkkiä mun vatsaa: "On tää muuten tosi kova".

Sitten alkoi proppu menemään jo multa ja kysyin: "No, mitä munahaukat muuta?".

Sen jälkeen muijien ilme oli aika priceless... "Michael Jordan takes the fade-away shot... and that´s the game."

Jaa että pinnallisia muijia vai... no shit.

kesällä sattu 1 mieltä piristävä juttu ku vanhojen hyvien tuttjen luona olin käymässä vantaalla ja en ollu niitä nähny pitkään aikaan nii niitten nassikka kysy ku nakattiin tikkaa että:"paljo sulla oikee nousee penkistä ku sulla on nuin isot lihaksetki." no mä vastasin sille ja se sitte että monesti käyt salilla ja että onko siellä sun hotellissa salia ja kaikkea mahollista.. kyllä siitä vaan tulee aina iloisempi mieli..

:offtopic:

ärsyttää ku äitini nykyään väh. kerran viikossa muistuttelee niistä doupin yms. vaaroita ku joku sen tuttu oli kuollu niihin pari vk. sitte. varmaan se on huomannu ku syön kreatiinia pillereinä ja mulla oli mun pyödällä puoli venttipussillista niitä nappeja siinä..

Täytyypä tähän hieman avautua, miten ihmiset voivat olla idiootteja!

Avovaimo kertoi taas kerran seuraavanlaisen tapauksen (ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta):
Vaimo oli ollut treenaamassa selkää salilla ja tehnyt tiukan 6 toiston sarjan ylätaljaa 55 kilolla. Vieressä ollut keski-iän ylittänyt mies totesi vaimolleni halveksuen: "Ei tuossa ole mitään järkeä, minulle riittää pienemmät painot" Harmitti oikein, etten ollut mukana, olisin voinut sanoa miehelle pari tarkasti valittua sanaa. Itselleni ei tulisi mieleenikään kommentoida muiden harjoittelua negatiiviseen sävyyn, oli kyse sitten isoista tai pienistä painoista! Jos joku haluaa salilla lähinnä kuntoilla, niin antaisivat silti toisten treenata verenmaku suussa!

Ihmetyttää muutenkin näiden satunnaisten vierailijoiden asenne naisten kovaa saliharjoittelua kohtaan. Mikseivät naiset saisi harjoitella tosissaan, kuten me miehet? Mahtaako esim. yleisurheilun piirissä olla samanlaista käyttäytymistä? "Älytöntä, että naiset juoksevat noin kovaa" tai "Ei noin pitkälle hyppäämisessä ole mitään järkeä" No, onneksi säännöllisesti ja tosissaan harjoittelevat miehet sen sijaan asennoituvat naisten harjoitteluun täysin painvastoin!

Tietenkin tuon voi oikealla asenteella kääntää päälaelleen ja ottaa lähinnä kohteliaisuutena, jonkinlaista kehitystä vaimo siis saanut aikaiseksi:)

Flesh sanoi:
Vieressä ollut keski-iän ylittänyt mies totesi vaimolleni halveksuen: "Ei tuossa ole mitään järkeä, minulle riittää pienemmät painot" Harmitti oikein, etten ollut mukana, olisin voinut sanoa miehelle pari tarkasti valittua sanaa. Itselleni ei tulisi mieleenikään kommentoida muiden harjoittelua

Tietenkin tuon voi oikealla asenteella kääntää päälaelleen ja ottaa lähinnä kohteliaisuutena, jonkinlaista kehitystä vaimo siis saanut aikaiseksi:)

Juu, tuota tapahtuu varmaan kaikille treenaaville naisille kaiken aikaa....

Sano vaimollesi, että tokaisee tollasille tyypeille :evil: "Kato, kun ei sun mielipiteet kiinnosta!" ja jatkaa vaan kaikessa rauhassa treenaamista. Eihän hän treenaa miellyttääkseen näitä ukkoja, vaan omaa itseään varten.

Onneksi on todellakin sitten myös ihmisiä, ketkä antavat positiivista palautetta, kiitos heille! :love:

Smart sanoi:

Sano vaimollesi, että tokaisee tollasille tyypeille :evil: "Kato, kun ei sun mielipiteet kiinnosta!" ja jatkaa vaan kaikessa rauhassa treenaamista. Eihän hän treenaa miellyttääkseen näitä ukkoja, vaan omaa itseään varten.

Onneksi on todellakin sitten myös ihmisiä, ketkä antavat positiivista palautetta, kiitos heille! :love:

Joo, vaimo sanoi, että ei valitettavasti keksinyt mitään napakkaa vasta-argumenttia, vaikka häntä sapettikin... Ei tietenkään antanut asian sen enempää häiritä treeniään.

Ihmettelen vain tuollaisia ihmisiä, itselläni ei ainakaan ole tapana kommentoida tuntemattomien ihmisten tekemisiä negatiivisessa mielessä, mikäli ne tapahtuvat normaalin hyvän maun rajoissa! Itse näen tietenkin tämän asian täysin eri näkökulmasta, koska kunnioitan ja ihailen treenaavia naisia. Treenatun näköiset naiset herättävät tiettyä kunnioitusta siitäkin syystä, että tulosten saavuttaminen vaatii naisilta miehiä kovemman työn! BTW tästä syystä olen muistaakseni joskus antanut ansaittua palautetta Smartin vatsapalikoistakin:)

EDIT: Ai, niin ja vaimo on kyllä itsekin palstan suurkuluttaja, joten varmaan terveisesi menevät perille Smart:)

Smart sanoi:

Uskomatonta että noita kateellisia löytyy aina joka paikasta. Minusta on aina hienoa nähdä myös naisten treenaavan kovaa, vaikka yleensä mielestäni näin ei ole vaan ei treenata tarpeeksi kovaa.

:offtopic: Toi Smart sinun vatsasi on uskomaton 100x :worship: .

Sattui minullekin tänään positiivinen kommentti, kun eräs kaveri sanoi minun laihtuneen selvästi(kun ei oltu nähty 3kuukauteen). Todellisuudessa painoa on tullu 12kg lisää, mutta siinä on noin n.10kg lihasta, josta tämä näköharha. :lol2:

Äskettäin kaverin 18v synttäreillä tuli mukavia kommentteja paljon, välillä kiusaantumiseen saakka. Ja erityisen kivaa oli, kun ensimmäistä kertaa sain naispuoliselta kommenttia... ja hetkeä myöhemmin ko. henkilö sanoi Hasselhoffia tosi hotiks :jahas: .

Kommenttien arvoa laskee vain se, että mä olin ainoo, joka ei ollu wasted :D .

jarska sanoi:
...
Sattui minullekin tänään positiivinen kommentti, kun eräs kaveri sanoi minun laihtuneen selvästi(kun ei oltu nähty 3kuukauteen). Todellisuudessa painoa on tullu 12kg lisää, mutta siinä on noin n.10kg lihasta, josta tämä näköharha. :lol2:

:jahas:

3kk ja 10kg lihaa... Jos tuo on naturaalina saavutettu, niin vinkkejä tänne. :rolleyes:

jarska sanoi:
Todellisuudessa painoa on tullu 12kg lisää, mutta siinä on noin n.10kg lihasta, josta tämä näköharha. :lol2:
Just :jahas: lihasta jos tulee 10kiloo niin luonnollisestihan sitä näyttää laihemmalta 10x :david:, yleensäkin 3kk 10kg lihasta, ei jumalauta mitä harhaluuloja.

jarska sanoi:

Jätkä on kyl aikamoinen MacGyver :hyper:

:jahas:

neutraali sanoi:
Just :jahas: lihasta jos tulee 10kiloo niin luonnollisestihan sitä näyttää laihemmalta 10x :david:, yleensäkin 3kk 10kg lihasta, ei jumalauta mitä harhaluuloja.

Kuulostaa uskomattomalta, mut se on vaa totta. Syksyllä kun aloitin treenit paino 82kg rasva% 6. Tästä 11vko paino 94,5kg rasva% 9. Tämä natuna. Nyt oon vetänyt dieettiä paino on 93,5 ja rasva% 8,5.

jarska sanoi:
Kuulostaa uskomattomalta, mut se on vaa totta. Syksyllä kun aloitin treenit paino 82kg rasva% 6. Tästä 11vko paino 94,5kg rasva% 9. Tämä natuna. Nyt oon vetänyt dieettiä paino on 93,5 ja rasva% 8,5.

Ja rasvaprosenttimittaukset ovat varmasti oikein?

Laffer sanoi:
Ja rasvaprosenttimittaukset ovat varmasti oikein?

Noi ei ole. Pihdeillä ne on mitattu. Peilistä tilanne näyttää jopa paremmalta, mutta se on huono mittari. Ei huvittaisi aina perustella samoja asoita. :wall:

Flesh sanoi:
Avovaimo kertoi taas kerran seuraavanlaisen tapauksen (ei ollut todellakaan ensimmäinen kerta):
Vaimo oli ollut treenaamassa selkää salilla ja tehnyt tiukan 6 toiston sarjan ylätaljaa 55 kilolla. Vieressä ollut keski-iän ylittänyt mies totesi vaimolleni halveksuen: "Ei tuossa ole mitään järkeä, minulle riittää pienemmät painot" Harmitti oikein, etten ollut mukana, olisin voinut sanoa miehelle pari tarkasti valittua sanaa. Itselleni ei tulisi mieleenikään kommentoida muiden harjoittelua negatiiviseen sävyyn, oli kyse sitten isoista tai pienistä painoista! Jos joku haluaa salilla lähinnä kuntoilla, niin antaisivat silti toisten treenata verenmaku suussa!

:eek: Uskomatonta toimintaa tosiaankin! Käsittämätöntä, että jotkut pitävät oikeutenaan laukoa tuollaista soopaa... Ehkä sitten itse treenaan "laput silmillä" tjsp., kun en ole koskaan tuollaisia kommentteja kuullut - ja toivottavasti en koskaan kuulekaan, sen jälkeen seuraisi nimittäin ns. tunti tylytystä ilman mainoskatkoja. Tai, jos olisin poikkeuksellisen hyvällä tuulella, saattaisin ehkä tyytyä tokaisemaan "Niin, happamia ne ovat ne pihlajanmarjatkin..." tms.

Ottaahan se tietenkin kovasti tuollaisen vanhenevan miehen egon päälle, kun nuorempi nainen tekee isommilla painoilla... :D

Proteos sanoi:
Eilen olin baarissa ja poustailin kaverin kanssa tanssilattian nurkilla juoden kaljaa. Maisemasta pullahti pari vosua joista toinen oli ihan ok, mutta en ole nyt viime aikoina lämmennyt oikein uusille tarjokkaille kun on vanha vielä hyvässä muistissa.

Muijat heitti mulle perusläpät: "Miten on ilta menny..." jne. Joihin vastasin jotain perusjuttua.

Seuraava kommentti toisen suusta: "Näytä vatsalihakset."

Mä katoin hetken wtf? ja sanoin sitten että äiti on käskeny olla näyttämättä vatsalihaksia tuntemattomille naisille. Muijat jatkaa jänkkäämistä ja toinen kopeloi yhtäkkiä mun vatsaa: "On tää muuten tosi kova".

Sitten alkoi proppu menemään jo multa ja kysyin: "No, mitä munahaukat muuta?".

Olet viikon Mies.

jarska sanoi:
rasvat 6% ja paino 82kg/182cm ilman treenejä, kuulostaa paksulta scheisseelta. Jos lihasta on tullut 10kg niin et missään olosuhteissa voi laihemmalta näyttää kuin ennen. :kuvia: ja jos rasvat ois oikeesti 9% niin kuka hullu sitä dietille alkaa.

Sori jarska mutta nuo sun puheet on :anssi:

Back
Ylös Bottom