Parhaat huomautukset

Pelattiin mun kaverin kanssa biljardia ja voitin ja nostin kädet pystyyn. Kaveri huomautti alleista käsissäni. Ei uskonut, ennen kun tökkäsi sormella, että ne on mun ojentajat. :david: Käsissä kun ei juuri mulla rasvaa ole.

Yks päivä kokeilin semmoista pientä kauluspaitaa, mitä en ollut käyttänyt vähään aikaan. No, se oli pikkuisen tiukka tosta rinnan kohalta...sit faija näki ja alko kiroamaan, ku pitää kohta vaihtaa koko vaatekertahttp://www.pakkotoisto.com/vbulletin/newreply.php#
Hyper
Vaikka oonhan mä viel aika siima, mut kyllä se lämmittää ku joku sanoo tommosta.

Eilen lämmitti kun yks naispuolinen kaveri sanoi, et kyl susta huomaa, että oot käynyt salilla! Kysyin vähän tarkennusta, niin hän sanoi, et käsistä heti näkee, että oon nostellut. Nostaa kummasti motivaatiota tollaset kommentit.

Tuossa tuli oltua kaverin ja hänen tyttöystävän tupareissa. Kaveri on hiukan piuha ruuminmuodoiltaan. Otin collagen pois ja harvinaista kyllä, alla oli hieman lihaksia korostava t-paita. Samantien jokainen huoneessa huutaa "Paljo penkki!!?!".
Loppuillan sain myös kuunnella kun kaverin tyttöystävä vänkää vieressä, että miten sä oot saanu noin nopee noin hirveesti lihaksii ja miten me saadaa "Matista*" tommonen.

*Matti on peitenimi kaverilleni. Ihan kivaahan se kuulla välillä, että jotain on tapahtunut, mutta ihan muutaman kerran vuodessa se riittää. Sain kuulla yhdessä illalla sitä ihan liikaa. En muutenkaan pidä siitä, että joku kehuu itseäni. Yök.

Salomaa sanoi:
Tuossa tuli oltua kaverin ja hänen tyttöystävän tupareissa. Kaveri on hiukan piuha ruuminmuodoiltaan. Otin collagen pois ja harvinaista kyllä, alla oli hieman lihaksia korostava t-paita. Samantien jokainen huoneessa huutaa "Paljo penkki!!?!".
Loppuillan sain myös kuunnella kun kaverin tyttöystävä vänkää vieressä, että miten sä oot saanu noin nopee noin hirveesti lihaksii ja miten me saadaa "Matista*" tommonen.

Kiva nöyryytys sun kaverille :thumbs:

Ok ok...Korteni kekoon..Tuossa yksi ilta tyttöystäväni hieroi selkääni ja vähän muuta :jahas: ...Kohtapa hän toteaa:"Kyllä sulla on seksikäs selkä,kun se on tollainen v-mallinen eli kapea lantio ja levenee tonne ylös"
Nii joo...iha v-mallinen selkäni...piti salaa tarkistaa peilistä ku vessaan pääs..paskat siellä mitään v-mallia ollut..luuta ja nahkaa ja sitä luuta..tais päällä olla nahkaa ja luuta ja nahka ja sen alla luuta..AARRGH :jahas:

no joo onhan tuota ihmetelleet yks jos toinenki..ku tässä iässä näyttää tuo liha tarttuvan kiitettävästi parin kuukauden treenilläki :rolleyes: tosin suuri osa kuittaa tylysti:"no ihmekkös tuo ku noita mömmöjä vedät..." :wall: .Iskä myös joskus kauhistelee että tätä vauhtia jos kasvan(lue levenen) niin musta tulee pian kauhee puu-ukko..jaksaa muistuttaa aina lenkkien ja muun aerobisen treenin tärkeydestä.
EDIT:paras taisi olla helsingissä asuvan ystäväni kommentti ku näki mun uusimman kuvan yhessä galleriassa.."jätkästä tullu kauhee kasa :eek: :eek: !!".kyllähän nuo tommoset motivoi..

Pari mitä muistuu mieleen:
Salilla tulee jotain tämmöstä välillä, etä "Jätkä vetää ihan hirveillä painoilla" tai "eihän tänne kehtaa tulla samaan aikaan"... Yks muija heitti että vähän kun vielä reenaat niin voit ruveta portsariks :rock: Niin ja kerran baarissa jonotin siinä tiskillä ja baarimikko huutaa että mitäs karpaasille tulee, hetken ihmettelin siinä ennen ku tajusin että mullehan se puhuu :eek:

heicci_84 sanoi:
Niin ja kerran baarissa jonotin siinä tiskillä ja baarimikko huutaa että mitäs karpaasille tulee, hetken ihmettelin siinä ennen ku tajusin että mullehan se puhuu :eek:
Toi oli selvästi pelkkä myyntikikka :D

Ribee sanoi:
Toi oli selvästi pelkkä myyntikikka :D

Juu niin mäkin ajattelin, kun ko. kyyppari oli selvästi meikäläistä isompikin:rolleyes:

WhiteExorcist sanoi:
Ok ok...Korteni kekoon..Tuossa yksi ilta tyttöystäväni hieroi selkääni ja vähän muuta :jahas: ...Kohtapa hän toteaa:"Kyllä sulla on seksikäs selkä,kun se on tollainen v-mallinen eli kapea lantio ja levenee tonne ylös"
Nii joo...iha v-mallinen selkäni...piti salaa tarkistaa peilistä ku vessaan pääs..paskat siellä mitään v-mallia ollut..luuta ja nahkaa ja sitä luuta..tais päällä olla nahkaa ja luuta ja nahka ja sen alla luuta..AARRGH :jahas:

Ei nyt sulle kohdennettu suoraan mutta:

Mikä siinä on että tarvii esittää ylivaatimatonta kun joku antaa kehuja...
Usein täälläkin on pakko lopettaa se maili just tyyliin "Joo sanoivat että on tullut hartia reilusti jne. Mä olen kyllä ihan kynäniska muuten."

Ettekö te nyt voi uskoa jos joku sanoo että "sulla on hartiat levinnyt" että vaikka ne ei ole vielä niissä mitoissa mitä varten reenataan, silti muutos voi olla muiden silmissä iso? Ja itse myös se tulosten huomaaminen on vaikeampaa kun näet itsesi peilistä varmaan 8 tunnin välein, muut näkee nopeammin muutoksen kun viime kerrasta on kuukausi ym.

Eli se turha "vaatimattomuus" pois, olkaa tyytyväisiä saavutuksistanne vaikka kroppa ei valmis olekaan.. :whip:

Jotain sentään mullekin sanottu..

Aikalailla samoja on tullu kuultua kuin muutkin täällä:

sisko kyseli joskus et enhän vaan käytä mitään hormoneja ja kerto et lihaskimput ei oo hyvän näkösiä.. :rolleyes:

Äippä sano kun joskus kotosalla hihattomassa olin:
Kannattaako enää treenata kun olkapäät on tuommoset möllit.. :D

Kaveri joskus baariin lähtiessä kun ilman paitaa olin käski ottamaan parit poseeraukset, noh, toteutin toiveensa..arvatkaa lisäskö motivaatiota kun katto silmät pyöreenä ja sano jotain et ei tarvii pelätä baarissa siun seurassa.. :rock:

Monta vuotta sitten tiukassa T-paidassa grillijonossa joku puli tuli örisemään: Noilla rintalihaksilla saa mitä vaan.. :hyper:
(Ilmeisesti luontoäiti siunannut minua helposti kehittyvillä tisseillä)

Samasta aiheesta firman pippaloissa nää tutut kommentit vanhemmilta naisilta: teillä on isommat rinnat kuin meillä! (Oltiin siinä yhen jätkän kans joka on reenaillu myös)

Laatupäällikkö (nainen) kysy kun hiukan kompuroin töissä: "taitaa olla liian leveät hartiat"

Kun alkaa miettimään niin aika paljonhan sitä on kuullu monenlaista, osa ihan hyviä mut sitten joukossa niitä jotka haisee v...ttuilulle monen metrin päähän :curs: Silloin aina pysähtyy miettimään et eikai sitä tuu esitettyä huomaamattaan isompaa kuin onkaan..Mut tottahan se on et tää harrastus kyl tekee hyvää itsetunnolle. :worship:

Wondadog sanoi:
Ei nyt sulle kohdennettu suoraan mutta:

Mikä siinä on että tarvii esittää ylivaatimatonta kun joku antaa kehuja...
Usein täälläkin on pakko lopettaa se maili just tyyliin "Joo sanoivat että on tullut hartia reilusti jne. Mä olen kyllä ihan kynäniska muuten."

Ettekö te nyt voi uskoa jos joku sanoo että "sulla on hartiat levinnyt" että vaikka ne ei ole vielä niissä mitoissa mitä varten reenataan, silti muutos voi olla muiden silmissä iso? Ja itse myös se tulosten huomaaminen on vaikeampaa kun näet itsesi peilistä varmaan 8 tunnin välein, muut näkee nopeammin muutoksen kun viime kerrasta on kuukausi ym.

Eli se turha "vaatimattomuus" pois, olkaa tyytyväisiä saavutuksistanne vaikka kroppa ei valmis olekaan.. :whip:

Oma (nykyinen ex) muija tos oli pois vuoden. Ku lähti,aloin treenaan, painoin ~72 kiloa, kun se tuli takas 13kk päästä, painoin ~91-93 kiloa, ja kommentti hieronta-tuokion aikana kuului "ainut mistä sä oot muuttunu on toi sun maha, siihen on tullu lisää karvaa" :lol2: :jahas: ...

No sano se sit kerran et ei mun kyl tarttis käydä enää salilla ku on vähän jo liikaaki lihaksia...

Itseäni tuo "häiritsi" ehkä pikkuisen, vaikken nyt muijani takia niitä lihaksia hankkinutkaan, mut kun muu porukka kuittailee koko ajan, mut muija ei oo huomaavinaan mitään...?
Tästä rupesinkin miettimään mitkäs ne syyt olikaan miks se jätti :jahas: :jahas:

:rock: :D

Wondadogilla oli kyllä täyttä asiaa.. kerroinpa vaan tämmösen "vastakohdan" et ku toivois et muija tuijottais et mitä vittua oot saanu 20 kiloa lisää massaa upeeta vittu oot vähän komee jee jee ja niin pois päin :hyper:
...ja sit ei tulekaan mitään kommenttia, niin sitten vasta ihmetyttää...

:zzzz:

Jartze sanoi:
Wondadogilla oli kyllä täyttä asiaa.. kerroinpa vaan tämmösen "vastakohdan" et ku toivois et muija tuijottais et mitä vittua oot saanu 20 kiloa lisää massaa upeeta vittu oot vähän komee jee jee ja niin pois päin :hyper:
...ja sit ei tulekaan mitään kommenttia, niin sitten vasta ihmetyttää...

:zzzz:

Käveleekö se valkoisen kepin kanssa?!? :rolleyes:
Osta sille rillit :lol2:
Tuollaiset tulokset :rock:

Jartze sanoi:
Oma (nykyinen ex) muija tos oli pois vuoden. Ku lähti,aloin treenaan, painoin ~72 kiloa, kun se tuli takas 13kk päästä, painoin ~91-93 kiloa, ja kommentti hieronta-tuokion aikana kuului "ainut mistä sä oot muuttunu on toi sun maha, siihen on tullu lisää karvaa" :lol2: :jahas: ...

Nyt meinas tulla rahkat näppikselle..ei mikää huonompi kommentti työn tuloksista.. :D

Jartze sanoi:
20 kiloa lisää karvaa mahaan :D

Multa on pyydetty vain nosto apua :jahas:

Kyllähän noita kommentteja on tullut. Välillä hyviä, välillä huonoja.
Letkautuksia kuulee lähes aina baaris tms, jos on pukeutunut vähän vähempiin vaatteisiin, Toisaalta taas räkäpäät tulee joskus haastaan. Tai aina löytyy se, jolla on tarve päteä isompiaan vastaan. Toisest korvast sisään toisest ulos.

Parhaita boostereita on just ne, kun ventovieraat ihmiset heittää kannustavia riimejä.

Back
Ylös Bottom