Parhaat huomautukset

elasto sanoi:
Ja nimenomaan proteiini joka on nautittu jauhon muodossa lisäravinteena. Jos syöt samaa proteiinia esim. kanasta niin kukaan ei katso yhtään kieroon.
:rolleyes:

Häh? Mistä jauheesta saa samaa proteiinia kuin kanasta? Mikä on paras kanaproteiinijauhe? :david:

Testorage sanoi:
Häh? Mistä jauheesta saa samaa proteiinia kuin kanasta? Mikä on paras kanaproteiinijauhe? :david:

luonnonlannoite_small.gif

Äiti tänään salilta tullessaan:

Äiti: Treenaankohan mää liian lujaa jalkoja?
Minä: Miten niin?
Äiti: Ku mää en halua että mun reisistä tulee tuommoset kuin sinulla.

:jahas:

Kaverin kalakaveri eilen saunaillassa kysyi kun mä otin paitaa pois, että synnyiksä samaan aikaan kun Tshernobyl räjähti. Mä siinä vaan hetken aikaa pyörittelin silmiäni ennen kuin tajusin mitä se meinas.

Joskus yks kavereista kysäs notta kauanko oon oikein käyny salilla. Vastasin että semmoset vuoden päivät eli en kauheen kauaa tai mitään. Sitten siihen tokas vaan, että miten helvetissä susta on sitten tullut tommonen mörkö. Oli ensimmäinen positiivinen kommentti ja sai kyllä hymyn huulille varsinkin kyseisen kaverin suusta tullessa. Kaveri hervoton hongankolistaja, jolla hartiat kun ladonovet, siis todella leveät vaikka ei lihaa vielä kauhesti olekaan, tosin ei itsellänikään mutta se siitä.

joopajoo

Pikkusisko sano kerran nähdessään minut ilman paitaa, että "ootku Bruse Lee mut lihaksikkaampi!". Lämmitti mieltä, sillä "Lee-mäinen" keho onkin ollut alusta asti tavoitteena. :D

Aina on kiva saada kommenttia, vaikka se joskus olisikin kateellista nälvimistä. Nälviminenkin vaan kannustaa treenaamaan lisää :whip:

Ensi viikonloppuna on juhlat, joihin tulee kasa sukulaisia, joita en ole nähnyt n. vuoteen. Massaa tullu sen jälkeen melkein 10 kg. Saas nähdä millaista kommenttia tulee.... Varmaan taas niitä normaaleja, "jätkä on lihonu"! :wall: Vaikka en edes ole!

Artemis sanoi:
Pikkusisko sano kerran nähdessään minut ilman paitaa, että "ootku Bruse Lee mut lihaksikkaampi!". Lämmitti mieltä, sillä "Lee-mäinen" keho onkin ollut alusta asti tavoitteena. :D

Aina on kiva saada kommenttia, vaikka se joskus olisikin kateellista nälvimistä. Nälviminenkin vaan kannustaa treenaamaan lisää :whip:

Nikottelin tuota vähän aikaa, kunnes tarkistin sukupuolen profiilista...Ajattelin automaattisesti, että Artemis on nainen.

No, on niitä muutama kommentti tullu (tosin asunki toisenlaisessa ympäristössä =). Mut ehdottomasti paras oli kun punttasin ulkona ja kaveri tuli sitte siihen hetkeks seisoon. Kun sarjan sain loppuun niin otti hauiksesta tiukan otteen ja sano: "Damn, boy. You really got muscles" Sivusta toinen kaveri sit huus et: "Yeah. He's fucked up but strong". Kyllä lämmitti mieltä :lol2:

Perheenjäsenet ei juurikaan anna suoraa positiivista kommenttia, vaan lähinnä hyväntahtoista vittuilua: hei blackrat, lopeta jo syöminen tai läskistyt entistäkin enemmän. Kyllä minä tiedän, iloisiahan ne on tästä harrastuksesta.
Osalta kavereista tullut juttua, että kuinka voin painaa noin paljon, vaikka ei vaatteet päällä uskoisi kuin 65-kiloiseksi jos hieman leveämpiä hartioita ei oteta huomioon.

Ja sitten tietysti tietyt sukulaiset muistuttavat aina kuinka vaarallisia ne horrrmoonit on.

Hieroja: "Ootko punttia harrastanut joskus ku on tätä möhkyrää selässä?"
Keijo S: :jahas:
Hieroja: "Jaa. Nouseeko vielä penkistä satanen?"
Keijo S: :curs:
Hieroja: :david:

Onhan noita kommentteja kuullut, positiivisiakin joskus. Viimeisin kommentti veikin sitten jälleen perimmäisten kysymysten äärelle ja oli jälleen pienen itsetutkiskelun paikka..."harrastatko sä jotain voimailujuttuja kun tuommoista ruokaa syöt" (olin juuri mättämässä duunissa maitorahka-kaurahiutale-mehukeitto -mössöä ruutuun. :rock: yeah, right...

Tää on ehkä pakko kertoo kun en seksin jälkeen muutenkaan niin kauheasti synkistele menivät suupielet kyl korviin saakka kun tyttö sanoi "sun kans on niin kiva harrastaa seksiä ku oot niin vahva" :D

Kaveri käski minun jännittää vatsalihaksia, kun jännitin. Niin kaveri sanoi että mikset sä jännitä?

Yksi tyttö alkoi nauramaan kun kuuli että harrastan painojen nostelua, ei meinannut uskoa mua. (olen harrastanut 4 vuotta)

Olen treenannut jalkoja aina kovaa ja eräs tuttu sanoi et ompas sul tosi ohuet tikkujalat ja vielä tosissaan.

Mun vahvin osa on yläselän lihakset ja isoveli antoi ymmärtää että ne ovat aika pienet. Ja vielä tosissaan...

Näitä juttuja mulla riittää....

Ojuni: "Söin päivälliseksi neljä kanankoipea, purkin tonnikalaa,riisiä,2 ruisleipää ja pari lasia maitoa"

Muut: *Jotain kovaäänistä kiroilua ja ihmettelyä,kehumista,haukkumista moneltakin taholta*

Nicho sanoi:
Tää on ehkä pakko kertoo kun en seksin jälkeen muutenkaan niin kauheasti synkistele menivät suupielet kyl korviin saakka kun tyttö sanoi "sun kans on niin kiva harrastaa seksiä ku oot niin vahva" :D
Hahaha, ultimate paras kommentti ikinä! Saisinpa itsekin joku päivä tuollaisen kommentin

Back
Ylös Bottom