Parhaat huomautukset

tässä yhtenä päivänä tyttöystävä (luultavasti :D ) tokaisi hipelöinnin jälkeen:
"sulla taitaa olla vähä lihasta :o"
kyllähän tuo mieltä lämmitti, vai paskaa puhui, mutta silti :thumbs:

Mä tykkään myös kuunnella positiivista palautetta... ja onneksi nyt on löytynyt henkilö joka sitä myös antaa. :thumbs:

Tyttöseni sanoi kun oltiin baarin jälkeen tultu mun kämpille ja maattiin sängyllä:

- Kun menin sanomaan sille x:lle, ettei me tullakkaan jatkoille teille vaan mennään Proten luo, niin se sano että "Hyvä. Mä tsekkasinkin että sillä on hyvät rintalihakset ja sikspäkki"

Muija oli nauranu ja sanonut jotain tyyliin: "Joo, enköhän mä sen jo tiedä..". ;)

Noista saa treenimotivaatiota aina nIIIn paljon... enkä ite olekaan vielä likikään tyytyväinen omaan ruhooni.

Toinen kommentti samalta kertaa mikä muistui mieleen: "En mä tiennytkään että tässäkin on joku näin iso lihas." (kokeili sivuolkapäätä) :lol2:

Koulussa takanani käveli pari tuttua muijaa toinen tokas ilmeisen kuuluvalla äänellä että kivan levee... ja toinen vastas mut aika lyhyt. Eli se siitä huomiosta..

:sherlock:
Pikainen kurkistus proteoksen profiiliin kertoo mitoiksi 185cm/90kg

MKS sanoi:
:sherlock:
Pikainen kurkistus proteoksen profiiliin kertoo mitoiksi 185cm/90kg
Jos on 185cm/90kg 20% rasvoilla niin saattaa näyttää ehkä hieman erilaiselta kun 185cm/90kg 10% rasvoilla. :david:

Tänään töissä piti siirtää yksi lava niin kysäisin pomolta että painaako tuo lava paljon. Pomo tokaisi tähän että "eihän se noin riskille miehelle mitään paina". Mitat on 175/75 niin kyllä se vähän pisti hymyilyttämään :)

elasto sanoi:
Jos on 185cm/90kg 20% rasvoilla niin saattaa näyttää ehkä hieman erilaiselta kun 185cm/90kg 10% rasvoilla. :david:
Hohoho... Vai että paljon positiivista palautetta. Tai sitten mä olen ainoa kun kertoo kaiken tänne. :) Rasvat on hiukan alle 10% pihdeillä mitattuna, ja painoa tosiaan toi 90kg (darra-aamuna pari kiloa vähemmän). Päkki näkyy vatsassa vihdoin, mutten ole siihen vieläkään tyytyväinen.

Palautteen saaminen voi johtua siitäkin, että olen ollut aika pieni kaveri vuosia sitten ja nyt parin vuoden aikana on tullut mielestäni ihan hyvin lihaa.

Je

Lämmitti kyllä kovasti sydäntä kun kaveri, jota nään noin 2 kertaa /kk niin sano:
"Sä oot laihtunu.. Eikun et sää oo laihtunu vaan lihaksistunu(Onko tällasta sanaa ees?)"

Sitten just sattu kun ollaan mökille lähdössä niin iskä ei halunnu lähtä käymään kaupassa niin keskustelu meni näin:
"Etkö sitten tuu sinne kauppaan?" -äiti
"En. Ajan suoraan mökille." -isä
"No pitääkö olutta ostaa?" -äiti
"Joo." -isä
"Millä minä ne sieltä kannan kun sinä et oo mukana ?!" -äiti
"No onhan sulla tuo yks podi mukana se kantaa vaikka 100kg.. Per käsi nimittäin." :hyper:

Onnistuin pitämään hymyni kurissa siinä pöydässä vielä, mutta nyt kyllä salille tekis mieli taas.

Vaimon kommentti eilen: "Sulla on näköjään tuo maha vähän kasvanu".

Olis vissiin aika lisätä aerobista :rolleyes:

Ilecules sanoi:
itse asiassa tatuointeja ottaessa joutuu ottaa huomioon aika hyvin ton lihaskasvun, saattaa hauiksessa oleva tatuointi nimittäin levitä muodottomaksi muutamassa vuodessa..

:anssi: isolla P:llä.

fish sanoi:
Originally Posted by Ilecules
itse asiassa tatuointeja ottaessa joutuu ottaa huomioon aika hyvin ton lihaskasvun, saattaa hauiksessa oleva tatuointi nimittäin levitä muodottomaksi muutamassa vuodessa..

---------------------------
:anssi: isolla P:llä.

No se varmaan riippuu minkälaisia määriä syntholia on suunnitellu ottavasa. :lol2:

Perjantaina sauna illassa yks kaveri tokas että kappas, sullaha toi tissi-lihas rupee jo erottumaan iha kunnolla. Ai että lämmitti, tämä siis ensimmäinen kommentti minulle, muutama kuukaus punttailua takana. :thumbs:

Mulle isosiskon kaveri katsoi pitkään mua baarissa, ja lopulta tuli sanomaan että "sulla on isommat tissit ku sun iso siskolla".... otin kohteliaisuutena.

Joskus kuukausia sitten tuli tädiltä kommentti, kun se oli käymässä tai jotain, niin satuin olemaan sitten t-paita päällä, ja se tokasi että on hartiat kasvanu :) . Ja sitten koulussa yks kaveri aina vitsailee kun mainitaan salikavereitten kans jotain proteiinista tai jotain, niin se vitsailee jotenkin niin että ne ois jotain doupinkia :)

Normaalisti 5 vuotta vanhempi broidi on ollut se joka on voimakkaampi. Nyt kun homma ei ole enää niin ja joskus kun ollaan salilla samaan aikaa niin hän rupee aina haukkumaan minun treenimetodeja ja ohjelmaa plus kaikkee muuta treenaamiseen liittyvää. Otan sen kohteliaisuutena.

Hohoho, ei tarvitse paljoa tehdä, että saa roinaajan maineen. Kaveri näki minua vähän väliä salilla, sitten biologian tunnilla tiesin mitä kreatiini tekee. Sitten tiesin, mitä anabolia ja katabolia tarkoittaa.

Seuraavana päivänä kaveri tuli ja kysy:
"Käytäksää kreatiinia ja hormooneja?"

Back
Ylös Bottom