Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos on 185cm/90kg 20% rasvoilla niin saattaa näyttää ehkä hieman erilaiselta kun 185cm/90kg 10% rasvoilla.MKS sanoi::sherlock:
Pikainen kurkistus proteoksen profiiliin kertoo mitoiksi 185cm/90kg

Hohoho... Vai että paljon positiivista palautetta. Tai sitten mä olen ainoa kun kertoo kaiken tänne.elasto sanoi:Jos on 185cm/90kg 20% rasvoilla niin saattaa näyttää ehkä hieman erilaiselta kun 185cm/90kg 10% rasvoilla.![]()
Rasvat on hiukan alle 10% pihdeillä mitattuna, ja painoa tosiaan toi 90kg (darra-aamuna pari kiloa vähemmän). Päkki näkyy vatsassa vihdoin, mutten ole siihen vieläkään tyytyväinen.

Ilecules sanoi:itse asiassa tatuointeja ottaessa joutuu ottaa huomioon aika hyvin ton lihaskasvun, saattaa hauiksessa oleva tatuointi nimittäin levitä muodottomaksi muutamassa vuodessa..
isolla P:llä.fish sanoi:Originally Posted by Ilecules
itse asiassa tatuointeja ottaessa joutuu ottaa huomioon aika hyvin ton lihaskasvun, saattaa hauiksessa oleva tatuointi nimittäin levitä muodottomaksi muutamassa vuodessa..
---------------------------
isolla P:llä.
. Ja sitten koulussa yks kaveri aina vitsailee kun mainitaan salikavereitten kans jotain proteiinista tai jotain, niin se vitsailee jotenkin niin että ne ois jotain doupinkia