Normaalisti 5 vuotta vanhempi broidi on ollut se joka on voimakkaampi. Nyt kun homma ei ole enää niin ja joskus kun ollaan salilla samaan aikaa niin hän rupee aina haukkumaan minun treenimetodeja ja ohjelmaa plus kaikkee muuta treenaamiseen liittyvää. Otan sen kohteliaisuutena.
LOLLOTILOI yks parhaita tähän mennessäHohoho, ei tarvitse paljoa tehdä, että saa roinaajan maineen. Kaveri näki minua vähän väliä salilla, sitten biologian tunnilla tiesin mitä kreatiini tekee. Sitten tiesin, mitä anabolia ja katabolia tarkoittaa.
Ei toi vielä mitään, mä jouduin korjaamaan bilsan opettajaa ku se sano vähän väärin...Ja tosiaan kun oli menos kaikki ihmisen hormoni-jutut niin löyty valmiiks aika paljon tietoo ja sain jostain tehtävästä jonku 6½/6 pt. Kyllähän noita joskus peruskoulus jaellaan mut ei kauheesti oo lukios tullu noita ylimääräsiä pointseja. Ja porukka kyllä katto vähän pitkään ja epäileväisesti niillä tunneilla.
, joten vaatetuskin oli hihaton paita -tyyppiä!) , edessäni käveli kolmen miehen porukka. Soitin pyöräni kelloa, että pääsen heistä ohi, niin silloin yksi heistä kääntyi ympäri ja sanoi kovaan ääneen kavereilleen että "väistäkääs vähän, sieltä tulee kehonrakentajanainen ohi"!!!
(kieltäydyttyäni soittamasta marakasseja), "Mee istumaan, niin et näytä niin isolta". Nyt noin viikon jälkeen tajusin ton ensimmäisen kommentin tarkotuksen :curs: . Kehunahan toi kuulosti mun korvaan aika asiaankuulumattomalta, mutta nyt kun muistelen keskustelun kulkua tarkemmin...
:curs: