Parhaat huomautukset

Normaalisti 5 vuotta vanhempi broidi on ollut se joka on voimakkaampi. Nyt kun homma ei ole enää niin ja joskus kun ollaan salilla samaan aikaa niin hän rupee aina haukkumaan minun treenimetodeja ja ohjelmaa plus kaikkee muuta treenaamiseen liittyvää. Otan sen kohteliaisuutena.
:hyper: LOLLOTILOI yks parhaita tähän mennessä

Hohoho, ei tarvitse paljoa tehdä, että saa roinaajan maineen. Kaveri näki minua vähän väliä salilla, sitten biologian tunnilla tiesin mitä kreatiini tekee. Sitten tiesin, mitä anabolia ja katabolia tarkoittaa.

Ei toi vielä mitään, mä jouduin korjaamaan bilsan opettajaa ku se sano vähän väärin...Ja tosiaan kun oli menos kaikki ihmisen hormoni-jutut niin löyty valmiiks aika paljon tietoo ja sain jostain tehtävästä jonku 6½/6 pt. Kyllähän noita joskus peruskoulus jaellaan mut ei kauheesti oo lukios tullu noita ylimääräsiä pointseja. Ja porukka kyllä katto vähän pitkään ja epäileväisesti niillä tunneilla.

Paras mitä minä oon kuullu oli kyllä se kun kaveri alko kisaileen VOIMANOSTOSSA nii sen isäpuoli kysy siltä et koska alat käydä siel solariumissa... =)

Ei kai siinä... Rusketusta pintaan ja pena paita päälle ja ei ku lavalle! =)

Nii, se voimanostohan on nii tunnettu laji... =)

Kaveri: Sullakaat on käsivarret kasvanu
Äippä: Elä syö niin paljo tai sinusta tullee samanlainen ku serkuistas

Parhaat kommentit on tullu kavereilta ja ihmisiltä joita en ole nähnyt pariin kolmeen vuoteen... lähes kaikki on ollu: MIIITÄ ..TUUUU... TSIIISSÖS!!!

Yks kaveri jota en ollu nähny 2 vuoteen ei osannu ku nauraa 5 minuuttii putkeen ja totes lopuks että kenet sä oot syöny. Ja aina kun satuin vilkasemaan siihen päin niin oli kumma virnistys ja kyseli että paljonko nousee siinä ja siinä.

Enkä siis todellakaan ole isokokonen mutta onhan noi vanhat vaatteet tietysti käyny pieniks.

Äiti taas kyselee aina sillontällön että millon sä meinasit lopettaa ton kasvamisen? :D

Kuusi kuukautta olin samoja housuja pitänyt ja piti hankkia uudet. Tuo vyötärö on sen verran tukevasti "tunkistunut", että piti olla 2h yhdessä kaupassa, etsimässä housuja jossa on hemmetin iso vyötärö ja lyhyet lahkeet... tämän pituisille housunvyötäröt ovat jotain 75cm luokkaa ja tuota lihaa löytyy vyön kohdalta yli 80cm (läskiä se ei ole, älkää epäilkö)... :D

Nimimerkki Vyötärönympärys suurempi kuin jalka on pitkä

Ohan noita kivoja kommentteja tullu!
Sukulaiset ja porukut yleensä kysyy et käytätkö hormooneja?Ja mä siihen et en tietenkään!Mut mä otan noi kohteliaisuutena. :D
Kesällä sit vedin kovaa treenia ja tiukensin vähän kroppaa ,niin sit loman jälkeen kouluun ja ope kysyy ensimmäisenä et ootko lopettanu treenamisen?Perkele!! :curs:

Meijän koulun isoin ja pahin opettaja kysy "et haluuks iso mies itkee" :D

Asia liitty siihen kun pidin pipoo sisällä ja se on sit vissiin kiellettyy :curs:

number_one sanoi:
Meijän koulun isoin ja pahin opettaja kysy "et haluuks iso mies itkee" :D

Asia liitty siihen kun pidin pipoo sisällä ja se on sit vissiin kiellettyy :curs:

Mun ope tuli ja repäs yhtäkkiä multa pipon päästä ja samalla "vahingossa" nykäs tukasta...vittu meinas kyllä keittää yli! :curs:

Kesällä kun olin pyörällä menossa salille päin (oli ihme kyllä lämmin ja sateeton päivä :), joten vaatetuskin oli hihaton paita -tyyppiä!) , edessäni käveli kolmen miehen porukka. Soitin pyöräni kelloa, että pääsen heistä ohi, niin silloin yksi heistä kääntyi ympäri ja sanoi kovaan ääneen kavereilleen että "väistäkääs vähän, sieltä tulee kehonrakentajanainen ohi"!!!
Sen päivän treenimotivaatio oli kyllä enemmänkin kuin 110% :D

Deathlok sanoi:
Mun ope tuli ja repäs yhtäkkiä multa pipon päästä ja samalla "vahingossa" nykäs tukasta...vittu meinas kyllä keittää yli! :curs:

Ihan oikein teille, ei sisällä tartte pipoa pitää jos lämmitys on kunnossa ;)

Musiikin maikalta: "No, ainakin habaa löytyy" :confused: (kieltäydyttyäni soittamasta marakasseja), "Mee istumaan, niin et näytä niin isolta". Nyt noin viikon jälkeen tajusin ton ensimmäisen kommentin tarkotuksen :curs: . Kehunahan toi kuulosti mun korvaan aika asiaankuulumattomalta, mutta nyt kun muistelen keskustelun kulkua tarkemmin...
Opettaja:"No, osaatko sä soittaa tätä" *ojentaa marakassia*
Minä: "En usko"
Opettaja: "No, ainakin habaa löytyy"
Käännös edellisestä repliikistä: "No, vaikka oletkin noin tyhmä, ettet osaa soittaa edes marakassia, olet sentään onnistunut kompensoimaan sitä lihaksillasi. Lisäksi olet niin tyhmä, että luulet tämä olevan kehu ja sinulta kestää vähintään viikko tajuta tyhmyytesi."
PERKELE, ton se viellä maksaa :curs: .

Faijakin noteerannu ja sanoo että näkee kyllä että mies käy salilla. Ihmettelen vaan mistä sen näkee.

Eniveis, mikä vittu siinä on että yli viiskymppiseltä lihavalta vanhalta mieheltä kyllä tulee kommenttia muttei niitä paljon puhuttuja naisia joita treenaamalla saa näy?! :jahas:

Ungo sanoi:
Faijakin noteerannu ja sanoo että näkee kyllä että mies käy salilla. Ihmettelen vaan mistä sen näkee.
Jos se näkee sen siitä, että kun sun salikortti maksaa niin perkeleesti eikä löydy muihin juttuihin rahaa... (vanhat vaatteet yms.) ;)

Mulle sanottiin, että olin ennen paljon paremman näkönen, kun mulla oli pidemmät hiukset ja näytän nykyään ihan nyrkkeilijältä tai painijalta. En saanu.

Tätini totesi nähdessään mut pitkästä aikaa: "Herranjumala, oletpas sä J kasvanut, onko tuo kaikki lihasta!?!" ...tuli kyllä aika kummallisen hyvä olo.

Tosin Faijani palautti jo seuraavana päivänä mut takas maanpinnalle, kun se sai lahjaksi takin, joka oli kokoa L. No meitsi tietysti kuittailemaan et XL koot onkin meitä MIEHIÄ varten johon faija: "-No eihän sullakaan J ole kun perkeleen pitkät kädet"...sit oltiinkin taas ihan :nolo: :curs: :nolo:

Sai pari mukavaa kommentia ulkomailla... Puhuttiin tytön kanssa urheilulajeista niin kysy että oonko harrastanu rugbya ja kun sanoin etten oo niin tokas että "Ah, I just thought since you have such wide shoulders". Väkivalloin peitin sen sisältä kumpuavan levean hymyn :D Toinen tuli mieheltä joka sano että "I know you have played ice hockey since you have..." samalla puristaen hauista. Onpa taas motivaatiota :rock:

Hahaa, aivan pakko hehkuttaa. Kävin eilen urheiluhierojakoululla ylävartalon hieronnassa. Käsiä hierottaessa hieroja sanoi, "huhhuh, enpä oo kyllä naisella ikinä nähny näin isoja käsilihaksia."

Ja motivaatiota riittää taas seuraaviksi kuukausiksi :D

Back
Ylös Bottom