Kirjoitetaanpa itsekin tähän pari tapausta:
Olin tuossa puolisen vuotta takaperin lähdössä kuntosalille kun ovikello soi. Kaksi Jehovan todistajaa oven takana tarjoamassa minulle Vartiotorni-lehteä luettavaksi. Sanoin, että olen juuri lähdössä, johon toinen totesi kysyvästi, "Ilmeisesti kuntosalille?" Kun vastasin myöntävästi kaveri totesi, että treenaamisen kyllä huomaa!
Tiedä sitten onko vain joku uusi taktiikka, jolla saavat tyytyväisyyden kautta uusia jäseniä

Eivät kyllä onnistuneet kohdallani!
Toinen tapaus sattui kuntosalilla (joka on muuten kylpylän yhteydessä). Venyttelin treenin jälkeen rintalihaksia salin perällä olevilla puolapuilla. Kaksi naista tuli salin ovesta sisään päällään bikinit ja kylpytakit. Katselivat hetken ihmeissään ympäriinsä ja alkoivat kummatkin nauraa tajutessaan erehdyksensä. Sitten he kävelivät salin läpi luokseni. Hieman nolona toinen kysyi: "Sinä varmasti ohjaajana osaat neuvoa kaksi eksynyttä naista allasosastolle." "Ohjaaja en ole, mutta toki voin näyttää, mistä allasosastolle mennään", vastasin ohjaten naiset oikeaan suuntaan!
On se vaan ihme homma, miten muiden kommentit voivat lämmittää tälläisen pienen ihmisen mieltä

Jos saliharjoittelun tuloksena tapahtuisi muutakin kuin käsien venymistä, ei ehkä niin tarvitsisi tuota kanssaihmisten positiivista palautetta