Parhaat huomautukset

Arc sanoi:
Positiivisempiakin muistoja loytyy, esim eilen hissan tunnilla koulun parhaan nakonen cheerleaderi halus kokeilla mun haukkaria, reisilihaksia jne. Eihan mullakaan ollu sit mitaan sen pyyntoa vastaan joka sisals myos sen reisilihaksien ja pakaroitten tunnustelun ;)
.)

:eek: . Jos saa udella niin minkä kokoinen olet? Pituus, paino hauiksen ympärys jne. :D . Vois lähtä vaihto-oppilaaksi...

En mäkään pistäis paria persettä kopeiloivaa cheerleaderia pahakseni :D... itse asuin kiinassa kaks vuotta mutta en treenannut siellä, joten :(... en niinkään niistä kinuskeista ollut kiinnostunut mutta kävin amerikkalaista koulua... käväsen varmaan siellä keväällä, eli katotaan mitä sitten tapahtuu ;)...

Baarissa äsken yks vanha tuttu (tunnettu noin 12 v. lähtien) kysyi mun kaverilta, että kuka toi on ja näytti kädellä mua päin. Menin ja kerroin, että jeppehän se täällä on! Se vaan kattoi mua ja sanoi, että ei olis uskonu, että mä oon noin paljon kasvanu parin vuoden aikana (ei olla nähty pariin vuoteen). Kummallisesti tämä nosti treenimotivaatiota.

Kirjoitetaanpa itsekin tähän pari tapausta:

Olin tuossa puolisen vuotta takaperin lähdössä kuntosalille kun ovikello soi. Kaksi Jehovan todistajaa oven takana tarjoamassa minulle Vartiotorni-lehteä luettavaksi. Sanoin, että olen juuri lähdössä, johon toinen totesi kysyvästi, "Ilmeisesti kuntosalille?" Kun vastasin myöntävästi kaveri totesi, että treenaamisen kyllä huomaa!
Tiedä sitten onko vain joku uusi taktiikka, jolla saavat tyytyväisyyden kautta uusia jäseniä:) Eivät kyllä onnistuneet kohdallani!

Toinen tapaus sattui kuntosalilla (joka on muuten kylpylän yhteydessä). Venyttelin treenin jälkeen rintalihaksia salin perällä olevilla puolapuilla. Kaksi naista tuli salin ovesta sisään päällään bikinit ja kylpytakit. Katselivat hetken ihmeissään ympäriinsä ja alkoivat kummatkin nauraa tajutessaan erehdyksensä. Sitten he kävelivät salin läpi luokseni. Hieman nolona toinen kysyi: "Sinä varmasti ohjaajana osaat neuvoa kaksi eksynyttä naista allasosastolle." "Ohjaaja en ole, mutta toki voin näyttää, mistä allasosastolle mennään", vastasin ohjaten naiset oikeaan suuntaan!

On se vaan ihme homma, miten muiden kommentit voivat lämmittää tälläisen pienen ihmisen mieltä:) Jos saliharjoittelun tuloksena tapahtuisi muutakin kuin käsien venymistä, ei ehkä niin tarvitsisi tuota kanssaihmisten positiivista palautetta:)

TomBombadil sanoi:
Oiskohan pakkotoiston suurin threadi koskaan?
esim: "Repesin eli Hauskoja kuvia netistä!" On tuplasti isompi ja enemmän luettu..

Amis sanoi:
esim: "Repesin eli Hauskoja kuvia netistä!" On tuplasti isompi ja enemmän luettu..

:offtopic:

"Vituttaa niin ankarasti" näyttää olevan kohtalaisen suuri, taitaa olla melkein tuplasti, niin iso kuin tuo "Repesin eli hauskoja kuvia netistä".

TomBombadil sanoi:
:offtopic: näitä on lukenut 105,000 ihmistä...!!!

nusnus... Näitä viestejä on luettu tuo 105.000 kertaa. Itsekin olen avannut threadin varmaan 30 kertaa:)

Arc sanoi:
Taalla USA:ssa oon vaihtarina niin en koulussa voi yhtaan paivaa olla ilman kyselyja/pyyntoja kuten "How much you can bench?" "Flex!" "What's your max?"
Sen lisaksi loytyy yks jenkkifutispelaaja, joka luulee etta vedan steroideja.

Positiivisempiakin muistoja loytyy, esim eilen hissan tunnilla koulun parhaan nakonen cheerleaderi halus kokeilla mun haukkaria, reisilihaksia jne. Eihan mullakaan ollu sit mitaan sen pyyntoa vastaan joka sisals myos sen reisilihaksien ja pakaroitten tunnustelun ;)

Sitten eilen joku kysy et miten se on mahollista et mul o koulun isoin haukkari, vaikka en pelaa jenkkifutista :D

Aika monet taalla kutsuu mua "Arnoldiks" (Pituus ja aksenttikin varmaan vaikuttaa asiaan.)

Aika mielenkiintoisia kommentteja, jos oot 195 pitkä ja painat vaan 90 kg ;)

ny tuli Vloppuna hyvä kommentti :) olin hihattomalla paidalla nii kaveri katto että "hei toi sun kädessä oleva tatuointishan on pienentyny ihan sikana" siinä sitten pienessä maistissa mietittiin vähän aikaa että voiko tatuoinnit kutistua. aamulla hymyilytti kun muistelin tota juttua... :D

itse asiassa tatuointeja ottaessa joutuu ottaa huomioon aika hyvin ton lihaskasvun, saattaa hauiksessa oleva tatuointi nimittäin levitä muodottomaksi muutamassa vuodessa..

kyllä aikavarmasti jokainen tatuointi jonkun verran muuttuu kun esim. vanhenee,lihoo...yms. ittellä toi ollut tossa olkapäässä nyt 3 vuotta eikä merkittäviä muutoksia ilmestnyt ehkä hieman haalistunut.

Puoli vuotta sitten kun aloitin (onko siitä tosiaan jo niin kauan :O ), tuli aika paljo kommenttia. Sukulaisista ja kavereistä puolet luuli, että käytän hormooneja ja loput totes vaan, että äijä on kasvanu.

Viime aikoina ollu hiljasempaa, paitsi, että joku sanoi hartioideni ladonovistuneen, heh. Alkaa oikeen huolestuttaa, että onko sitä KUTISTUNU! :)

Kamala narukäsi tässä vieläkin ollaan, mutta laitetaan muutama kommentti joita viime vuoden aikana on lyöty eteen..

"Jonnilla on kauhee herne kädessä!" (viittasi ilmeisesti haukkariin?)

"Vittu sä oot seksikäs" - paha vain, että tämän sanoi miespuolinen henkilö saunaillassa. Kiusaantunut olo tuli..

"Lopeta se vatsalihastes esittely" - paitaa vaihtaessa naishenkilöltä ja hymy päälle, otetaan positiivisena palautteena.

"Ei sun kanssa uskalla enää kädenvääntöä harrastaakkaan" - tämän voi ymmärtää monellakin tavalla.

Ja viimeisenä se mieltä lämmittävin. Tapasin Jehovan todistaja -kaverin parin vuoden tauon jälkeen. Kiroilu ei ole koskaan kuulunut hänen jokapäiväiseen elämäänsä ja ensimmäisenä kommenttina hän laukoi "JUMALAUTA sä oot kasvanu!" - ai että tuli lämmin olo.

Keskustelupätkä uuden tyttöystäväni kanssa, oltiin baariin lähössä 2 viikkoa sitten.

Mä: "Helvetti mulla ei oo yhtää hyvää paitaa laittaa"
Tyttö: " Eiks noi kaks ole ihan hyviä?"
Mä: "En mä voi tollasta vatsan kohalta liehuvaa telttaa laittaa. Joku vähän paremman mallinen, hei tää musta on parempi!"
Tyttö: "Et varmasti laita sitä"
Mä: "Miksen laita, tää näyttää hyvältä kato ny??"
Tyttö: "Et laita, en mä haluu et muut naiset kattelee sua"

Ai jumalaut kun lämmitti sydäntä :haart: :love: :haart:

Laitoin sen mustan paidan :hyper:

Kattelin nauhalta kerran joitain vanhoja voimanoston mm-kisoja, kun täti tulee käymään. Kattelee siinä vähän aikaa ja sanoo:

-Onnex susta ei tuu ikinä noin isoo ja vahvaa. Hirveen näkösii äijiä.

Taisi olla ysikympit menossa...

Back
Ylös Bottom