Parhaat huomautukset

TomBombadil sanoi:
Kuusi kuukautta olin samoja housuja pitänyt ja piti hankkia uudet. Tuo vyötärö on sen verran tukevasti "tunkistunut", että piti olla 2h yhdessä kaupassa, etsimässä housuja jossa on hemmetin iso vyötärö ja lyhyet lahkeet... tämän pituisille housunvyötäröt ovat jotain 75cm luokkaa ja tuota lihaa löytyy vyön kohdalta yli 80cm (läskiä se ei ole, älkää epäilkö)... :D

Nimimerkki Vyötärönympärys suurempi kuin jalka on pitkä
Mulla yleensä menee aikaa etsiä housut johon mahtuu reidet prkl..

ojuni sanoi:

Sama homma ja sitte ku löytyy ni vyötärössä onki se pari senttiä liikaa.. :rolleyes:

En tiedä sopiiko tämä nyt tänne mutta...

Olin tutustumassa erääseen tamperelaiseen saliin ja hölmönä etsiskelin sopivia käsipainoja rintatreeniin. Vieressä seisoneelta ohjaajalta kysäisin sitten:
Minä: Missäs täällä on isompia käsipainoja?
- ohjaaja katsoo pitkin nenänvarttaan
Ohjaaja: Vietiin ne varastoon ettei täällä käy sellaiset treenaajat kuin sä.
Minä: Selvä :hyper:

ojuni sanoi:
Joo, vanhat housut ei enää nouse millään ylös asti, kun kanittavat reisistä, mutta siinä vaiheessa kun vyötärö alkoi joissakin housuissa kiristää itkin suurinpiirtein verta. Läskiä siihen kertyy turhankin helpolla.... (tai sitten kasvaa putket selän puolella liikaa :jahas: )

wilbo sanoi:

Olin tutustumassa erääseen tamperelaiseen saliin ja hölmönä etsiskelin sopivia käsipainoja rintatreeniin. Vieressä seisoneelta ohjaajalta kysäisin sitten:

Voi vittu mikä vastaus,siis henkilökunnalta.No et kai jäänyt asiakkaaksi tohon saliin?
Olisit napannu sitä lehmää nutturasta kiinni ja työntäny molon poskeen.

wilbo sanoi:

Aika kiva! Mites sit? Lähdit pois?

wilbo sanoi:

Ei vittu mikä puupää, kaikkea niitä ohjaajiksi päästetäänkin. Jotenkin vielä ymmärtää, että saleilla on kohderyhmänsä, mutta jos ohjaajat niitä päin naamaa laukoo, niin jossakin silloin mättää ja pahasti.

Rin Tin Tin sanoi:
Sama. Kai se läski on sitten mulla mennyt reisiin eikä mahaan kun on koko syksy kuitenkin eletty roskaruoalla :david:

eikös se oo vaan hyvä ku saat isot jalat treenaamatta (hirveeesti) ;)

Eipä siinä sit mitään tein treenin loppuun siltä osin kun pystyin ja tiskillä annoin palautteen... Kyseinen sali oli muutenkin aika heikko vapailla painoilla treenaavalle.

Ilmeisesti ohjaajat ja asiakaspalveluhenkilöt ovat erikseen. :david:

Kävelinpä tässä aiemmin kotona kalsarit ja huppari päällä (varsin looginen yhdistelmä) ja jotain häröilin keittiössä.
No äippähän siihen tulee ja kattelee hetken, jonka jälkeen tokaisee: "Sullahan on perse kasvanu." :rock:
Sanoin vaan aijjaata ja sitten äiti kysäsi että "Kyykkäätkö sä siellä salilla vai sitte?"
Vastasin myöntävästi johon äiti vaan että hyvä. :lol2:

Mulla kaverit on tänä vuonna kysyny, että mitäpä syöt ja blaa blaa, "No kotiruokaa paljon ja lisäravinteita." Eikö tämän jälkeen kuulu, että, "jaa että niitä lisäravinteita, niitä mömmöjä siis..?"

Noh tässä vaiheessa mä aina repeen ja sanon vaan et, "joo, niitäpä justiisa.."

Kyllähän tuosta saapi kuulla ihan liikaa, ja oikeestaan kaikki jotka sanooravinteita 'mömmöiks', ni eivät ite reenaa ja se tavallaan välillä 'ärsyttää' mua, ku huutelevat kaikkee p***aa tommosesta mistä ite eivät tiedä P***an vertaa(ei sillä, enhän mä itekkään tiedä, ku vasta opettelen..;) :evil:

Omalle kohdalle sattunut paras lausahdus tuli kaverin suusta kun laittelin palkkarit sheikkeriin: "Ja taas alkaa hirvee huijaus"

Näitäkin foorumeita oon nyt jonkinverran selaillu ja tuntuu olevan aika yleinen stereotypia, että proteiinit on huijausta.

( Eka postaus, joten terve vaan )

cr0^ sanoi:
Näitäkin foorumeita oon nyt jonkinverran selaillu ja tuntuu olevan aika yleinen stereotypia, että proteiinit on huijausta.
Tuo on kyllä enemmän kuin totta. Valitettavasti..

:offtopic: Niin ja tervetuloa mukaa... :kippis1:

cr0^ sanoi:
Ja nimenomaan proteiini joka on nautittu jauhon muodossa lisäravinteena. Jos syöt samaa proteiinia esim. kanasta niin kukaan ei katso yhtään kieroon.
:rolleyes:

Tänään tuli eräs setä sanomaan että: "mitäs karpaasi? susta kyllä huomaa että oot käyny salilla, oikeesti".

Erään hyvän bodaajakaverin sisko sanoi mulle että "sä alat näyttämään tolta pekalta (nimi muutettu :hyper: ) enemmän päivä päivältä."

Ei ehkä ihan noilla sanoilla, nään tätä kyseistä siskoa kovin harvoin, kerran parissa vuodessa :lol2:

Sit jotain vanhoja kavereita tuli joku perjantai vastaan kun kävelin salille.
Siinä sitten puhuttuamme jonkun aikaa saivat selville että salille olin siis menossa.
1.kaveri "ootko sä joku kehonrakentaja vai?"
2.kaveri "no etkö sä muka huomaa!11"

Huumorilla tietysti ja kännishä, mut näinhän se menee :D

Viimeksi muokattu:
Rupee jo vituttaan ku jokku tiätyt tyypit viljelee tätä "appelsiinit kainalossa"-juttua, tai jotku hedelmät siä aina mukamas on ku jutellaan(onneks nää tyypit ei ole mitään tosikavereita...) :rolleyes:
että tällaista, ne "tosikaverit" heittää sitten jotain laimeempaa kuten "tehdään vähän tilaa tähän sohvalle ku jartzen hartiat tulee.." :hyper:

Pitkästä aikaa kävin vanhempieni luona ja äiti sitten toteamaan että: " Voisit tuoda niitä pieniksi käyneitä takkeja tänne ommeltavaksi kun susta on tullut tuollainen hartiamies." :hyper:

Jesh, eka kommentti! Äippä tuli käymään, ja kysy miten usein sä oikeen käyt salilla ku sä oot noin vahvan näkönen! Hah, kyllä äpyli huomaa kaiken.. :lol2:

Back
Ylös Bottom