Parhaat huomautukset

Kaverini kommentoi yläkropan (selkäpuolen) kehityskuvaani: "Vois vähän pelottaa, jos tulis pimeällä kujalla vastaan". Hmph... hän on kuitenkin mies ja minä nainen :/

Renkaidenvaihto oli edessä ja piti kaverilta hakea tunkki lainaan. Saavuttuani kommentti oli: "ethän sä tunkkia tarvii, puskurista vaan kiinni ja ylös!".

Tein tiistaina dippeja salilla. Olen putsannut aika paljon suoritustekniikkaa viime aikoina ja dipitkin teen nykyisin niin, etta kyynarpaat ja olkapaat on samassa tasossa ala-asennossa. Tein siina dippeja ja katsoin kun noin 35-40v tummaihoinen kaveri katseli minua siina ja tuli lopulta juttelemaan kun olin sarjani saanut valmiiksi.

Kyseli siina, etta kuinka saan pidettya tekniikan kasassa kun teen dipit noin alas ja valitteli itse, ettei pysty dippeja tekemaan kun han saa silla vain niskat kipeaksi. Siina tuli niita naita juteltua kunnes kaveri sitten sanoi, etta haluaisi samanlaisen tiukan ja lihaksikkaan vartalon kuin minulla ja mainitsi myos kuinka han ihaili kun tein pystypunnerrusta vahan aikaisemmin.
Kiitin kohteliaisuudesta ja lahdin siita viimeistelemaan treeniani mutta samalla mietin, etta Not sure if gay or just too friendly..
Not sure if gay or just too friendly (Futurama Fry) | Meme share
9000.html

Selailin eilen töissä f-tukun sivustoa ja +50v duuni kaveri tuli siihen viereen ja tokas, että älä vaan sekaannu noihin hormooneihin, saat vielä 6 kuukautta ehdollista...

Viikonloppuna sukujuhlissa yksi sukulainen, jota en ole nähnyt pitkään aikaan sanoi, että hankihyttynen on laihtunut niin paljon, ettei meinannut tunnistaa. :D

No, en oo laihtunut ihan niin paljon ja naama on kuitenkin sama, mutta onhan se kiva, että edistymistä on tapahtunut. Odottelen, että koska aletaan sanoa liian lihaksikkaaksi. Sitten oon kyllä onnesta soikeena.

Ukko totee aina jossain tuttujen luona joita ei olla vähään aikaan nähty että musta on tullu kauhee mörkö, ainakin kaks kertaa sen kokoinen, mutsi kommentoi jatkuvasti bulkkimahasta ja frendit ihmettelee saunailloissa etureisien raskausarpia ja hauiksia :D
Ainiin, pari viikkoa sitten olin järkkärinkurssin voimankäyttöpäivästä kävelemässä autolle ja mulla oli reenikassi olalla jossa oli jotain sisäliikuntakamaa. Vastaan käveli joku keski-ikäinen siististi pukeutunut äijä ja pari marttakerholaista, äijä kysyi oonko salilta tulossa, johon totesin että en tällä kertaa, niin äijä totes vaan että jaa sä näytit vaan ihan siltä että käyt siellä usein, ja kyseli sitten loukkaantumisia jne. ja kertoi rukoilevansa sairaiden puolesta. En tiedä oliko positiivinen kommentti kun vertas bodausta sairaukseksi mutta tuli ihan hyvä mieli kun toivotti vielä lopuksi terveitä treenivuosia :D

Noi huonoitsetuntoisten mahaämmien ulinat liioista lihaksista on aina ylentäviä. Myös se, että tyttöystävä nyt käynyt mun mukana salilla puolvuotta ja kaikki muut naiset ulisee sille, että se näyttää kohta mieheltä. Myös nämä mun tuttavapiirin hieman pienemmät miehet ulisee jotain samanlaatuista. Vittu mitä paskaa. Vaikka se nyt vähän podaisi, niin ei se minun rinnalla 50 kilosena kovin äijältä näytä...

Pikkuveli kysyi, että jos se alkais roinaamaan ja treenais vaan persettä, tulisko sille ghetto booty :confused:
ghetto-booty.jpeg

Mun mielestä toi sun pikkuveli on jo ihan hyvän näköinen, älä anna sen roinata.

Mulla vaihtu omalääkäri ja uusi sitten vuositarkastuksessa: "Sä varmaan oot kuullu nämä steroidilöpinät jo aikaisemmin?"

Onkohan tuo joku koulutukseen kuuluva setti, että käydään jokaisen vähänkään normaalista pullamössöstä poikkeavan kanssa tollanen keskustelu?

7viikkoo olin kesälomalla ja kun menin takasin duuniin työkaveri tokas heti että "Turrikka sen kuin laihtuu ja maha pienenee", todellisuudessa pidin hirveen sikabulkin ja sain 6kg painoa 9viikos.
tällä hetkellä painoa on vielä 4kg enempi kuin ennen bulkkia ja vyötärö on sentin pienempi :D

Back
Ylös Bottom