Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tämä ei nyt varsinaisesti tähän ketjuun kuulu mutta huomautus kuin huomautus, tänään rupesi salilla niin paljon kyrsimään kun "team junior paljain jaloin urpoilijat" levittivät kässäreitä ympäriinsä että kun havaitsin herrojen pikku hiljaa valmistautuvan poistumaan niin huomautin että kerätkää levittämänne painot takaisin telineisiin

Eräs mimmi kysäsi minulta suihkussa ollessa, että pelaanko futista, tai sählyy... Näytin kuulema futiksenpelaajalta, tarkoitti toki hyvällä, mutta tuli hieman kynis olo...

Ja tuossa kesällä yks mimmi hieroi haukkariani mirraten ja käski jännittämään sitä ja kun jännitin haukkaria niin ekat kommentit oli "no ei tuo nyt niin iso ookkaan..." eikä se ollut edes läppä siltä ja kuulema hänen pikku broidillaan on isompi haukkari, vaikka onkin minua paljon nuorempi ja treenannut vähemmän.

Viimeisin positiivinen kommentti tuli yhden mimmin suusta, kun hän puristeli persettäni ja kysyi, että "miten sun perse voi olla noin kova?" ja totesin tuohon, että "kyykky on kiva liike" ja ei mennyt viikkoakaan, kun tämä mimmi kertoi aloittaneensa kyykkaamisen salillaan. :D

Arjalaiseksi kehuu. Ja sitten oma suosikki: "Sä näytät siltä, että teet itelles jotain."

No emmää kyllä olis arvannu, että se ulospäin näkyy. Kämmenissä on kyllä karvoja.

Viimeisin positiivinen kommentti tuli yhden mimmin suusta, kun hän puristeli persettäni ja kysyi, että "miten sun perse voi olla noin kova?" ja totesin tuohon, että "kyykky on kiva liike" ja ei mennyt viikkoakaan, kun tämä mimmi kertoi aloittaneensa kyykkaamisen salillaan. :D

Käyny itellekin suhteellisen sama stoori. Perseen puristelu ja perään "onpa sulla kova perse" :D

Tuo on parempi tosiaan ilmaista juuri noin eli "kova perse". Ei olisi kovin imartelevaa, jos joku nainen käyttäisi ilmaisua "tiukka perse", aivan niin kuin se olisi pannut sitä strapilla tms. ja todennut asian.

Joku ukko heitti juomat mun ja muijan päälle, kun luuli ilmeisesti että ei olla pari tanssilattialla. Vein siis sen vokottelun kohteen itselleni (oman naiseni). Noh myöhemmin tää jätkä oli kommentoinut vk:ssa mun muijalle, että eikai se iso läski ole sun mies. Aika lopettaa bulkkaaminen :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Isänpäivänä olin tietenkin isän luona syömässä ja isäni joka ei yleensä kommentoi paljon mitenkään toisten ulkonäköä kysyi "onkos Late lihonnut pikkusen?" Sanoin että "joo pikkasen, 20 kiloa tullu lisää parissa kuukauessa". Se tuntu ihan kivalta. Painoin vielä huhtikuussa 70 kg, mutta aloin sillo reenaamaan vähän kovemmin ja syömään helvetisti. Nyt painan 90 kg

Isänpäivänä olin tietenkin isän luona syömässä ja isäni joka ei yleensä kommentoi paljon mitenkään toisten ulkonäköä kysyi "onkos Late lihonnut pikkusen?" Sanoin että "joo pikkasen, 20 kiloa tullu lisää parissa kuukauessa". Se tuntu ihan kivalta. Painoin vielä huhtikuussa 70 kg, mutta aloin sillo reenaamaan vähän kovemmin ja syömään helvetisti. Nyt painan 90 kg
Tosta on reilusti yli puolet läskiä, eli isäs kuittaili syystä. Mut hyvä kuitenkin että olo on iso :)

"Sun kädet näyttää jotenki pienilt nyt, huomaa ettet käy nii paljo salil enää" Muijan suusta pari viikkoa sitten... Sen siitä saa ku pääsee jatkamaan kamppailulajeja :itku:

Lähes samoilla sanoilla meikäläistä haukuttiin, siksipä päätin jatkaa punttitreeniä potkiskelun lisäksi. ;)

Huh onnistuispa iteki tossa jotenki muakaa ei haittais vähäinen läskin määrä :D

Olin narikassa pokena niin joku sanoi lihavaks jätkäksi, kun oli kauluspaita päässyt karkuun kurotellessa ylös niin näytti kuin mulla olis ollut jalkapallon kokonen maha :D

Suositut

Back
Ylös Bottom