Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeisin positiivinen kommentti tuli yhden mimmin suusta, kun hän puristeli persettäni ja kysyi, että "miten sun perse voi olla noin kova?" ja totesin tuohon, että "kyykky on kiva liike" ja ei mennyt viikkoakaan, kun tämä mimmi kertoi aloittaneensa kyykkaamisen salillaan. :D
Arjalaiseksi kehuu. Ja sitten oma suosikki: "Sä näytät siltä, että teet itelles jotain."
No emmää kyllä olis arvannu, että se ulospäin näkyy. Kämmenissä on kyllä karvoja.
Vkontakte, venäläinen facebookMikä on vk?
Tosta on reilusti yli puolet läskiä, eli isäs kuittaili syystä. Mut hyvä kuitenkin että olo on isoIsänpäivänä olin tietenkin isän luona syömässä ja isäni joka ei yleensä kommentoi paljon mitenkään toisten ulkonäköä kysyi "onkos Late lihonnut pikkusen?" Sanoin että "joo pikkasen, 20 kiloa tullu lisää parissa kuukauessa". Se tuntu ihan kivalta. Painoin vielä huhtikuussa 70 kg, mutta aloin sillo reenaamaan vähän kovemmin ja syömään helvetisti. Nyt painan 90 kg
on varmasti, mutta nyt varmaan oon aika normaaleissa rasvoissa ja olo mitä mainioin verrattuna tuohon alipainoon ja syömättömyyteen.Tosta on reilusti yli puolet läskiä, eli isäs kuittaili syystä. Mut hyvä kuitenkin että olo on iso
Aa, no tässä tapauksessa asia on eri, pahoittelen ''vittuilusta''. Ja onnittelut että oot päässyt ongelmasta ylion varmasti, mutta nyt varmaan oon aika normaaleissa rasvoissa ja olo mitä mainioin verrattuna tuohon alipainoon ja syömättömyyteen.
Ei tarvitse pahoitella. Kiitos kommentistaAa, no tässä tapauksessa asia on eri, pahoittelen ''vittuilusta''. Ja onnittelut että oot päässyt ongelmasta yli
"Sun kädet näyttää jotenki pienilt nyt, huomaa ettet käy nii paljo salil enää" Muijan suusta pari viikkoa sitten... Sen siitä saa ku pääsee jatkamaan kamppailulajeja :itku:
Isänpäivänä olin tietenkin isän luona syömässä ja isäni joka ei yleensä kommentoi paljon mitenkään toisten ulkonäköä kysyi "onkos Late lihonnut pikkusen?" Sanoin että "joo pikkasen, 20 kiloa tullu lisää parissa kuukauessa". Se tuntu ihan kivalta. Painoin vielä huhtikuussa 70 kg, mutta aloin sillo reenaamaan vähän kovemmin ja syömään helvetisti. Nyt painan 90 kg
Huh onnistuispa iteki tossa jotenki muakaa ei haittais vähäinen läskin määrä :D