Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eilen oli mielenkiintoinen keskustelu taloyhtiön puheenjohtajan kanssa kun salilta kotiin könytessä hän ennätti samaan hissiin. Vaihdettiin muutama sananen treenaamisesta, kunnes yhtäkkiä kuului kysymys "Ekkai sää niitä aineita käytä?" Oletan, että kysymyksellä tarkoitettiin jotain muuta kuin palautusjuomia, mutta en ehtinyt edes vastata kun hän naureskeli jotain "Heti ensimmäinen kysymys hehhehheh". Hissi pysähtyi ja koitin naureskella epämääräistä tekonaurua kuin olisi ollut hyväkin juttu. Kotiovellaan hän kääntyi ympäri, ilme vakavana ja katsoi minua. "Mää tarkkailen sua." Ja ovi meni kiinni.

O_o

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikös niitä ainakin aulassa ole?
You sir, you just won the internet.
Komediaa salilla? No kaikkee sitä on helvetti nähty, mutta toissa päivä äijällä oli vesipullona kastelukannu josta oli se ''kärsä'' leikattu irti. Voin vaan kysyä itteltäni että miksi?

You sir, you just won the internet.
Komediaa salilla? No kaikkee sitä on helvetti nähty, mutta toissa päivä äijällä oli vesipullona kastelukannu josta oli se ''kärsä'' leikattu irti. Voin vaan kysyä itteltäni että miksi?

Missä se huomautus?? :confused::confused:

Kyllä täältä pelisimää löytyy, ja olishan sitä piparia irronnut.. mutta hetken rupattelun jälkeen jouduin sanomaan että vaimoke löytyy kotoa. Hieman teki kyllä kipeää, oli se sen verran hyvännäköinen daami.. :thumbs: ja tämä johtaakin ikuisuus kysymykseen.. miks aina heruis sillon kun on varattu, ja kun on vapaa niin naiset välttää kun ruttoa?

Jos et olis ollut varattu se blondi ei olis näyttänyt niin hyvältä.

t:aviomies

Kieltäydyin tossa perjantaina, kun mulle tarjottiin tupakkaa. Yks tyttö siinä vieressä puolusti minua ja sanoi, että "tähän poikaan ei koske mikään muu ku steroidit". Eihän siinä muuta voinu ku nauraa ja todeta, että ei kyllä nekään.

Kuulin sivukorvalla kun työkaveri totesi illanvietossa yhdelle naiselle, että olisi kahdessa kuukaudessa samassa kunnossa kuin minä, jos alkaisi käymään salilla. Vaikken nyt hääppöisessä kunnossa olekaan, niin tuntuuhan se aina hyvältä kun joku ottaa vertailunkohteekseen :) Taustatietona sen verran, että pituus ja silmämääräinen rasvaprosentti meillä on aika sama. Työkaveri taitaa painaa jonkun 12 kg vähemmän..

Laittelin tanssilattialla menemään. Joku muija siinä pomppi ja katso mua, että hyi helvetti.. Kysyin et no mitä?? Kyllä mä lihaksista tykkään, mutta sä oot ihan vitusti liikaa pumpattu. Ei siinä muutakun voi vittu ja jatkoin joraamista.

Toisaalta tosi surullista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laittelin tanssilattialla menemään. Joku muija siinä pomppi ja katso mua, että hyi helvetti.. Kysyin et no mitä?? Kyllä mä lihaksista tykkään, mutta sä oot ihan vitusti liikaa pumpattu. Ei siinä muutakun voi vittu ja jatkoin joraamista.

Toisaalta tosi surullista.

Ei "isoksi" kannata kyllä ainakaan naisten takia pyrkiä. Se on aika marginaalinen porukka, jotka fanittaa oikeasti isolihaksisia bodareita.

Käsihumppaa

1384040_10151763504964032_1025263636_n.jpg

Pumppipäivä. Pitkää sarjaa. 5 liikettä kummallekin puolella narua. 30 minsaa hauiksia ja 30 minsaa ojentajia. Painoilla ei niin väliä. Sen verran, etä polttaa, tuntuu ja on sopivan raskasta menoa. Ei kuitenkaan niin raskasta, että liike menee lapamadon kimurteluksi. Viiden tunnin päästä viikonlopun viettoon. Nokka kohti Kouvolaa! Samalla vois moikkailla Kouvolan sbodareita.

Käet

Pushdown suora tk: 5×15
Kapea penkki tk: 5×15
Ranskis nt scott z-tk: 4-5×15-12
Ranskis maaten kp ya: 4×15-12
Pushdown köydellä: 4-5×15

Hauiskääntö taljassa suora tk: 4×15-12
Hauiskääntö scott z-tk kapea: 4-5×15-12
Hauiskääntö kp vt: 4×15-12
Hauiskääntö hammer kp ya: 2 rpsarjaa 15-20
Hauiskääntö mo suora tk: 4×15-12

+kävelyt

Eiliset safkat:
1. Heraproteiinia (palkkari)
2. 4-viljan puuroa, pihvi, raejuustoa, puolukoita appelsiinimehua, maitoa
3. 4-viljan puuroa, pihvi, raejuustoa, puolukoita appelsiinimehua, maitoa
4. Rullakebab
5. Kanan rintaleikkeitä, puolukoita, kananmunia
6. Kanan rintaleikkeitä, puolukoita, kananmunia
7. Maitorahkaa, puolukoita, kalaöljyä

(Muokattu 18.10.2013 Klo. 11:30)

1384040_10151763504964032_1025263636_n.jpg

Pumppipäivä. Pitkää sarjaa. 5 liikettä kummallekin puolella narua. 30 minsaa hauiksia ja 30 minsaa ojentajia. Painoilla ei niin väliä. Sen verran, etä polttaa, tuntuu ja on sopivan raskasta menoa. Ei kuitenkaan niin raskasta, että liike menee lapamadon kimurteluksi. Viiden tunnin päästä viikonlopun viettoon. Nokka kohti Kouvolaa! Samalla vois moikkailla Kouvolan sbodareita.

Käet

Pushdown suora tk: 5×15
Kapea penkki tk: 5×15
Ranskis nt scott z-tk: 4-5×15-12
Ranskis maaten kp ya: 4×15-12
Pushdown köydellä: 4-5×15

Hauiskääntö taljassa suora tk: 4×15-12
Hauiskääntö scott z-tk kapea: 4-5×15-12
Hauiskääntö kp vt: 4×15-12
Hauiskääntö hammer kp ya: 2 rpsarjaa 15-20
Hauiskääntö mo suora tk: 4×15-12

+kävelyt