Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heitin vaimolle kun se heräs päikkäreiltä, että tuli tehtyä helvetin kova kahvakuulareeni sillä aikaa pihalla. Vaimo: no kyllä sen huomaakin , sun tissit on jotenkin tosi isot.
On siis etuheilautukset ja tempaukset mennyt juuri oikeaan osoitteeseen :D. WTF? + että oon laihtunu pari kiloa tässä parissa kuukaudessa.

Naisten välisestä solidaarisuudesta: pitkäaikainen ystäväni totesi (kännipäissään): "Kyllä sää mulle kelpaisit. Olet ihan pantavan näköinen." Jonka jälkeen jatkoimme keskustelua siitä teknisestä seikasta, että jos panisi naisystäväänsä, niin olisiko aviomiehillä oikeus tuntea itsensä petetyiksi.

Huomautuksen teki parhaaksi se, että ystävätär on minua nuorempi, timmi ja erittäin pantavan näköinen ihan millä tahansa mittarilla mitattuna. Eli kommentti tuollaisesta kategoriasta on ihan parhautta :dance:

3 vuotta sitten kun tyttöystävä ekoja kertoja koski mun ylävartaloon niin tuumas vaan, että "onpas kova luu". Siihen mä sitten vastasin, että ei se oo luu vaa rintalihas. Kyllä siinä vähän leuka tipahti ku se oli oikeesti lihas:D Sillon tuli kyllä ihan tyytyväinen fiilis:puntti:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
40 v aloitin salilla käymisen ilman sen kummempaa salihistoriaa joitain satunnaisia juttuja lukuunottamatta. Nyt 45 v ja penkkipäivänä tuli naapurin isäntä samaan aikaan penkkaamaan, ollaan aiemminkin juteltu salilla ja ulkopuolella muttei satuttu samaan laitteeseen yhtäaikaa. Vuorossa itsellä epälineaarinsen viikon 4x10 treenipäivä tavoitteena nostaa uusi enkka kahden viikon päästä. Ekan oman sarjani jälkeen kaveri koitti ykköstä samalla painolla ja rinnalle jäi, ei siinä mitään.

Sarjojen jälkeen tein kakkosliikkeenä käsipainoilla penkkausta ja äijä tuli kyselemään olenko kisoihin menossa. Tuo tuntui hyvältä kun itsenikin mielestä on tässä viidessä vuodessa tullut mentyä aika lailla eteenpäin.

Mahtailin salin omistajalle pinnavetotuloksillani niin se totes, että "sinä oot niin iso ja jäykkä ettet pääse edes alkuasentoon tavallisessa maastavedossa." Ja treenin jälkeen saunassa joku nuori jannu totes ettei sen tarvii treenata jalkoja ollenkaan, kun se pelaa sulkapalloa. :D

Isäinpäivä lounaalla suvun kanssa. Huomasivat serkun ottaneen massaa, samalla sanoivat että minussa ei vielä näy mitään. Aluksi tämä huomautus vitutti, mutta myöhemmin ajateltuna antaa pirusti lisämotivaatiota. :)

Isäinpäivä lounaalla suvun kanssa. Huomasivat serkun ottaneen massaa, samalla sanoivat että minussa ei vielä näy mitään. Aluksi tämä huomautus vitutti, mutta myöhemmin ajateltuna antaa pirusti lisämotivaatiota. :)

Aika paha. No tuli itellekkin työkaverilta pikku huomautus, joka myöskin aluksi vähän harmitti, mutta myöhemmin vaan anto lisä motivaatioo. Puhuttiin painosta ja bmi:stä ja mullakun se on toisinpäin kun hänellä eli alipainoo ni tää sano et: sun pitäis alkaa salilla käymään ni saisit massaa. No otetaan tästä sit tavote itelle eli en oo sanonu työkamuille käyväni salilla, mut tavotteena olis, et joku niistä huomais ja sanois jotain tyyliin:susta näkee et oot alkanu treenaamaan tms.:puntti:

kyl se mukavaa on ku nyt on viime aikoina tullu muutamia "kehuja" parilta tyypiltä ja sukulaiselta. tuntuu kivalta et alkaa näkyä ees vähän tulokset päällepäin. ja etenki sellasilta ketkä ei tiedä et ees käyn salilla. lisämotivaatiota tulloo ihan kivasti.

"Sun kädet näyttää jotenki pienilt nyt, huomaa ettet käy nii paljo salil enää" Muijan suusta pari viikkoa sitten... Sen siitä saa ku pääsee jatkamaan kamppailulajeja :itku:

"Sun kädet näyttää jotenki pienilt nyt, huomaa ettet käy nii paljo salil enää" Muijan suusta pari viikkoa sitten... Sen siitä saa ku pääsee jatkamaan kamppailulajeja :itku:

Huomaa, että tuo heijastuu suoraan peniksesi kokoon naisesi silmissä.

Bruce Leekin oli kynis vaikka veteliski meikäläistä ympäri korvia vaikka kädet sidottuina.

Suositut

Back
Ylös Bottom