Parhaat huomautukset

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Töissä kaveri huomatti, "jätkä saanut vihdoin massaa, sopiiko rinnat jo b-rintsikoihin". Uskon, että viittasi oikeasti enemmän kasvaneisiin rintalihoihin, kuin että olisin muuttunut jotenkin naisellisempaan suuntaan..

"Damn you guys are big" sanoi n.175 cm ja n.60 kiloinen itävaltalainen, kun kaksi noin 100 kilosta suomalaista urosta ahtautui pieneen auton kotteroon.

:D Ei ollu, ku kuskina. Sano ton tosiaan ku käveltiin sen autolle, ku se oli ehtiny hetken ihmetellä meitä..Sillä meinas vähän huvittaa ku kaverin kanssa ahtauduttiin autoon. Kaveri ryömi takapenkille ja meikä etupenkille. Se oli muutenkin mielenkiintoinen matka. Mentiin Wienistä Kapfenbergiin motarilla. Vauhtia oli 60-150 km/h, se alko tuolla yli 100 vauhissa olla jännää hommaa tommosessa pienessä kopissa. Kuollaksenikaan en saa päähäni, että mikä rotisko oli kyseessä. Joku idänihme se kuitenkin taisi olla.

Lekuri mainitsi tänään, että voimaa sulta ainakin löytyy. Samaan hengenvetoon kysyttiin tietenkin hormonien käytöstä ja todettiin, että mun rakenne ei sovi voimanostoon. Voimistelu olisi kuulemma mulle sopivampi laji. :jahas:

Kaupasta tullessani pari hyvässä nousuhumalassa ollutta herrasmiestä kehuivat autoani. Tykkään siitä itsekin kovasti. Ehkä paras auto, mikä mulla on tähän mennessä ollut. He sanoivat, että näytän Sari Esayahilta (otan tämänkin kehuna, kaikki edes jollainlailla positiiviseksi tulkittavat asiat on nyt kotiinpäin). Kyselivät myös minkä lajin urheilija mä olen. Eivät tainneet uskoa vastaustani. Tuli kuitenkin ainakin 100 % parempi mieli kuin lekurikäynnin jälkeen. Kiitos siitä sekä hauskasta ja ilahduttavasta juttutuokiosta kuuluu näille herroille.

Lekuri mainitsi tänään, että voimaa sulta ainakin löytyy. Samaan hengenvetoon kysyttiin tietenkin hormonien käytöstä ja todettiin, että mun rakenne ei sovi voimanostoon. Voimistelu olisi kuulemma mulle sopivampi laji. :jahas:

Kaupasta tullessani pari hyvässä nousuhumalassa ollutta herrasmiestä kehuivat autoani. Tykkään siitä itsekin kovasti. Ehkä paras auto, mikä mulla on tähän mennessä ollut. He sanoivat, että näytän Sari Esayahilta (otan tämänkin kehuna, kaikki edes jollainlailla positiiviseksi tulkittavat asiat on nyt kotiinpäin). Kyselivät myös minkä lajin urheilija mä olen. Eivät tainneet uskoa vastaustani. Tuli kuitenkin ainakin 100 % parempi mieli kuin lekurikäynnin jälkeen. Kiitos siitä sekä hauskasta ja ilahduttavasta juttutuokiosta kuuluu näille herroille.

Oletko mies vai nainen?

Duunipaikalla työterveystarkastukset käynnissä. Muut moitti, että lihavaksi leimattiin ja painoindeksi korkee jne (ohan niillä kaikilla kaljamahaa tai elintasopattia). Noh, odotin että eiköhän mutkin leimata lihavaksi kun painoindeksi on lievän ylipainon puolella. Astuin huoneeseen sisään ja istuin tuolille. Hoitsu toteaa ensimmäisinä sanoinaan: "jaaha, sun kohdallas ei kannata paljo painoindeksiä katellakaan... " <- mikä kohteliaisuus, oli kuitenkin ihan normikuteet päällä :dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Baarissa tuli joku kivannäköinen blondi aivan yllättäen eteeni, ja tarttui hartioista kiinni hihkuen.. "vitsi sulla on leveet hartiat", samalla tekien katsauksen kavereihini vieressäni (jotka eivät käy puntilla) ja jatkaen ylistämistään mulle.. " sä oot niin ihana.. niin leveet hartiat, ja sun kädet.. oijoi, jännitä sun lihaksia".. tuli kyllä sellanen fiilis että "like a boss.." tollanen antaa kyllä vielä lisää treenimotivaatiota!!

Vielä kun olisi pelisilmää ni oisit saanu muutakin kuin treenimotivaatiota.. ;)

Kyllä täältä pelisimää löytyy, ja olishan sitä piparia irronnut.. mutta hetken rupattelun jälkeen jouduin sanomaan että vaimoke löytyy kotoa. Hieman teki kyllä kipeää, oli se sen verran hyvännäköinen daami.. :thumbs: ja tämä johtaakin ikuisuus kysymykseen.. miks aina heruis sillon kun on varattu, ja kun on vapaa niin naiset välttää kun ruttoa?

Kyllä täältä pelisimää löytyy, ja olishan sitä piparia irronnut.. mutta hetken rupattelun jälkeen jouduin sanomaan että vaimoke löytyy kotoa. Hieman teki kyllä kipeää, oli se sen verran hyvännäköinen daami.. :thumbs: ja tämä johtaakin ikuisuus kysymykseen.. miks aina heruis sillon kun on varattu, ja kun on vapaa niin naiset välttää kun ruttoa?

Se johtuu siitä kiimaisesta tuijotuksesta.. silloin kun ei ole epätoivoinen haku päällä niin vaikuttaa jotenkin enemmän tavoittelemisen arvoiselta yksilöltä.

Eilen oli mielenkiintoinen keskustelu taloyhtiön puheenjohtajan kanssa kun salilta kotiin könytessä hän ennätti samaan hissiin. Vaihdettiin muutama sananen treenaamisesta, kunnes yhtäkkiä kuului kysymys "Ekkai sää niitä aineita käytä?" Oletan, että kysymyksellä tarkoitettiin jotain muuta kuin palautusjuomia, mutta en ehtinyt edes vastata kun hän naureskeli jotain "Heti ensimmäinen kysymys hehhehheh". Hissi pysähtyi ja koitin naureskella epämääräistä tekonaurua kuin olisi ollut hyväkin juttu. Kotiovellaan hän kääntyi ympäri, ilme vakavana ja katsoi minua. "Mää tarkkailen sua." Ja ovi meni kiinni.

O_o

Akka sano eilen 8x180kg suorinjaloinmaastavedon jälkeen että "on sulla yllättävän paljon voimaa noin pieneksi mieheksi. Oon monesti ennenki miettiny sitä mutta en oo halunnu ennen sanoa ettei nouse hattuun." :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom