Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lekuri mainitsi tänään, että voimaa sulta ainakin löytyy. Samaan hengenvetoon kysyttiin tietenkin hormonien käytöstä ja todettiin, että mun rakenne ei sovi voimanostoon. Voimistelu olisi kuulemma mulle sopivampi laji. :jahas:
Kaupasta tullessani pari hyvässä nousuhumalassa ollutta herrasmiestä kehuivat autoani. Tykkään siitä itsekin kovasti. Ehkä paras auto, mikä mulla on tähän mennessä ollut. He sanoivat, että näytän Sari Esayahilta (otan tämänkin kehuna, kaikki edes jollainlailla positiiviseksi tulkittavat asiat on nyt kotiinpäin). Kyselivät myös minkä lajin urheilija mä olen. Eivät tainneet uskoa vastaustani. Tuli kuitenkin ainakin 100 % parempi mieli kuin lekurikäynnin jälkeen. Kiitos siitä sekä hauskasta ja ilahduttavasta juttutuokiosta kuuluu näille herroille.
Oletko mies vai nainen?
Profiilissa lukee sukupuolen kohdalla N siitä voi päätellä.
Mikä auto?
JohnyV sanoi:Oletko mies vai nainen?
Kyllä täältä pelisimää löytyy, ja olishan sitä piparia irronnut.. mutta hetken rupattelun jälkeen jouduin sanomaan että vaimoke löytyy kotoa. Hieman teki kyllä kipeää, oli se sen verran hyvännäköinen daami.. :thumbs: ja tämä johtaakin ikuisuus kysymykseen.. miks aina heruis sillon kun on varattu, ja kun on vapaa niin naiset välttää kun ruttoa?