Parhaat huomautukset

Eilen olin penkkaamassa ja siitä meni ohi salin hierojan asiakas. En tiedä oliko aivan kaikki intiaanit tiipiissä tai edes silmiä päässä hällä mutta kysyi hierojalta minuun viitaten:
"Onko TUO tyttö?!"
En ihan tiedä mitä tästä pitäisi olla mieltä...

Eilen olin penkkaamassa ja siitä meni ohi salin hierojan asiakas. En tiedä oliko aivan kaikki intiaanit tiipiissä tai edes silmiä päässä hällä mutta kysyi hierojalta minuun viitaten:
"Onko TUO tyttö?!"
En ihan tiedä mitä tästä pitäisi olla mieltä...

Jos se tarkoitti, että näytät joltain kuulantyöntäjältä tjsp? Kehuna pitää kyllä ottaa.

Jos se tarkoitti, että näytät joltain kuulantyöntäjältä tjsp? Kehuna pitää kyllä ottaa.

Veikkaisin, että tällä kropalla kallistun ehdottomasti enemmän pikkupojan kuin kuulantyöntäjän näköiseksi. En sitten tiedä monenko miehen ko.herra on nähnyt treenaavan pinkissä topissa ja joogapantseisssa :D

Multa tultiin kysymään tänään, että 'Miten tää juomakone toimii?' No kerroin sitten sille naiselle, että 'painat tuosta napista.' No hän painoi ja sai vettä.

Onhan siinä koneessa kuitenkin yksi ainut nappi mitä voi painaa.. :david:

Multa tultiin kysymään tänään, että 'Miten tää juomakone toimii?' No kerroin sitten sille naiselle, että 'painat tuosta napista.' No hän painoi ja sai vettä.

Mitä vitsiä tuossa nyt oli, sehän oli nainen, heh, heh.
(tästä viestin vastauksesta saattaa tulla meikäläiselle hudaa)

Nainen halusi tutustua suhun ja käytti tuota tekosyynä.

Eilein oltiin vähän isommalla porukalla saunomassa, ja meikä astelee saunaan ja yks kaveri huutaa heti lauteelta, että jätkä on kiristyny ihan vitusti. Ei ole dietti menny ihan hukkaan, mut sit pari jätkä tuli vielä puristelee mun rintalihaksia ja olin vähän, mitä vittua tapahtuu, kun en pidä mun rintalihaksia juuri minään, mut ilmeisesti niisä on jonkin verran lihaa sit..

Eilein oltiin vähän isommalla porukalla saunomassa, ja meikä astelee saunaan ja yks kaveri huutaa heti lauteelta, että jätkä on kiristyny ihan vitusti. Ei ole dietti menny ihan hukkaan, mut sit pari jätkä tuli vielä puristelee mun rintalihaksia ja olin vähän, mitä vittua tapahtuu, kun en pidä mun rintalihaksia juuri minään, mut ilmeisesti niisä on jonkin verran lihaa sit..

Kuulostaa joltain pride-kulkueen jatkoilta. Kuinka homolta voikaan kuulostaa ja niillä vielä ylpeillään.

Töissä oli tulossa työkaverille vaikea neuvottelu ja hän ei tiennyt miten toinen osapuoli reagoi aiheeseen. Pomo tokaisi: "Otetaan turvasana ja kun huudat sen, niin Kisuli tulee paikalle. Se bodaa sen verran, että isokin mies pelästyy".

Äiti: "Ootpas sää lihonnu. Mää ostan sulle rintsikat joululahjaks"

Onneks sentää joku palauttaa aina maanpinnalle, että ei sitä lihasta tule vaan läskiä. Vielä pari viikkoa nii nuo syö minut sen possun sijaan

Muutamia lausahduksia:

"Vitun läski"
"Siirry nyt vähän niitten lihaksies kanssa"
"Vitun läski siirry niitten lihaksies kanssa"
"Ei vittu mitkä tykit!"
"näytä haba!"
"tee se tissijuttu!" (pec-dance) :david:
" mistä sä oot tämmöset saanu?" (tökkää käsivartta)
Tuttavaperheen mies analysoi pitkään, mun olemusta kun istuu pöydässä vastapäätä, huomaan että se kattoo mua sitten:
"paljon sä penkkaat?" :david:
ja jossain ihan randomissa yhteydessä kaveri:
" ..koska Skinnyboylla on niin isot miestissit"

Tullut kaverelita ja tutuilta, ja vielä oikein kovaan ääneen niin että varmasti kaikki sivulliset kuulee myös... ja raameissa 181cm ja n.81kg niin ei voi tosissaan ottaa, varmaan vaan kettuilee.. :D

"Painatko sä noin paljon! Ei uskois kun sua kattoo"

Työkaveri samaan aikaan salilla, kun käytiin vaa-alla... painan siis 77 kg ja olen 175 pitkä mutta näytän kuulemma alle 70 kiloiselta. :(

Back
Ylös Bottom