Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eukon ukki katteli mua pitkään, ensi tapaaminen kun oli niin silmäili päästä varpaisiin. Sitten totesi, "Näytät vahvalta, hyvä niin, sillä alakerran naapuri on mulkku , kun se tulee vastaan niin osoitan kävelykepillä kuka se on ja sinä voit hakata sen"
No Kohteliaisuus kai tuokin:(

Naikkonen tokaisi laivalla, että näytän varmaan vielä paremmalta ilman vaatteita. Vastasin vaan, että niin varmaan säkin ilman tota pelastusrengasta. :D

Rakas vaimoni kysyi taannoin täysin vakavalla naamaalla, että roinaanko... Vai olenko edelleen pitäytynyt lisäravinteissa. Kun yhteiseloa ja reenaamista on takana vuosia oli tämä jokseenkin huvittavaa. Ja vissiin joku lihakin oli kasvanu ku rupes kyselemään.

Minunkin äiti kysyi kerran ihan btw, että Mikke, ethän sinä vaan vedä hormoneita? Tämä oli niin huvittavaa kun hyvä jos olin ehtinyt treenaamista aloittaakaan, kun jos kysytään tuollaista. Kai se jotenkin ajatteli että jos harrastaa kehonrakennusta = käyttää roinaa.

Samaa se mun äiti pelkäsi kun alotin salillakäynnin ja ostin heraa nii kauhee utelu, että et kai sä nyt roinaa ala käyttämään.Kyllä se sitte tajus onneks että ei mitään vaarallista ainetaa ole.

Minunkin äiti kysyi kerran ihan btw, että Mikke, ethän sinä vaan vedä hormoneita? Tämä oli niin huvittavaa kun hyvä jos olin ehtinyt treenaamista aloittaakaan, kun jos kysytään tuollaista. Kai se jotenkin ajatteli että jos harrastaa kehonrakennusta = käyttää roinaa.
Kuitenkin käytät niitä roheiineja! Ne on hengenvaarallisia...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Potilaalta: "hartiat on kuin ladon ovet", eikä loppuun tullut sananlaskun toista osaa. :D Nyt muutenkin dietin aika kuullut paristi mutinaa hartioista. Kait se on helpompi näyttää leveeltä kun ei ole pituutta niin paljon :D Tosin vahvin puoli fysiikassani taitaapi tuo yläselkä/olkapää seutu ollakin.

Luokkalaiset jätkät tässä pari viikkoo sitten tuli kysymään multa, oonko kehonrakentaja :D vähän katoin niitä siinä kummastellen ja vastasin etten tosiaan oo..ja sen jälkeen ne vielä jatkaa jotain epämääräistä siihen perään

Ollaan tota kaveriporukassa jälkikäteen aika paljon naurettu, kun tosiaan pääpaino salilla käymisessä on ollu vasta pari viikkoa, kun aikasemmin parin vuoden ajan uinnin oheisharjotuksena käyty salilla ainoastaan :D

Ja sit jätkät pyytää koko ajan näyttää kämmeniä, ku niistä on hauskaa seurata kun mun kovettumat "kehittyy" tai jotain sinne päin :D

Pelasin paikallisessa biljardia ja sihtailin tietenkin perse pystyssä mailanvartta pitkin. Siihen tuli joku 20v äijä, joka tokaisi mulle: 'Kiva pyllistys, olet iso ja komea' ja iski silmää perään. Ihan tuntematon kaveri.

Slightly gay

No joo, olisit nähnyt mummoni ilmeen kun kuuli minun syövän roheiineja ja jopa maltoa ja perkele kreatiiniakin vielä, huhhuh! Se sanoi että ei niitä kannata alkaa syömään. :D

Multa on joskus joku yhen illan juttu kysyny, että käytänkö kreatiinia, johon vastasin, että oon joskus käyttäny. Ei ollu mun lihat kuulemma enää luomulihaa

Oltiin eilen kävelemällä kauppaan menossa ja minä työnsin lastenvaunuja. Vaimo tuli takana ja totesi yhtäkkiä, että ompa hyvä pylly. Tuli hyvä mieli! Eipä oo aiemmin mitään positiivista sanonutkaan kun oon salilla käynnin aloittanut. Ei oo menny syväkyykyt hukkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom