Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Multa on joskus joku yhen illan juttu kysyny, että käytänkö kreatiinia, johon vastasin, että oon joskus käyttäny. Ei ollu mun lihat kuulemma enää luomulihaa

En ymmärrä tuota ihmisten logiikkaa näitä perusraviteita kohtaan. :D Kuvittelevat roheiinien, kreatiinien ja varsinki buustereiden olevan jotain dopingia, etenki buustereiden kun nehän saattaa hieman piristää... :face:

En ymmärrä tuota ihmisten logiikkaa näitä perusraviteita kohtaan. :D Kuvittelevat roheiinien, kreatiinien ja varsinki buustereiden olevan jotain dopingia, etenki buustereiden kun nehän saattaa hieman piristää... :face:

Nehän on kemiallisesti valmistettuja.

Kreatiinin lisäksi kannattaa mainita huiveavansa melkoiset määrät esim. niasiinia, askorbiinihappoa ja syanokobalamiinia. Kyllä taas isovanhemmat järkyttyy.

etenki buustereiden kun nehän saattaa hieman piristää... :face:

Onhan noilla semmoset nimet ja purkit että en ihmettele yhtään jos joku vähän ihmettelee :) Ja sitten jotain varotuksia isolla purkin kyljessä, ja osa perjaatteessa on "dopingia" koska on kielletty testatussa urheilussa, kuten Jack3d ja Craze.

Eihän craze ole?

Taannoin kahvelipallojumppaillessa joku kanssatreenari totesi, että "sinä se oot tainnu nostaa muutakin kun työmarkkinatukea". Hymyilytti :)

Äiti: Sulla on valtava hauis, vähän niinku Kippari-Kallella
Minä: Kippari-Kallella on iso forkku ja tosi pieni olkavarsi... :jahas:

pic1.webp

On se urheilusuorituksen aikana kielletty. Lisäravinteena käyttää, mutta ei suorituksen aikana.

Paskapuhetta. Samalla menttaliteetilla roidejakin saa käyttää treenikaudella esim. matsiin valmistautuessa, kunhan ei itse kilpailun aikana käytä. Jos täysin rehellinen kilpailija haluat olla niin et käytä mitään tai käytät etkä kilpaile. Se on täysin eriasia läpäiseekö testit. Kielletty aine on kielletty aine, vaikka laittaisit kivekses oven väliin. Ainahan niitä sääntöjen kiertelijöitä löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eieieieieii... Pointti oli, että eihän siinä ole kiellettyjä aineita, mutta oli sittenkin.. Eeppisyys voi tulla johonkin muualle juttelemaan noista. Tämä ketju on ainakin totaalisen väärä!

Paskapuhetta. Samalla menttaliteetilla roidejakin saa käyttää treenikaudella esim. matsiin valmistautuessa, kunhan ei itse kilpailun aikana käytä. Jos täysin rehellinen kilpailija haluat olla niin et käytä mitään tai käytät etkä kilpaile. Se on täysin eriasia läpäiseekö testit. Kielletty aine on kielletty aine, vaikka laittaisit kivekses oven väliin. Ainahan niitä sääntöjen kiertelijöitä löytyy.

Et taida tietää mistä puhut. Jotkut aineet on kielletty kisatilanteessa, mutta ei treenikaudella. Nämä aineet on KAIKKI sellaisia joista saa vaan hetkellistä piristystä, esim. just tuo jack3d. Ootko muuten juonut kahvia koskaan? Kertaakaan? Kofeiini oli ennen kielletty, että tuolla logiikalla olet roinaaja itsekin.

Et taida tietää mistä puhut. Jotkut aineet on kielletty kisatilanteessa, mutta ei treenikaudella. Nämä aineet on KAIKKI sellaisia joista saa vaan hetkellistä piristystä, esim. just tuo jack3d. Ootko muuten juonut kahvia koskaan? Kertaakaan? Kofeiini oli ennen kielletty, että tuolla logiikalla olet roinaaja itsekin.

Eikö testosteronikin voi sitten olla lisäravinne tai hormoonit? Entäpäs hengityselimistöön vaikuttavat lääkkeet, voiko niitäkin sitten kutsua lisäravinteiksi? Entäpä amfetamiini, niistähän saa vain hetkellistä buustia? Silti ne mahdollistavat harjoittelun kovempaa ja tuovat suoraa etua.

Eikö testosteronikin voi sitten olla lisäravinne tai hormoonit? Entäpäs hengityselimistöön vaikuttavat lääkkeet, voiko niitäkin sitten kutsua lisäravinteiksi? Entäpä amfetamiini, niistähän saa vain hetkellistä buustia? Silti ne mahdollistavat harjoittelun kovempaa ja tuovat suoraa etua.

Taitaa olla kaikki toivo menetetty jo sinun kohdallasi. Jätän tämän keskustelun tähän.

niin, tarkemmin tietämättä, crazet ja osa muista boostereista näkyy testeissä.. ja kilpaurheilijoita testataan myös treenikaudella.. mut kai se sit riittää et sanoo et käytän vaan crazea treenikaudel =)
/offtopic

random heebo baarissa.. "no yläkroppa sul on ainakin kunnossa" (= RHP)

Eikös noilla antidopingporukoilla ole ihan selvät listat että mitä ei saa käyttää kisatessa ja erillinen lista mitä ei saa käyttää harjoituskaudella?
Silloinhan se ei nimenomaan ole mitään säännön kiertämistä tai kusetusta kun sääntö on tehty juuri siinä mielessä että treenatessa ok, kisoissa ei.

Edittiä: Piti oikein itse tarkistaa ja näinhän se oli.

KAIKKINA AIKOINA (KILPAILUJEN AIKANA JA KILPAILUJEN ULKOPUOLELLA ESIMERKIKSI HARJOITUSKAUDELLA JA KILPAILUJEN VÄLILLÄ) KIELLETYT AINEET JA MENETELMAT

S0. Myyntiluvattomat lääkeaineet
S1. Anaboliset aineet
S2. Peptidihormonit, kasvutekijät ja vastaavat aineet
S3. ß2-agonistit
S4. Hormoneihin ja aineenvaihduntaan vaikuttavat modulaattorit
S5. Diureetit ja muut peiteaineet
M1. Hapenkuljetuksen parantaminen
M2. Kemiallinen ja fysikaalinen manipulaatio
M3. Geenidoping

KILPAILUN AIKANA KIELLETYT AINEET JA MENETELMÄT

Kohdissa S0.–S5. ja M1.–M3. määriteltyjen aineiden ja menetelmien lisäksi seuraavat ovat kiellettyjä kilpailujen aikana:
S6. Piristeet
S7. Huumaavat kipulääkkeet
S8. Kannabinoidit
S9. Glukokortikosteroidit

Eikös noilla antidopingporukoilla ole ihan selvät listat että mitä ei saa käyttää kisatessa ja erillinen lista mitä ei saa käyttää harjoituskaudella?
Silloinhan se ei nimenomaan ole mitään säännön kiertämistä tai kusetusta kun sääntö on tehty juuri siinä mielessä että treenatessa ok, kisoissa ei.

Edittiä: Piti oikein itse tarkistaa ja näinhän se oli.

KAIKKINA AIKOINA (KILPAILUJEN AIKANA JA KILPAILUJEN ULKOPUOLELLA ESIMERKIKSI HARJOITUSKAUDELLA JA KILPAILUJEN VÄLILLÄ) KIELLETYT AINEET JA MENETELMAT

S0. Myyntiluvattomat lääkeaineet
S1. Anaboliset aineet
S2. Peptidihormonit, kasvutekijät ja vastaavat aineet
S3. ß2-agonistit
S4. Hormoneihin ja aineenvaihduntaan vaikuttavat modulaattorit
S5. Diureetit ja muut peiteaineet
M1. Hapenkuljetuksen parantaminen
M2. Kemiallinen ja fysikaalinen manipulaatio
M3. Geenidoping

KILPAILUN AIKANA KIELLETYT AINEET JA MENETELMÄT

Kohdissa S0.–S5. ja M1.–M3. määriteltyjen aineiden ja menetelmien lisäksi seuraavat ovat kiellettyjä kilpailujen aikana:
S6. Piristeet
S7. Huumaavat kipulääkkeet
S8. Kannabinoidit
S9. Glukokortikosteroidit

Puhuinpas näköjään itse paskaa :wtf: Vedän sanani takaisin ja pyydän anteeksi.

Kaverin suusta: ''Sun kätes on paksumpi ku Kallen reisi.'' (nimi muutettu) ''Oot koulun isoin mut vedät vaa vihanneksia ruuaks.''

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom