Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
"Kyllä minä sitten nauran sulle ku noi sun lihakset kasvaa nii isoiks et ne räjähtää". Ja toinen joskus reilu vuos sitte kaveri joka ei oikeen osannu olla mitään mieltä lisäravinteista sano mulle palkkaria juodessani ja hänen katsoessa vierestä: mä ainaki aattelin pysyy iha naturaalina :D Yks kaveri jostain kumman syystä tuli kokeilee ja kysyy et onks tissilihakset kasvanu salilla ja samalla sekunnilla jätkä huutaa: "jeesus mitkä daisarit tulkaa muutki kokeilee" :D

Aikoinaan välikäden kautta kuultua: velipojan kollega oli tuumannut, että "kylläpä se sun pikkuveljesi treenaa kauheilla painoilla". Kyseessä ei tietystikään olleet mitkään egopainot. Velipoika on muuten itse luontaisesti vahva jässikkä, tuuppasi ilman mitään punttitreenitaustaa 15-kesäisenä 90kiloa penkistä. Jääkiekko sitä on vaan ikänsä kiinnostanut ja punttitouhut on "heikkoja varten".

Itse olin työkaverin kanssa salilla ja tein yhden käden soutuja sellaisessa soutulaitteessa, johon voi lisätä limppuja oman maun mukaan. Kollega katseli kiinnostuneena vierestä ja halusi saman tien kokeilla laitetta "kun sulla on noin paljon painoja tuossa, että jaksaisinkohan minäkin..." Painot ei hällä sitten liikahtaneetkaan, johon hän kommentoi tyyliin "oletpa vaan riskissä kunnossa."

Näitä skeptisiä kavereita on kyllä aina ja välillä ne on ihan hauskoja, välillä vituttaa. Suomalaisen perusluonne on kyllä sellainen, ettei kavereita yleensä todellakaan kehuta.

Yksi kaveri sanoi, että 'sulla on Allusd kädet kasvanu aika kivasti' niin toinen kaveri tyytyy toteamaan 'kreatiiniturvotusta' :D

Tänään kaupassa latasin siinä safkatarvikkeet hihnalle ja menin maksamaan.

Kassatyttö: Sää näköjään käyt salilla.
Minä: Juu aina silloin tällöin ;)
Kassatyttö: Voisitko joskus opastaa mua alkuun?
Tuli sen verran puuntakaa että mumisin jotain epämäärästä ja nyökkäsin vaan päätä ja lähdin.

Ootko ihan saatanan hyvännäkönen vai onko siellä teilläpäin vain rohkeita kassoja? Täälläpäin ei kyllä tule mitään kommenttia kassatädeiltä, ainakaan tällä pärställä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ootko ihan saatanan hyvännäkönen vai onko siellä teilläpäin vain rohkeita kassoja? Täälläpäin ei kyllä tule mitään kommenttia kassatädeiltä, ainakaan tällä pärställä...

No varmaan johtuu siitä kun tää paikka ei ole mikään suurkaupunki niin melkeenpä kaikki tuntee toisensa jotakin kautta, eli varmaan kynnys sanoa jollekkin jotain vähän matalampi kuin isommalla paikkakunnalla. Ja kun monesti ollut kassalla ja aina vähän oon silmäilly sitä ajan kuluks niin jospa tuo sitten johti tohon.. En ite kyseistä henkilöä tunne, mutta tiedän.

:offtopic: Ei varsinaisesti treenauksesta tää huomautus tullu, vaikka sai sillon siitäkin kuulla. Äsken kuitenkin tuli tekstailtuu tälle muijalle kenenkans vietin iltaa viime vklp, ja se pisti jotai mikä lämmitti mieltä, "Sun vieres oli kyl kivempi nukkuu ku tällee yksi" :rolleyes:

No tiät mis nukut ens yönä. Pääset viä liukkaan päälle. :pano:

Viikonloppu pitkästä aikaa kavereiden kanssa ja aika perusmatskua.
*vitullinen kitinä edessä*

Jossain vaiheessa alkaa tulla salitreeniohjetta kuinka penkata: joku alakropan ja jalkojen saaminen mukaan nostoon, se on huijausta. Myös tanko tulee muistaa siirtää noston ylimmässä vaiheessa silmien tasalle (eli tanko tekee ihan jumalattoman C-liikkeen ja jatkaa tangentin suuntaisesti kulkuansa 10 metriä etiäpäin).

Alkaa tulla ohjetta siitä, kuinka syödä. Samalla itse lipitetään sitä bisseä päivittäin. Nälvitään siitä kun ei bisse maistu. Kebab on hyvä, siitä saa prodea ja se kasvattaa lihaksia. Vaikka ei treenattaisi yhtään mitään, millään tasolla. Kebabia kannattaa ahtaa kurkusta alas päivittäin. Jaa paino noussut? No kannattaa sitten vähentää syömistä. Heti.

Jaa sä foam rollailet, sehän on joku uimakelluke? Ei ihmekään jos sattuu, venyttelisit hyvä mies.

Ja tämmöistä rataa se on ollut aina. Silloinkin kun v.2009 aloitin laihiksen ja liikunnan, kyllä heti ne, jotka tietää paremmin, tulee kertomaan ettei sun kannata tehdä sitä ja tätä. Itseasiassa yhtään mitään.
Kun ei onnistu.

Tai onnistuisi.
Jos ryhdyt NYT tekemään samaa ohjelmaa kuin David Beckham tai Jason Statham, sitten toimii kun teet ihme kiemuravänkyräsettejä, kuutta eri hauiskääntövariaatiota ja hinkkaat jokaikisen lihaksen ja huokosen eristäviä ja seuraavana viikkona on tulosten olla näkyviä ja pystyttävä suoriutumaan maratonista. Unelmien sixari näkymään 2kk kuukaudessa ja rasvaprosentti alle kymppiin. Kuka jossain salilla haluaisi käydä 6kk? Tai vuoden? Tai sekin että siellä salilla voi oikeasti olla pirun mukavaa.

Alkaa tulla ohjetta siitä, kuinka syödä. Samalla itse lipitetään sitä bisseä päivittäin. Nälvitään siitä kun ei bisse maistu. Kebab on hyvä, siitä saa prodea ja se kasvattaa lihaksia. Vaikka ei treenattaisi yhtään mitään, millään tasolla. Kebabia kannattaa ahtaa kurkusta alas päivittäin. Jaa paino noussut? No kannattaa sitten vähentää syömistä. Heti.

Tää kyllä pistää itteekin vähän hajottamaan. Mielipiteitä löytyy mm. siitä että hiilarit on myrkkyä kuten myös einekset. Silti kyllä mm. kebabbi ja pizza maistuu hyvin. Noh eipä tuolla loppupeleissä niin paljon väliä ole kun toinen näkee kehitystä ja toinen ei. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom