Parhaat huomautukset

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Viikonloppu pitkästä aikaa kavereiden kanssa ja aika perusmatskua.
*vitullinen kitinä edessä*

Jossain vaiheessa alkaa tulla salitreeniohjetta kuinka penkata: joku alakropan ja jalkojen saaminen mukaan nostoon, se on huijausta. Myös tanko tulee muistaa siirtää noston ylimmässä vaiheessa silmien tasalle (eli tanko tekee ihan jumalattoman C-liikkeen ja jatkaa tangentin suuntaisesti kulkuansa 10 metriä etiäpäin).

Alkaa tulla ohjetta siitä, kuinka syödä. Samalla itse lipitetään sitä bisseä päivittäin. Nälvitään siitä kun ei bisse maistu. Kebab on hyvä, siitä saa prodea ja se kasvattaa lihaksia. Vaikka ei treenattaisi yhtään mitään, millään tasolla. Kebabia kannattaa ahtaa kurkusta alas päivittäin. Jaa paino noussut? No kannattaa sitten vähentää syömistä. Heti.

Jaa sä foam rollailet, sehän on joku uimakelluke? Ei ihmekään jos sattuu, venyttelisit hyvä mies.

Ja tämmöistä rataa se on ollut aina. Silloinkin kun v.2009 aloitin laihiksen ja liikunnan, kyllä heti ne, jotka tietää paremmin, tulee kertomaan ettei sun kannata tehdä sitä ja tätä. Itseasiassa yhtään mitään.
Kun ei onnistu.

Tai onnistuisi.
Jos ryhdyt NYT tekemään samaa ohjelmaa kuin David Beckham tai Jason Statham, sitten toimii kun teet ihme kiemuravänkyräsettejä, kuutta eri hauiskääntövariaatiota ja hinkkaat jokaikisen lihaksen ja huokosen eristäviä ja seuraavana viikkona on tulosten olla näkyviä ja pystyttävä suoriutumaan maratonista. Unelmien sixari näkymään 2kk kuukaudessa ja rasvaprosentti alle kymppiin. Kuka jossain salilla haluaisi käydä 6kk? Tai vuoden? Tai sekin että siellä salilla voi oikeasti olla pirun mukavaa.
Tossa vaiheessa itellä alkais jo se harkinta että millasia kavereita tollaset on jotka vaan mussuttaa.

Meillä töissä yksi asukas loisti. Olin iltapalan jälkeen viemässä sitä nukkumaan ja se tarttuu mua käsivarresta. Se rupesi tunnustelemaan haukkaria, ja kysyin syytä moiseen. Sanoi kokeilevansa, että onko tässä lihaksia. Minä siihen, että onko? Vastaus: no voisihan nämä vähän treenatummat olla :D

Pidän tähän mennessä parhaina "kehuina" sitä, että kaksi kaveria on tullut kysymään neuvoa dragon flagiin, kun ovat nähneet minut tekemässä sitä. Toinen tuli vielä treenin jälkeen esittäytymään ja kyselemään, minkä verran treenivuosia on takana. Tällaisesta saa sellaisen hyvän fiiliksen, että edes jotain on tehty oikein.

N:"Haluutko lainata mun rintaliivejä?"
Minä"Ai roikkuuko nää niin paljon?"(Odotan tietenkin reteänä että vastaa että ei kun noi rintalihakset on vaan niin isot)
N:"Joo".

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
"Voivoi.. proteiinia vaan, ei mitään muuta.."

Tänään 50-60v. rouva kaupan kassajonossa, kun kaverin kanssa puhuttiin syömingeistä. :tonni:

Tänään muija, kun hieros reisiä.
M: ei helkkari noit sun reisiä, kivan lihaksikkaat jalat. Ootko jalkoi ruvennu treenaa?
Minä: Joo?
N: No sen kyl huomaa.

Oi että, kun kuulosti korvaan hyvältä! :D Toinen positiivinen kommentti jaloista tähän mennessä jalkoja kokoajan myöskin treenanneena, oman pienen saliurani aikana. Yläkropan eri lihaksista sit sitäkin enemmän.. Narupohkeista oon saanu kuulla kommenttii kyllä ja ne onkin kehityksessä jäljessä muuhun kroppaan verrattuna. Ja ei hitto, kun eilen tuli kokeiltuu ensimmäistä kertaa elämässäni hack-kyykkyy nii miten voikaan ottaa etureiskoihin niin kovin. Tein eilen perus jalkatreeniä kevyemmän treenin viellä, ekana kyykkäilyä, jonka jälkeen hackii päälle.. Salin jälkeen portaaat alas niin kyl tuntus reiskois ja seuraavana päivänä viel enemmän, ihanku ois pampulla hakattu tunnin pelkkiä reisiä. Ei ees eka jalkatreeni tuntunu jaloissa näin paljoo.. Harmi ettei omalla salilla ole hackia, ois ehdottomasti tullu lisäks jalkapäivään.

Tänään muija, kun hieros reisiä.
M: ei helkkari noit sun reisiä, kivan lihaksikkaat jalat. Ootko jalkoi ruvennu treenaa?
Minä: Joo?
N: No sen kyl huomaa.

Jos sä seurustelet kyseisen mimmin kanssa, niin ei niitä kehuja lasketa. Puolisot kehuu aina vain sen takia, että saisivat kumppanilleen paremman mielen, koska eihän se nyt oikeasti voi sanoa että sun jalat on ihan tikut tai että oot paska sängyssä.

Jos sä seurustelet kyseisen mimmin kanssa, niin ei niitä kehuja lasketa. Puolisot kehuu aina vain sen takia, että saisivat kumppanilleen paremman mielen, koska eihän se nyt oikeasti voi sanoa että sun jalat on ihan tikut tai että oot paska sängyssä.

Ei meillä päin ainakaan kehuta yhtään mitään! ikinä.

:(

Ei välttämättä aivan selainen kehu jota tässä aiheessa haetaan, mutta lämmitti kovasti + auttaa jaksamaan todella paljon tämmöistä pakkasen raiskaamaa pulkan narua noissa treenihommissa! Tänään tv:tä katsellesamme ystäväni kämpillä jonkin ohjelman mainostauolla pyöri Suomen/Maailman Vahvin Mies Kisa - mainos (en muista kumpi se nyt oli) johonka pari vuotta vanhempi kaveri tokaisi: Santeri (nimi muutettu) on vielä joku päivä noissa kisoissa! :D

"Käydään vissiin samalla salilla ja oon monesti miettinyt, et saiskohan sun munaas imeä? Ihan luottamuksellisesti ja vastapalveluksetta. -Kalle"

Treenikaverin saama sähköpostiviesti, nimi muutettu

"Käydään vissiin samalla salilla ja oon monesti miettinyt, et saiskohan sun munaas imeä? Ihan luottamuksellisesti ja vastapalveluksetta. -Kalle"

Treenikaverin saama sähköpostiviesti, nimi muutettu

Satuitko olemaan lähettäjä? Eikai sitä nimeekään tarvi kainostella :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom