Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tohon sun olis pitäny vastata, että: "Leukoja.".Sattuipa tänään koulussa: Meil on tapana aina jätkienkaa vetää koulus muutaman kerran leuanvetoskaboi yläkerran pajalla (siellä on tanko) nii minä ja yks toinen meidän luokkalainen päätettii ottaa haalarit sillee puolee välii ja sattu olee just sopivast tiukoin t-paita mitä löytyy päällä, nii siihen tempasee meiän viimevuotinen ryhmänopettaja ja mulkkaa pitkää ja tokasee: "Mitä helvettiä siä oot oikee vetäny?" Siihe minä sitte sanon että on tässä jokunen kuukaus salilla käyty ja sit ajattelin läpäl näyttää sille palan :DD
Että semmosta, kylhän toi on ihan jees et jotkuu huomaa et on salilla käyny mut en kyllä ymmärrä niitä jotka epäilee että on otettu jotain miestä vahvempaa :D
mummolla vähä näkö heikentyny ku 45cm hanska näyttää hoikalta:DMummun suusta: Megamanilla on kauniit hoikat kädet.:itku:
:hyvä:...
Tyttö: Niin, se kyykkyhän on siitä hyvä liike, että sitä voi tehdä kotonakin painojen kanssa.
Kosh!

Tyttö: Niin, se kyykkyhän on siitä hyvä liike, että sitä voi tehdä kotonakin painojen kanssa.
Kosh!

.mummolla vähä näkö heikentyny ku 45cm hanska näyttää hoikalta:D
Kosh!
Ei pidä paikkaansa vai ? Kyllä mä ainakin teen :whip:Mitä hauskaa tässä on ?Ei pidä paikkaansa vai ? Kyllä mä ainakin teen :whip: