- Ikä
- 34
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vittuilevat rahkoista ja raejuustoista ja kysyvät joka kerta tavattaessa, että millon kävin viimeeksi salilla.
Ihan mukava oli, kun joku Wanha Parta alkoi jutustelemaan uimahallin saunassa ja kysy sitten "Pelaatko sä lätkää, kun noi sinun jalkasi on niin vahvat?"
Ihan mukava oli, kun omasta mielestä jalat näyttää vielä aika löysiltä.
Mitähän oli Parralla mielessä. Muistahan sitten seuraavalla kerralla varoa, jos pudotat suihkussa saippuan lattialle.:D
No älä. Eikai se muille kuulu v#ttuakaan mitä minä suuhuni pistän!Joo tuo kuittailu noista syömisistä on ihan vitun ärsyttävää... tekisi mieli niitata kyseisiä heppuja turpiin ku vittuilevat muutenkin.
Just joo :DNo eipä osoita tuolla huutelulla kuin omaa tietämättömyyttään. Ja mistäpä muusta se huutelu johtuu kuin kateudesta.![]()
Ei tosin ainakaan mun kohdalla kokoni puolesta, koska olen naru. Kai niitä sitten vituttaa kun joku jaksaa nähdä vaivaa tehdä hommat kunnolla siellä salin ulkopuolellakin. Kyllähän tuo vituttaa.
Päätin pelata varman päälle ja vaihtaa ihan kaupunkia.:DJoo kyllä kannattaa vaihtaa uimahallia :hyvä:
Kyllä. Itselleni ei ole muut kuin perheenjäsenet kuittailleet, mutta sekin jo ärsyttää. Pitäisi varmaan sitten pulipitsaa, limpparia ja karkkia vetää...Tuo vittuilu rahkoista ja raejuustoista kuulostaa erittäin tutulta :hyvä: