Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tehtiin erästä pariharjotusta painireeneissä ja kaveri tuumas ku oli tekovuorossa että "no tämähän on sun kans helppo tehä ku sullon täälä kahvat valmiina" ja tarras melko ikävästi siipi- ja vinosta vatsalihaksesta.

Ihan mukava oli, kun joku Wanha Parta alkoi jutustelemaan uimahallin saunassa ja kysy sitten "Pelaatko sä lätkää, kun noi sinun jalkasi on niin vahvat?"
Aika kuningas-olo oli sen jälkeen, kun omasta mielestä jalat näyttää vielä aika löysiltä.
Sitten on tullut näitä, että joku kaveri sanonut vieressä olevalle tytölle "Änkan rinnat on suuremmat kun sulla"-tyylistä kommenttia. En kyllä tiedä onko tuo niin hyvä asia, mutta ajatellaan positiiviselta kannalta.

Ihan mukava oli, kun joku Wanha Parta alkoi jutustelemaan uimahallin saunassa ja kysy sitten "Pelaatko sä lätkää, kun noi sinun jalkasi on niin vahvat?"
Ihan mukava oli, kun omasta mielestä jalat näyttää vielä aika löysiltä.
:eek:
Mitähän oli Parralla mielessä. Muistahan sitten seuraavalla kerralla varoa, jos pudotat suihkussa saippuan lattialle.:D

Siskon kanssa harvemmin nähdään, niin ihan kiva kun se panee aina tapahtuneen kasvuni merkille. Äitillekin sanoi, että kokeile nyt noita jalkoja. Äiti vähän etureittä painoi sormella ja totesi, että "herranen aika, ethän vaan syö mitään?!".

Täyty äitille paljastaa, että pakkohan sitä on jotain syödä, ei ne lihakset muuten kasva :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ite en ainakaa viiti ottaa noita syömisestä tulevia kommentteja tosissaa. Huvittaa vaa välillä kaupungilla, kun kävelee niin joku puol random henkilö sanoo, että toi on se jätkä kuka syö aina. Ei siis sanonnu mulle vaan sille omalle kaveriporukalle siinä ja satuin siinä sitten kuulemaan sen. Paljon tulee kyllä kommenttia, koska salilla käyn vaikka en isoja lihaksia omaa.

Itte oon saanu lisänimen proteiini-Miikka ja se ketuttaa suuresti. Hemmot luulee, että lihakset on hankittu heralla ja väittää et heti kun lopetan lisäprotskun käytön nii lihakset hävii. Luule et se on jotai hormoonia... Oon viel kyenny hillittee itteni mut en tiä kuinka kauan, jos viel kuulen tota kovin monta kertaa

No eipä osoita tuolla huutelulla kuin omaa tietämättömyyttään. Ja mistäpä muusta se huutelu johtuu kuin kateudesta.:rolleyes:

Ei tosin ainakaan mun kohdalla kokoni puolesta, koska olen naru. Kai niitä sitten vituttaa kun joku jaksaa nähdä vaivaa tehdä hommat kunnolla siellä salin ulkopuolellakin. Kyllähän tuo vituttaa.

No eipä osoita tuolla huutelulla kuin omaa tietämättömyyttään. Ja mistäpä muusta se huutelu johtuu kuin kateudesta.:rolleyes:

Ei tosin ainakaan mun kohdalla kokoni puolesta, koska olen naru. Kai niitä sitten vituttaa kun joku jaksaa nähdä vaivaa tehdä hommat kunnolla siellä salin ulkopuolellakin. Kyllähän tuo vituttaa.
Just joo :D

Pellejähän noi huutelijat yleensä on ja sillä huutelulla sen tyhmyytensä osoittavat, mutta väittäisin että sen takana on useammin vaikka ihan vaan ajattelemattomuus kuin kateus. Todella monella tuntuu olevan semmonen käsitys että kaikki negatiiviset kommentit johtuu kateudesta, enkä nyt puhu pelkästää salilla kävijöistä. Voihan se kateus tulla jotenkin alitajunnasta, mutta en todellakaan usko kenenkään ajattelevan että "Toi urheilee ja mä en, haukunpa sen harrastuksen pystyyn".

Tänään tuli serkkutytöt (vitosluokalla) käymään ja olin siinä t-paidalla, sanoivat että oho, sullahan on habaa :D Pyysivät pullistamaan että voivat kavereilleen kehua että serkulla on iso hauis, ajattelin siinä että nuokaan ei taida tietää että miten naru minäki oikeesti oon :D

Horpan käytöstä on huomauteltu monta kertaa,vaikka kreatiinia ja kossua vahvempia aineita en ainakaan tietääkseni oo käyttäny.Toisaalta vituttaa,toisaalta imartelee.

Parhaat kommentit ovat huomaamattomia joita tälläinen hieman hitaampi henkilö ei edes meinaa huomata. Laivalla joku kysy harrastuksia ja sanoin että en oikein mitään, tähän vastaus oli että ja silti tollanen kroppa.... Kyllä oli egoa sen jälkeen....

Joo mä kävelin ilman paitaa ranta alueella ja kuulin ku blondi muija sano et "en mä tienny et toi tyyppi on noin lihaksikas, mä olisin saanu sen" niin no ehkä olisit saanu ku mä en oo helppo vaan varma.Ja yleensä kaikki kysyy et käytätkö hormooneja ku oon sanonut paljon saan penkistä.Jos saa kaks sataa penkistä ni se ei tarkota et käyttää mitään ku oon itekin saanut ennen ku aloitin ja saanu paljon enemmänkin jos olis malttanut odottaa.Nii ja yleensä muijat pitää mua läskinä paitsi sit ku näkee ilman paitaa.Ilmankos ei aina oikein tärppää.

Suositut

Back
Ylös Bottom