Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
En ole tavannut selitellä "vitsejäni", mutta tehdään nyt poikkeus. Tiedän, että kotona voi treenata kyykkyä isoillakin painoilla, kenellä sellaiset on, mutta tällä tytöllä ei selkeästi isoja painoja ollut mielessä, vaan ehkä 5-10 kilon käsipainot. Ja vaikka kuinka noilla treenaisi, niin en usko että niillä saisi aikaan sammakko/pikaluistelijanreisiäni. Kyykky ilman painoja vs. kovat raudat niskassa ovat ulkoisesti täysin sama liike, mutta siihen yhtäläisyydet melkein loppuvatkin. Ensimmäistä voi veivata vaikka tunnin putkeen, kun taas jälkimmäinen on intensiteetiltään aivan toinen. Mutta voi olla, että olette oikeassa - ehkä siinä ei ollutkaan mitään hauskaa. Kysymys kuuluukin, voiko huumorintaju erehtyä?

Tänään jotain mainitsin että olen tilannut dippivyön, siskoni kysyi sitten että mikä se on. Selitin hänelle ja sitten hän sanoi näin: "Ai, oon luullu että se on joku vyö missä säilytät niitä mömmöjäs ja voit dippailla niitä johonki".. WTF? :D

iskä: ''oleks sie ruvennu käyttämään niitä steroiteja ko ei paineet ennää pysy sisällä ja jätkä kasvaa silmissä?'' armoton repeäminen :D

Tänään jotain mainitsin että olen tilannut dippivyön, siskoni kysyi sitten että mikä se on. Selitin hänelle ja sitten hän sanoi näin: "Ai, oon luullu että se on joku vyö missä säilytät niitä mömmöjäs ja voit dippailla niitä johonki".. WTF? :D

*reps* Ei helv.. :D

Vihdoin pääsee kommentoimaan tänne.... Eilen salilla tuli vastaan kaveri jota ei oo aikoihin nähny ja se tuumas:" mitä nää oot oikeen vetäny ku oot kahden kokoinen... Mä haluun samoja nappeja" lämmitti mieltä kun viimeiset pari vuotta on tullu vain kommentteja lihomisesta... Eli salihommat on tuottanut tulosta ja nyt voi hyvillä mielin jäädä pariksi päivää joululomalle :-P

No onhan noita tullu, tässä yks:

Possupiikkiä annettaessa, Lekuri: vaikka sä ootki tollane habajätkä, niin sun pitää pitää nyt hartiat paikallaan.:david:

Kyllähän noi aina mieltä lämmittää ja vaikeina aikoina miettii noita nii jaksaa puskee eteenpäin!:rock::rolleyes::whip::kippis1:

Selitin duunikaverille kuinka on niskat jumissa ja olkapäitä tehdessä tuntuu ettei veri kierrä päässä ollenkaan... tähän tuli kommenttina "Ai siis miksi sä treenaat sun olkapäitä? Eihän se oo oikeen naisellista??" :rolleyes: nii ei kai sit..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
haha, voin kuvitella sen lääkärin ilmeen ku aloit posettelee! tuplat takaa? otaha iisisti,hieno mies.
Ihan normaalisti penkille menin istumaan, college päällä:rolleyes: sitten se otti hartioista (piikki annettiin vasempaan olkapäähän) kiinni ja kai jotenki yritti rentouttaa niitä piikkiä varten. Eli en siinä mitään posetellut/eurooppaa omistanut. :rock:

Joo mä kävelin ilman paitaa ranta alueella ja kuulin ku blondi muija sano et "en mä tienny et toi tyyppi on noin lihaksikas, mä olisin saanu sen" niin no ehkä olisit saanu ku mä en oo helppo vaan varma.Ja yleensä kaikki kysyy et käytätkö hormooneja ku oon sanonut paljon saan penkistä.Jos saa kaks sataa penkistä ni se ei tarkota et käyttää mitään ku oon itekin saanut ennen ku aloitin ja saanu paljon enemmänkin jos olis malttanut odottaa.Nii ja yleensä muijat pitää mua läskinä paitsi sit ku näkee ilman paitaa.Ilmankos ei aina oikein tärppää.

En tiiä mistä johtuu, mut repeen aina tän kaverin viesteille. :dance2:

Äiti: "Susta huomaa, että oot käynyt salilla. Käsiis on tullut läskiä."

Joulusaunan jälkeen löhöilin sohvalla kalsareissani ja porukat kysyivät olenko ruvennut juoksemaan tms. kun reidet on ovat noin tuhdin näköiset.

Totesin että jää kyllä perus juoksijalta 70cm reidet helposti haaveeksi. Sitten alkoi hirveä shokeeraus että "ei varmaan ole 70cm reisiä kenelläkään vyötärö voi olla 70cm mutta ei reisi" sitten hirveän kinan päätteeksi joku repäsi mittanauhan esiin ja sillä hetkellä oli reidellä mittaa 69cm ja siskon vyötäröllä 67cm :hyvä:

Ei sentääs tullut roinaepäilyjä totesivat vaan että sinne se joulukinkkukin sitten menee :thumbs:

Joulusaunan jälkeen löhöilin sohvalla kalsareissani ja porukat kysyivät olenko ruvennut juoksemaan tms. kun reidet on ovat noin tuhdin näköiset.

Totesin että jää kyllä perus juoksijalta 70cm reidet helposti haaveeksi. Sitten alkoi hirveä shokeeraus että "ei varmaan ole 70cm reisiä kenelläkään vyötärö voi olla 70cm mutta ei reisi" sitten hirveän kinan päätteeksi joku repäsi mittanauhan esiin ja sillä hetkellä oli reidellä mittaa 69cm ja siskon vyötäröllä 67cm :hyvä:

Ei sentääs tullut roinaepäilyjä totesivat vaan että sinne se joulukinkkukin sitten menee :thumbs:

67cm vyötärö...:kuola::kuola::kuola: mullemullemulle

...ihan ok reidet :thumbs:

Äiti: "Se osti tollasen vyön mihin voi laittaa lisäpainoja kun nostaa:D leukoja, sehän on tosi raskasta, mä en oo koskaa jaksanu yhtää leukaa."
Mummo: "Siitähän tulee hirvee bodari!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom