Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kaveri saunassa: "Osaatsä liikutella noita sun mannerlaattoja?"
Töissä: "Jätkällähä on järkyttävät kiukaat."
Salilla: "Lopeta prässin jynssäämine, sun persehä lähtee käsistä."

Vaimoke puri hauista baarissa sen verran tarmokkaasti, että oli mustelma seuraavana päivänä :)

"näytit nii syötävän hyvältä"

Samalla reissulla kaveri, jota tulee harvoin nähtyä:

"Ukko on vähän kasvanu!"

Aina nousee motivaatio niin mukavasti.

Itse kiipesin laivalla karaokelavalle, johon seurueeseemme kuulunut tuttava tokaisi: " Onko se "Cybershaman" noin saatanan iso äijä? " Lämmitti mieltä, vaikka dieettiä aloittelenkin.

Viimeksi muokattu:
Vuoden ravannu salilla, nyt tuli kotikaupungissa pariinki otteeseen vanhoilta kavereilta kommenttia että äijä näköjää käyny vähä salilla! Motivaatio senkun kasvaa! :)

Kyllähän sitä tuli eilen saatua muutamia kommentteja. Hartiat kuulemma kasvaneet ja muutenkin kasvanut miehen mittoihin. Tulihan tuossa tanssiessakin huomattua, kuinka sieltä vaan käsi vaelteli vatsan seutuville, eikä ollut edes oma käsi! Ja pöydässäkin eräs nainen näytti tutkailevan kättäni ja kokeilivathan ne sitten. Sitten sateli noita normaaleja "Vitsi sä oot kasvanu" kommentteja ja kivahan se oli kuulla, että jotain edistystä tapahtunut :dance:

Eilin tuli taas huomautus omasta heikkoudesta, kun jälleen hävisin jollekki muijalle painissa ja sain lumipesun. tv. 190 cm / 85-90 kg :DDD
Oltiin kyl molemmat siinä kunnos, ettei olis mitenkään pystyssä pysynä, kummatki kaaduttiin, mä alle ja sen takii muka hävisin. Mä haluun uusinnan, ja joku heikompi tyttö sillä kertaa, kiitos

Eilin tuli taas huomautus omasta heikkoudesta, kun jälleen hävisin jollekki muijalle painissa ja sain lumipesun. tv. 190 cm / 85-90 kg :DDD
Oltiin kyl molemmat siinä kunnos, ettei olis mitenkään pystyssä pysynä, kummatki kaaduttiin, mä alle ja sen takii muka hävisin. Mä haluun uusinnan, ja joku heikompi tyttö sillä kertaa, kiitos

Itte kyllä häviän noissa tilanteissa ihan mielelläni :rolleyes:

e. tai sitten johtuu myös miekäläisen heikkoudesta, siis voimissa xD

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Käytiin veljen ja serkun kanssa saunassa ja serkku lohkas minun tullessa saunaan:" Sieltähän se Herkules tulee"

Alkoi kyllä hieman naurattaa mutta lämmitti se mieltä tosin :)

Tuli pitkästä aikaa hieman erilainen kommentti joten laitetaan tänne ylös :)

Olin siinä baarissa väärä oppisesti täysin selvinpäin kaverin kanssa kuka taas ei ollu selvinpäin. Siinä kun istuttiin niin sieltä pöllähti yksi kaverini tuttu kaverinsa kanssa eli ei varsinainen kaveri vaan tuttu jolle voi sanoa moro, moro. Siinä kun kuuntelin känniläisten juttuja niin tämä kaverini tutun kaveri teki tälläisen kommentin:

Random sälli (pienellä norjalais murteella): "sä kyllä pidät kropasta näyttäin huolta, siis tosi harvoin näkee tommosta alfa urosta"

J.Stallion: [Täyttä naurua] "noh kyllähän sitä treenailee sen 5krt viikko ja yritän vähän katsoa mitä syön. Mutta että alfa uros voi saatana ja taas täyttä naurua loppuun.

Random sälli: Ei siis ihan tosissaan sä oot tosi äijän näkönen, siis tosi harvoin näkee tommosta alfaa ihan tosi.

:D

"Jos olisit pari vuotta vanhempi, mä olisin ottanu sut jo aikoja sitten!"

Näin sanoin 4 vuotta mua vanhempi nainen... Ei siinä, olisin erittäin iloinen jos hän minut ottaisi :D

E. Täytyy vielä mainita että KYLLÄ lämmitti mieltä :)

"Jos olisit pari vuotta vanhempi, mä olisin ottanu sut jo aikoja sitten!"

Näin sanoin 4 vuotta mua vanhempi nainen... Ei siinä, olisin erittäin iloinen jos hän minut ottaisi :D

E. Täytyy vielä mainita että KYLLÄ lämmitti mieltä :)
Hyvä että melkein pildeä sait, mutta miten tuo liittyy threadin aiheeseen?

Hyvä että melkein pildeä sait, mutta miten tuo liittyy threadin aiheeseen?

No eikö tämä triidi ole "Parhaimpia huomautuksia"?

E. sori jos unohdin mainita että tämä tyttö oli kiinnostunut sallilla käymisestä ja mun pienistä kynäniskasta jota kehui kuulemma kokooni nähden varsin lihaksikkaaksi.
Joko nyt kuuluu aiheeseen?

E2. en saanut pildeä, tana :D

Törmäsin kaupassa yhteen kaveriin, joka oli siellä isosiskonsa kanssa. Pari päivää myöhemmin näin sitte tän kaverin niin kerto, että oli sisko kysyny mut nähtyään, että "Onko toi adrift joku kehonrakentaja? Näytti ihan sellaselta." Kai sitä sitten näyttää ulkovaatteetkin päällä joltain :rolleyes:

Plaah, kaverin muija tokas ku tulivat baariin missä olin ovella, että " ei sulla noi hartiat kyl kauheen leveet oo vaikka oot muuten noin iso".

Plaah, kaverin muija tokas ku tulivat baariin missä olin ovella, että " ei sulla noi hartiat kyl kauheen leveet oo vaikka oot muuten noin iso".

:D Aika paha...
Kai vastasit, että :" Oletko sä lihonnut vai raskaana?. Näyttää vähän siltä " ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom