Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tänään koulussa koneistuksen opettaja laittoi kaverille sorvissa kappaletta suoraan semmosilla biljardi lyönneillä, sitten yllättäen kääntyy minuun päin ja kysyy että "pelaakos Suwa biljardia?" minä vastaan että aina joskus johon hän: "arvasin, näytät jotenki siltä että pelaat biljardia." :(

Loppupäivän protestoinkin istumalla tupakkakopissa ja laiskottelemalla koko loppupäivän. :D
No mitäs oon tämmönen kynis.

voi Suwa pieni. Olen kohtalotoverisi.. Eräs kerran kysyi käynkö usein vesijuoksussa, johon vastasin että eipä tule harrastettua. Sitten tämä eräs sanoi että "sitä minä ajattelinki"

huoh mitäpä oon läski ja vinopolvi.. loppupäivän diettasin.

En ollut nähnyt muutamaa tiettyä kaveria pitkään aikaan ja kun oltiin yhdessä ottamassä vähän kuppia pitkästä aikaan niin yks kaveri sano et "kyl se sali on tuloksia tuonu todellaki "

Ja sitten kerran koulussa luokallamme oleva tyttö sanoi et "ohhoh että sun perse on kasavanut "

Ja eräs miespuolinen luokkakaveri sanoi et " kaulaan on tullut ainakin tuuma lisää leveyttä"

Aina kun joku huomauttaa kehityksestä niin treenimotivaatio nousee helvetisti ja saa uutta puhtia :puntti::dance:

Joo mä kävelin ilman paitaa ranta alueella ja kuulin ku blondi muija sano et "en mä tienny et toi tyyppi on noin lihaksikas, mä olisin saanu sen" niin no ehkä olisit saanu ku mä en oo helppo vaan varma.Ja yleensä kaikki kysyy et käytätkö hormooneja ku oon sanonut paljon saan penkistä.Jos saa kaks sataa penkistä ni se ei tarkota et käyttää mitään ku oon itekin saanut ennen ku aloitin ja saanu paljon enemmänkin jos olis malttanut odottaa.Nii ja yleensä muijat pitää mua läskinä paitsi sit ku näkee ilman paitaa.Ilmankos ei aina oikein tärppää.

Sait 200kg penkistä ennenkuin aloitit penkin tekemisen? Ja enemmän ois menny jos oisit malttanu odottaa? :hyper:

Sait 200kg penkistä ennenkuin aloitit penkin tekemisen? Ja enemmän ois menny jos oisit malttanu odottaa? :hyper:
Ite käsitin, että oli saanut 2 markkaa ylös natuna, eli ennen kuin aloitti roinan? Aika harva jamppa nostaa 200 natuna penkistä, nii kai sen epäilyn ymmärtääkin :rolleyes: Varsinkin kun on kyse taviksista, jotka nyt epäilee horkkaa jo siitä kun jollain näkyy ihka oikeita lihaksia :wtf:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eilen tuli pikkujouluissa kuultua useaan otteeseen eri tutuilta jotain positiivista. Onhan se kiva välillä kuulla jotain. Alkaa pikkuhiljaa 3-4vuoden saliura näkyä jossain:D

emännän isosiskolta kuultua että "noi käsilihakset on ainakin isot" :D koitin vakuuttaa että läskiä se on, mutta ei uskonu

Näinpä yhen eukon kahden vuoden tauon jälkeen.. Tuli sit jotain puhetta, että mitä nykyää teen ja sitäkautta salihommat puheeks ni tokas vaan, että "etsä kyl näytä yhtään et oisit käyny salilla". No asia kyllä korjaantu kun nousin sen vierelle seisomaan. "No ootsä kyl sitteki aika vitun iso". Hävis seki mielipaha :D

Tämä nyt ei oo mulle sanottua mutta nauratti.

Mun kaverilla loppu fudiksen pelaaminen ja alko viinan juonti ku kasvo lailliseksi. Jonkin tovin kuluttua kaveri oli meillä käymässä ja venytteli siinä sitten ojentajia silleen kädet niskan takana. Mun faija ku oli oppinu tuntemaan tän jätkän urheilijana huomas että on ihan hyvä patti habassa. Kaveri ei kuitenkaan mitään kokeilua ihmeellisempää punttitreeniä ollut koskaan tehnyt, mut tosiaan aika vaikuttavahkot hauikset lyhytraajasella jätkällä. Faija siinä oikeen äimisty että "Oho! Ai rantakuntoo kohti?". Otti ja nipisti sitä hauberia ja totesi "ai se oliki vaa lihis triplanakilla". Revettiin kyllä velipojan kanssa kovaa.

Toissa päivänä kun avustin ukkiani pääsemään vessaan hän otti mua kyynärtaipeesta kiinni ja sano että ompa pojalla pieni hauis :( Eipä ois auttanu vaikka oiski 2-3 cm ylempää ottanukki kiinni.

Sillä on silmäpohjan rappeuma ja "jalaton" eli liikkuminon on hankalaa.

Näinpä yhen eukon kahden vuoden tauon jälkeen.. Tuli sit jotain puhetta, että mitä nykyää teen ja sitäkautta salihommat puheeks ni tokas vaan, että "etsä kyl näytä yhtään et oisit käyny salilla". No asia kyllä korjaantu kun nousin sen vierelle seisomaan. "No ootsä kyl sitteki aika vitun iso". Hävis seki mielipaha :D

Sori mutta miten toi seisominen vaikutti asiaan näin radikaalisti? Ei mun tietääkseni siellä puntilla ainakaan sitä pituutta pitäs tarttua ;)
Ellet toki alkanu siinä latseja levittelee ja tuplahaukkoja poseilee niin sit ymmärrän!

Tämä kuuluu ehdottomasti huomautusten elittiin
Tein olohuoneen lattialla vatsoja ja siinä sarjojen välissä sitten vaan makailin selälläni, polvet koukussa. 6v poikani tuli sitten siihen nojailemaan jalkoihini ja silitti pohkeita ja tokaisee "Äitillä on lihaksikkaat jalat!" Lasten suustahan se totuus kuuluu, vai miten se meni :D

Sori mutta miten toi seisominen vaikutti asiaan näin radikaalisti? Ei mun tietääkseni siellä puntilla ainakaan sitä pituutta pitäs tarttua ;)
Ellet toki alkanu siinä latseja levittelee ja tuplahaukkoja poseilee niin sit ymmärrän!
Baarissa istuin sohvalla nurkassa missä ei oo kunnon valaistusta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom