... yleensä muijat pitää mua läskinä paitsi sit ku näkee ilman paitaa.
![Hyper :hyper: :hyper:](/smilies/hyper.gif)
Tohon pitää pyrkiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
... yleensä muijat pitää mua läskinä paitsi sit ku näkee ilman paitaa.
Sigu ainestayleensä muijat pitää mua läskinä paitsi sit ku näkee ilman paitaa
Naispuoliselta kaverilta pääsi taas kuulemaan totuuksia.
"sulla ei oo persettä :wtf:"
sattuu...:itku::itku:
Joo mä kävelin ilman paitaa ranta alueella ja kuulin ku blondi muija sano et "en mä tienny et toi tyyppi on noin lihaksikas, mä olisin saanu sen" niin no ehkä olisit saanu ku mä en oo helppo vaan varma.Ja yleensä kaikki kysyy et käytätkö hormooneja ku oon sanonut paljon saan penkistä.Jos saa kaks sataa penkistä ni se ei tarkota et käyttää mitään ku oon itekin saanut ennen ku aloitin ja saanu paljon enemmänkin jos olis malttanut odottaa.Nii ja yleensä muijat pitää mua läskinä paitsi sit ku näkee ilman paitaa.Ilmankos ei aina oikein tärppää.
Ite käsitin, että oli saanut 2 markkaa ylös natuna, eli ennen kuin aloitti roinan? Aika harva jamppa nostaa 200 natuna penkistä, nii kai sen epäilyn ymmärtääkinSait 200kg penkistä ennenkuin aloitit penkin tekemisen? Ja enemmän ois menny jos oisit malttanu odottaa?![]()
Näinpä yhen eukon kahden vuoden tauon jälkeen.. Tuli sit jotain puhetta, että mitä nykyää teen ja sitäkautta salihommat puheeks ni tokas vaan, että "etsä kyl näytä yhtään et oisit käyny salilla". No asia kyllä korjaantu kun nousin sen vierelle seisomaan. "No ootsä kyl sitteki aika vitun iso". Hävis seki mielipaha :D
Baarissa istuin sohvalla nurkassa missä ei oo kunnon valaistusta.Sori mutta miten toi seisominen vaikutti asiaan näin radikaalisti? Ei mun tietääkseni siellä puntilla ainakaan sitä pituutta pitäs tarttua ;)
Ellet toki alkanu siinä latseja levittelee ja tuplahaukkoja poseilee niin sit ymmärrän!