Parhaat huomautukset

Olin jokunen viikko sitten kaveria katsomassa toisella paikkakunnalla. Oltiin sitten baarissa ja törmättiin tämän mun kaverin wanhojentanssipariin. Heidän wanhojentansseista aikaa about 5 vuotta... naikkonen kävi melkein heti rintalihoihin kiinni ja sai sitä vähän siinä toppuutella ja sama kommentti tuli kuin ylläolevissa viesteissä. Jäätävin osuus oli se, kun nainen tokas sille mun kaverille, että "kävisit sinäki salilla, niin olis edes jotain mahdollisuuksia" :D Kaveri sai kuulla tästä monta kertaa:kippis1:

Totta. Hauiksen ympäryshän kertoo tarkkaan lihasmassan määrän, ja penkkituloksesta voidaan heti päätellä kuinka vahva ihminen on. Esim:nakkikioskillakin säästettäis paljon, kun kerrottais vaan penkkitulokset(runkku tietenkin) , ja saataisiin näin voittaja selville. :offtopic:

pahaa offia, mut nyt kyllä osu joku niin oikeaan:D täs oon 15 minuuttia hajoillu ja miettiny et olishan se kyllä helpompaa:thumbs:

pahaa offia, mut nyt kyllä osu joku niin oikeaan:D täs oon 15 minuuttia hajoillu ja miettiny et olishan se kyllä helpompaa:thumbs:

Tätähän vois soveltaa iha joka asiaan elämässä!

Esim pienet kynikset joutuu antamaan tilaa jonoissa ja tietenki suuremman runkkupenkin omaavilla on etuoikeis iskeä naisia baareissa jnejne..

Ekana en meinannu uskoa kun äiti kommentoi että "voi kauhia kun sulla on iso maha", mutta tänään viimein uskoin kun kaveri tokaisi salilla että "sullaha on maha kasvanu" :( Mikään muuko ei sitten olekaan kasvanut kuin maha..

Ekana en meinannu uskoa kun äiti kommentoi että "voi kauhia kun sulla on iso maha", mutta tänään viimein uskoin kun kaveri tokaisi salilla että "sullaha on maha kasvanu" :( Mikään muuko ei sitten olekaan kasvanut kuin maha..
Dieettiä peliin niin tulee sitten kehuja hauberistakin. Ei ne näy rasvan alta.:(

istockphoto_427024_man_boobs.jpg

Onneks joku kehtas paljastaa sen totuuden :hyvä:

Mua on kerran luultu pokeks baarissa. :dance2: Yhtäkkiä tuli vaan joku nainen takaapäin nykimään hihasta ja selittämään että jossain kaksi :david:ia höyryää niin että kohta on myllyt pystyssä ja minun pitäis väliin mennä. Selitin sitten että oon vaan kaljalla oleva normijamppa eikä tuntemattomien tappeluun väliin meno oo minun asiani. Johtui se erehdys vissiin siitä että olin mustassa kauluspaidassa liikenteessä, keltanen kyltti vaan puuttu rinnasta. Mutta ei saatana, tällästä narunpätkää luuli pokeks. Taitaa mennä sen muijan kännin piikkiin. :lol2:

Muija heitti tossa päivänä muutamana: " Noi sun jalat on ihan hirveen kokoset. Vaikka Matti (exä) kävi salilla ni ei sillä noin isot jalat ollu".:evil: Hetken aikaa tuulettelin, mutta sitten aloin miettimään että olikohan sillä kaikki muut lihakset sit suurempia...:itku:

Muija heitti tossa päivänä muutamana: " Noi sun jalat on ihan hirveen kokoset. Vaikka Matti (exä) kävi salilla ni ei sillä noin isot jalat ollu".:evil: Hetken aikaa tuulettelin, mutta sitten aloin miettimään että olikohan sillä kaikki muut lihakset sit suurempia...:itku:

Bodarit ovat useimmiten kaljuja koska pieni pää korostaa lihasten kokoa. Samaten massiiviset reisilihakset feidaavat kullin näyttämään pienemmältä kuin se todellisuudessa on.

Toisaalta pieni meisseli saa reisilihat suorastaan räjähtämään silmille. :rolleyes:

Kaverin isä aina puhuu kun käyn niillä että olen kyllä isossa kunnossa ja lihasta on helvetisti. :D:D Olisikin...

-"Kunhan et ala niitä pillereitä syömään"

Bodarit ovat useimmiten kaljuja koska pieni pää korostaa lihasten kokoa. Samaten massiiviset reisilihakset feidaavat kullin näyttämään pienemmältä kuin se todellisuudessa on.

Toisaalta pieni meisseli saa reisilihat suorastaan räjähtämään silmille. :rolleyes:

No omasta mielestäni jalat on aina ollu mun vahva osa-alue.. Ei muusta sen enenpää..:rolleyes:

Ikämiehiltä usein kuultua: "oot sä voimanostaja vai mikä sun laji on" ;) Tämä yleensä silloin, kun ottaa muutaman syvän toiston prässissä 300 kilolla. Eihän mulla edes oo polvisiteitä, joten siitä jo näkee että se rauta ei oo päätavoite. Toisaalta, ihan hyvähän se on että sitä jerkkuakin löytyy vielä hyvin näin dieetillä, kun aamupaino huitelee nippa nappa 80 kilossa. Vastaan yleensä, että oon elämäntapabodaaja ja tavoite nostaa samat raudat vielä seittemänkymppisenäkin :D

Itsellä jäi mieleen ne kerran kun töissä asiakas kysyi "Mitä lajia harrastat" ja minä ihmettelin.
"Näytät niin urheilijalta". Tuli hassu fiilis :)

Toinen kerta oli kun pukuhuoneessa olin menossa täyttämään juomapulloa tukka ponnarilla ja aikomuksena suunnata salille. Eräs toinen asiakas kysyi minulta "Vedätkö sinä tämän jumppatunnin?" :D

Jospa sitä urheilullisuutta sitten on sen verran :) Mutta ihmeen hyvä mieli voi tulla pienistäkin asioista.

Mullekki on tullu tollasia vastaan.. Eläkeläisnaisia joskus ollu yhtäaikaa salilla ja kattonu ku vedän leukoja, sanonu että "täällähän on ammattilaisia" tjsp :D

Täällä työpaikalla eräs kollega kertoi käyvänsä salilla ahkerasti, ja suositteli minullekin.
"Oletko koskaan käynyt salilla? Tekee hyvää niskoille ja selälle. Kannattaisi sunkin."

On se kiva kun on tämmönen sleeper. Päältä katsottuna kynäniska, joka onkin todellisuudessa.. kynäniska? :itku:

Puolestelen kyllä tuota sillä että ko. henkilö ei oikein tiedä muutenkaan mistään mitään.

Täydellä vatsalla 82-kilosena tanssahdellen mäkin näytän melkeen normijampalta vaatteet päällä, mutta sitten kun otetaan se paita veks nii pääsee vasta lihat oikeuksiinsa. Paita päällähän sitä täytteen laatua ei vielä tiedä, joten suotakoon tuollaiset lapsukset näiltä pettereiltä..;)

Kouluterveydenhoitaja meinas, kun punnittiin painoo, et "ei sulla tuota rasvaa kyllä oo paljoo, ku sul on niin paljo tota lihasta" Meikä heti et jahas, nostihan se motivaatiota hieman :D

Duunipaikan salilla eräs nuori nainen osui samaan aikaan ja totesi:
"Sä oot kyllä varmaan tässä talossa ainoa joka jaksaa nostaa noin isoja painoja" :kuola:
Menin vähän hämilleni tapahtumasta.
Mutta nyt kun ajattelen, vittu mä oon vahva ja paras :-D

Tämä yleensä silloin, kun ottaa muutaman syvän toiston prässissä 300 kilolla. Eihän mulla edes oo polvisiteitä...
wtf. prässi. syvä. polvisiteet. ?!?!??!?!?!?!?
nyt särkee päätä... ei yksinkertaisesti pysty käsitteleen...

Duunipaikan salilla eräs nuori nainen osui samaan aikaan ja totesi:
"Sä oot kyllä varmaan tässä talossa ainoa joka jaksaa nostaa noin isoja painoja" :kuola:
Menin vähän hämilleni tapahtumasta.
Mutta nyt kun ajattelen, vittu mä oon vahva ja paras :-D
oikein :D

Back
Ylös Bottom