Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Meikäläisellä tulee kyllä eniten kommenttia tuosta selästä, "jonka takaa ei koskaan mitään näy". Olat ja selkä dominoi aika kiitettävästi näitä 40 cm narukäsiä...

Tänään isosiskon mies koklas multa kofeiini tabletteja (siis ihan normaaleja mitä saa apteekista) kun oli väsy, ja TATTADAA sit kun ne PIRISTI! niin hirvee kysely et mitä tän ikäne niillä tekee ja hetken päästä ne sai vedettyä jotenki horkan asiaan ja rupes paasaamaan horkasta :D:D:D:DD siis alko siitä kun syön kofeiini tabletin jos väsyttää esim koulu jälkee :D

-Sustahan on tullut mies!
-Et syökkään kuin entinen anorektikko jösse.
-Katos! Huhupuheet pitivät paikkaansa!
-Alkaa jo pikkusen olemaan v selkää
-Joko voitat veljes kädenväännössä?
-Onse könsikäs
-Ootpa kasvanu
-Lääkis serkku:"sähän olit säälittävä rimpula kun minä kävin viimeks teillä(6-7kk sitten). Mitä tässä on tapahtunu?"ohimennen mainitsi vielä anabolisista steroideista.
-Äiti on kommentoinut lähinnä tyyliin:"nyt rupeat syömään niinkuin normaalit ihmiset", "nyt ton painonnousun pitää loppua" (vielä mitä,nostetaan painoa tammikuuhun asti)

Kommentit johtuvat varmaan sangen nopeasta kehityksestä. Noin 7kk sitten painoin huikeat 64-65/178. Nyt sentään 78/179.

Tää on kyllä aina niin huvittava kommentti, kun viitataan niihiin "normaaleihin ihmisiin". Mikä hemmetti se normaali ihminen edes on? Mulla on pieni haju siitä mitä se vois olla, enkä mä halua lukeutua ikinä siihen kategoriaan :D

Tää kävi tossa tullessani viikonloppuna erään yökerhon vessaan..

Paskamaha: Joo-o...Ei taida enää eturauhanen juuri pelata kun tarvii kahen minuutin välein kusella käydä...
Minä: Täh?
25kgÄijä: Joo on sen verran aineita vedetty että ei meikäläinen siihen enää mahdu käsiä peseen.

Oma elopaino tällä hetkellä kuitenkin vajaat 90 ja pituutta 178cm. Kuinka kehitysvammanen tai kateellinen tarvii ihmisen olla että tuntemattomalle lähetään ylipäätään heittään tollasta. Vaatteetkaan ei olleet kuitenkaan millään tavalla huomioo herättävät... Tätä on nyt muutaman kuukauden joka viikonloppu vähintään saanu kuunnella. Pikkuhiljaa ehkä kypsyttääkin... Sen verran vielä että reenattu on vasta puoli vuotta.

Kaveri oli vaihtarina jenkeis, oli siel 9kk ja tuli eilen nii heitti tämmöstä :rolleyes:
-Kivasti tumput kasvanu
-Jumalauta hervoton perse!

Ja omasta mielestä kasvanu yhtää :hyvä:

Tää on kyllä aina niin huvittava kommentti, kun viitataan niihiin "normaaleihin ihmisiin". Mikä hemmetti se normaali ihminen edes on? Mulla on pieni haju siitä mitä se vois olla, enkä mä halua lukeutua ikinä siihen kategoriaan :D

Riku Kirin sanoin, ihmisiä on kahta eri tyyppiä, heikkoja ja erittäin heikkoja.

"Normaali" keskiverto jamppa ei käy salilla ja on keskiverto salikävijää huomattavasti heikompi.

Tää kävi tossa tullessani viikonloppuna erään yökerhon vessaan..
Paskamaha: Joo-o...Ei taida enää eturauhanen juuri pelata kun tarvii kahen minuutin välein kusella käydä...
Minä: Täh?
25kgÄijä: Joo on sen verran aineita vedetty että ei meikäläinen siihen enää mahdu käsiä peseen.

Oma elopaino tällä hetkellä kuitenkin vajaat 90 ja pituutta 178cm. Kuinka kehitysvammanen tai kateellinen tarvii ihmisen olla että tuntemattomalle lähetään ylipäätään heittään tollasta. Vaatteetkaan ei olleet kuitenkaan millään tavalla huomioo herättävät... Tätä on nyt muutaman kuukauden joka viikonloppu vähintään saanu kuunnella. Pikkuhiljaa ehkä kypsyttääkin... Sen verran vielä että reenattu on vasta puoli vuotta.

Kateellisten panettelua tommonen, pitää vaa kestää idiootteja..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
"Mitä vittuu sä oot oikein tehnyt...?" En jaksanut oikein etes kuunnella loppuun:jahas:
Ja myöhemmin illalla haukuttiin möröksi, en sitä ole enkä tule olemaankaan.

Entinen naapurin ukko kenen kanssa en ole jutellut 10 vuoteen sanoi: "päläpälä...ja noin lihava oot". Katoin peiliin ja huomasin, että perkele tottahan se puhui. :/

No ei vältsii huomautus, mutta noin 70v mummo hiplas mun kyykkypersettä tänään citymarketin kassajonossa. Luulin ensin, että joku vahingossa hipaisi, niin en kiinnittänyt mitään huomiota siihen, sit tunsin kuinka joku puristaa oikeasta pakarasta. Käännyin katsomaan, että mitä helvettiä, niin takana ryppyne vanha mummo ostoskärryn kanssa hymyilee tyytyväisenä käsi mun perseen kohdalla. Siinä tuli semmonen mitä vittua fiilis ja kauhea kiire pois kaupasta. Innolla seurailen lehtien lukijapalstoja, että millon ilmestyy Sirkka39:n nuorten perseiden nykytasoa arvosteleva teksti.

No ei vältsii huomautus, mutta noin 70v mummo hiplas mun kyykkypersettä tänään citymarketin kassajonossa. Luulin ensin, että joku vahingossa hipaisi, niin en kiinnittänyt mitään huomiota siihen, sit tunsin kuinka joku puristaa oikeasta pakarasta. Käännyin katsomaan, että mitä helvettiä, niin takana ryppyne vanha mummo ostoskärryn kanssa hymyilee tyytyväisenä käsi mun perseen kohdalla. Siinä tuli semmonen mitä vittua fiilis ja kauhea kiire pois kaupasta. Innolla seurailen lehtien lukijapalstoja, että millon ilmestyy Sirkka39:n nuorten perseiden nykytasoa arvosteleva teksti.
Olisit käyttänyt tilaisuuden hyväksi! Aina sitä nuorta saa, mutta harvoin tosi vanhaa :dance:

Aika rauhassa oon saanu olla kommenttien suhteen duunissa tähän saakka, mut tilanne muuttui taannoin, ku oli pienet illanistujaiset työporukalla, jonka kokoonpano oli jotakuinkin 20 naista ja allekirjoittanut.

Ruokailu oli klo 17 aikaan, siitä sitte siirryttiin pubin puolelle ja noin klo 21 aikoihin totesin käväiseväni himassa syömässä jotain, niin johan alkoi kommenttia naisista irtoamaan:
"Etkös sä sanonu olevas dieetillä ja taas oot syömään menossa?"
"Etkö nyt poika osannu syödä siellä ravintolassa riittävästi, ku nyt pitää jo mennä syömään?"

Noin puolituntia olin poissa ja tuona aikana oli selkeästi keskusteltu lisää aiheesta, kommentit jatkuivat tähän malliin:
"Meidän mielestä sulla pitäis lopettaa tuollainen hullunlailla treenaaminen, eihän sulla jää yhtään vapaa-aikaakaan."
"Oot kyllä jo ihan liiankin laiha." (Pituutta on siis 180 senttiä ja paino on tippunu puolessa vuodessa 96 kilosta 84 kiloon ja rasva% viimemittauksessa 12.)
"Katsokaa nyt tätä meidän poikaa vielä, ku se on ihmisen näköinen."

Kukaan paikallaolijoista siis ei ollu äitini, vaikka kommentit alkoikin pikkuhiljaa kuulostamaan siltä. :D

E: Ja naisten keski-ikä oli suunnillensa 45-v, joka selittänee asiaa osaltaan.

No onhan toi nyt jo vähän omituisen kuulosta jos ei pysty edes yksiä illanistujaisia istua rauhassa. Varsinkin jos on ravintolassakin käyty syömässä ja sit pitää käydä kotona jotain rahkaa syömässä. Sitä ruokaa voi kuitenkin siellä ravintolassa syödä hieman enempi kerrallaan eikä ne lihakset yhdessä illassa mihinkään sula jos ei saa prodea 3h välein. Mut ehkä mä en olekaan tarpeeks HCBB ja bodymunkki. :D Tää nyt oli vaan IMO Ehram, ei tarvi herneitä vetää kenenkään nenukkiin. Tuli sitä itekin stressattua syömisistä joskus liikaa, mut nykyään oppinu ottaa vähän rennommin. Ja ymmärtäähän sen, että asiat pitää tehä viimisen päälle jos on just kisaamassa lähiaikoina tai jotain.

Kyllähän tuon syöntireissun kommentit oli ihan järkeenkäypiä, ja oli mulla himaan ihan oikeaakin asiaa, etten ihan pelkän rahkapurkin perässä sinne rynnistänyt. Ihan niin bodymunkki en ole minäkään. :D

Eniten ehkä hämmensi tuo vapaa-ajan riittävyyteen liittynyt kommentti, koska itse koen salilla pyörimisenkin vapaa-ajaksi, mutta näemmä se voi olla jotain muutakin.
Ja termi "ihmisen näköinen" herätti kyllä myös hilpeyttä syvällä sisimmässäni. :D

olin kerran lääkärin vastaanotolla niin lekuri vaa kehas et "ompa lihaksikkaat jalat!"

ja sit masentavin uutinen..."oot kaventunu iha vitusti varmaa 5cm per puoli!" (oon laihtunu jonnin verra niin kutistunu vähäse, ja puntillakaa ei oo kerenny käymään ku pitää keskittyy lyömään 5krt per nanosekuntti. :D)

"Sul on isommat tissit ku mulla" naispuoliselta ystävättäreltä.
istockphoto_427024_man_boobs.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom