Meikäläisellä tulee kyllä eniten kommenttia tuosta selästä, "jonka takaa ei koskaan mitään näy". Olat ja selkä dominoi aika kiitettävästi näitä 40 cm narukäsiä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain eilen kuulla että olen vahvempi kuin nykänen![]()
Tää on kyllä aina niin huvittava kommentti, kun viitataan niihiin "normaaleihin ihmisiin". Mikä hemmetti se normaali ihminen edes on? Mulla on pieni haju siitä mitä se vois olla, enkä mä halua lukeutua ikinä siihen kategoriaan :D
Tää kävi tossa tullessani viikonloppuna erään yökerhon vessaan..
Paskamaha: Joo-o...Ei taida enää eturauhanen juuri pelata kun tarvii kahen minuutin välein kusella käydä...
Minä: Täh?
25kgÄijä: Joo on sen verran aineita vedetty että ei meikäläinen siihen enää mahdu käsiä peseen.
Oma elopaino tällä hetkellä kuitenkin vajaat 90 ja pituutta 178cm. Kuinka kehitysvammanen tai kateellinen tarvii ihmisen olla että tuntemattomalle lähetään ylipäätään heittään tollasta. Vaatteetkaan ei olleet kuitenkaan millään tavalla huomioo herättävät... Tätä on nyt muutaman kuukauden joka viikonloppu vähintään saanu kuunnella. Pikkuhiljaa ehkä kypsyttääkin... Sen verran vielä että reenattu on vasta puoli vuotta.
Millään tavalla Nykästä(jos mattia tarkoitti) väheksymättä, niin jotenkin tämä kuulostaa vittuilulta:D
Olisit käyttänyt tilaisuuden hyväksi! Aina sitä nuorta saa, mutta harvoin tosi vanhaa :dance:No ei vältsii huomautus, mutta noin 70v mummo hiplas mun kyykkypersettä tänään citymarketin kassajonossa. Luulin ensin, että joku vahingossa hipaisi, niin en kiinnittänyt mitään huomiota siihen, sit tunsin kuinka joku puristaa oikeasta pakarasta. Käännyin katsomaan, että mitä helvettiä, niin takana ryppyne vanha mummo ostoskärryn kanssa hymyilee tyytyväisenä käsi mun perseen kohdalla. Siinä tuli semmonen mitä vittua fiilis ja kauhea kiire pois kaupasta. Innolla seurailen lehtien lukijapalstoja, että millon ilmestyy Sirkka39:n nuorten perseiden nykytasoa arvosteleva teksti.
"Sul on isommat tissit ku mulla" naispuoliselta ystävättäreltä.