Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
hera80 palkkarin jälkeen faija:
jokuhan oli saanu maksavaurion lisäravinteesta...
joo-o :D

hera80 palkkarin jälkeen faija:
jokuhan oli saanu maksavaurion lisäravinteesta...
joo-o :D

Niin kyllä ainakin teksti tvllä luki, että jostai lisäravinteesta(en muista nimeä) on saatu maksavaurioita.

Maksavaurioista puheen ollen, vierailin eilen porukoiden luona ja mutsi ilmeisesti auringon häikäsemänä sano, että " sullahan on keltaset valkuaiset, viittais vähän maksavaivoihin" :D
Jopa tuohtuneena tarkistin sitten peilistä ja totesin täysin terveiksi. Totesinkin heti, että ei näin puhtaalla ruokavaliolla mitään maksavaurioita voi tulla, kun alkoholiakin tulee otettua muutaman kerran vuodessa.
Baareja en suosi, kun niissä on kovemmassa huudossa nuo tyyliniekat ja heinäseipäät. ViimeksiKIN tuli taas kommenttia vastakkaiselta sukupuolelta, että oot vähän liian iso mun makuun. Ja painoa tosiaan hurjat 81 kiloa tällä hetkellä, ehkä on vaan niin kireetä lihaa sitten tai sit ne valot tekee sen ;) No, ei sitä ylimääräistä kyllä olekaan kuin perseessä...

duunissa:
"on kyllä huikeat nuo kädet, paksummat kun minun reidet" :D

Eilen isäpappa sano ku tulin suihkusta että "Oot kyllä syöny nyt jotaki steroideja" ku kuulemma niin paljon latsit kasvanu vähässä ajassa :)

Työnantaja (äijä) sanoi tänään, että "Sinulla on lihasta kuin pienessä kylässä" (ei siis mitenkään painottanut sanaa pienessä :D).

Kohteliaisuudet tuntuvat melko turhilta niin kauan kuin en ole niin lihaksikas kuin haluaisin olla. Tulee vain vähän sellainen olo, että sä et tajuu :wall:

Nuorilta naisilta olen silloin tällöin saanut aika innostunutta palautetta, mutta siitä on enemmän kiusaa kuin iloa, kun ne kehuvat ensin ja menevät sitten panemaan poikaystäviään - jättäen minulle vitutuspanetuksen :curs:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Nuorilta naisilta olen silloin tällöin saanut aika innostunutta palautetta, mutta siitä on enemmän kiusaa kuin iloa, kun ne kehuvat ensin ja menevät sitten panemaan poikaystäviään - jättäen minulle vitutuspanetuksen :curs:
No rupee sitten selibaattiin.

Sori.:D

Massaa (läskiä) on ollu viime vuodet aikalailla liikaa ja tälle vuodelle olen laihduttanut oikein urakalla. Läskin alla piilossa olleet lihakset tulleet näkyviin ja töissä on kuullu mm. seuraavia kommentteja (huom! juurikaan salilla käymisestäni ei ole ollut juttua):

-Salkkareissakin ne on alkanu käyttään hormooneja :hyvä:
-Mä syönkin sen takia terveellisesti ku se on mun elämäntapa, mä en yritäkään hankkia mahdollisimman paljo lihaksia... (minä olin että WTF? ku en oo mitään tolle tyypille mistää treeneistä kertonut saatikka sanonu hankkivani mahdollisimman paljo lihaksia. Oli jotain juttua syömisestä.)

Hauskoja nää ku yleensä tokasevat niin nurkan takaa, että ite lähinnä hölmistyy :)

oisko oikein neitsytviesti pakkikselle <3

yksikköupseeri: no mikä vaivaa, onko mandariineja kainaloissa!

äite: kauhee haba

x-työkaveri: v*ttu ei susta tuu kyllä yhtään mitään :D

e: 319 ekaa sivuu tästä thredistä luettu :D

Salilla yömyöhään ukot ihmetteli kun viisikymppisillä kässäreillä punnerteli vinopenkkiä, että kunpahan joskus itekki pääsis samaan. Ajattelin hiljaa mielessä, että eihän nää ole vielä mitään isoja painoja edes, kun oikeasti vahvat tekee jollain 80 kilosilla sarjaa.:D

Kaveri jota en ole nähny vähään aikaa, soitti että lähetkö ajelee sit hypin kyytiin ja kokeili hauista jumalauta mikä lihas:) Tuomoset kyllä piristää mieltä.

Se on kyllä kumma, kun joka paikassa aina ihmetellään, et onko sun pakko kävellä tolla lailla. Välillä pitää oikein ottaa paita veks ja näyttää, että ei näillä latseilla paljon vedellä käsillä pitkin kylkiä. Jotkut luulee, et oon vaan niin pollee kaveri, et pitää leikkiä isoa. No, sellanen se maailma on..

Pesin yksi ilta hampaita, ja isä tuli sitten siihen viereen ottamaan omaa hammasmukiaan kaapista. Keskustelu meni jotenkin näin:

Isä: Hei, mikä tommonen patti sun käsivarressa on?
Minä: Siis, tämä vai? [osoittaa ojentajaan]
Isä: Niin, kauheen kokonen.
Minä: Se on mun ojentaja. Hämärä valaistus tuo sen hyvin esiin...
Isä: Eijei eijei ei... Nyt sulla alkaa noi kädet olla niin paksut jo et nyt on kyllä paras lopettaa. Ethän sä ala koskaan syömään mitään aineita? Tunnen sut, sulla on taipumus mennä äärimmäisyyksiin.. Älä vaan ala mitään pillereitä popsimaan ettei sun terveys mene... [viiden minuutin saarna siitä kuinka roinaus aiheuttaa maksa- ja sydän-vaurioita].

Joopa joo, mulla muka patti käsivarressa, ja vielä ojentaja.. Nyt on kyllä helvetti jäätynyt. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom