Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hah. Vanhat immeiset ne on hauskoja kommentoimaan. Itsekin kun vetelin joskus jollain ~100kg maasta eräs vanha ukko tokaisi: "Kyllähän tuolla jo taitaa sen koulurepun saada nostettua." Tiedä sitten oliko vittuilua vai kehuja mutta hymyilytti kuitenkin.:DKerran salilla kun tein maastavetoa. sarjaa 100kg. Tuli joku mummo mun taakse ja kysy että: meinaakko poika jaksaa? :O Vastasin vain että: tottahan toki.
Hah. Vanhat immeiset ne on hauskoja kommentoimaan. Itsekin kun vetelin joskus jollain ~100kg maasta eräs vanha ukko tokaisi: "Kyllähän tuolla jo taitaa sen koulurepun saada nostettua." Tiedä sitten oliko vittuilua vai kehuja mutta hymyilytti kuitenkin.:D
Harvemmin juu mitään kommenttia saa lajin ulkopuolelta,tosin yksi kaveri aina naljailee että ' on aika homoa kun jätkä näyttää bokserimallilta' :D Se parantaa mieltä aina.
Paras hetki tähän mennessä kuitenkin on ollut kun saavutin ensimmäisen tavoitteeni raudan parissa. Oltiin kaverin kanssa aloitettu kesäkuntokisa, enkä ennen juuri ollut puntteihin koskenut. Elokuussa aloitettiin ja seuraavan vuoden kesäkuuhun loppui - oli suunnitelma.
Kaveri oli nostanut punttia jo jonkin aikaa vuosien varrella, tosin kohtalaisen epäsäännöllisesti. Moni muukin kaveri on raudan rakastajia ja sain sitä kautta pientä helppiä ohjelman suunnitteluun. Aloitin treenin aika intensiivisesti, kun huomasin että tämä lajihan on kuin minulle luotu. Ensin treenasin kolmasti, ja myöhemmin kuten nykyäänkin, väh. neljästi viikossa salilla. Kuntopohjaa oli, kun urheilua on tullut ennestäänkin vedettyä, pääasiassa kamppailulajeja.
Kuukautta ennen kisapäivää näin kaverin sitten baarissa. Se alkoi vinoilemaan oman treeniohjelmansa toimivuudesta jne. Päätettiin mennä pihalle katsomaan, l. terassille hihoja käärimään. Tällä kertaa tosin ihan pasifistisessa mielessä.
Kun kaveri totesi antavansa luovutusvoiton, oli kyllä mahtava fiilis - kun en siihen mennessä ollut oikein ajatellut treenin tuoneen mitään varsinaista tulosten kasvun lisäksi. En nyt sano että siellä hihassa mikään kauhea matterhorn piileskelisi, mutta alku on hyvä :D Helvetti kun treeni maistui seuraavana aamuna paremmalle kuin koskaan, kun tiesi että kehitystä tulee kovalla työllä ihan oikeasti.
Anteeksi nyt, mutta repesin. :lol2: Oot sää vaan niin hulvaton kaveri...Täällä työpaikalla eräs kollega kertoi käyvänsä salilla ahkerasti, ja suositteli minullekin.
"Oletko koskaan käynyt salilla? Tekee hyvää niskoille ja selälle. Kannattaisi sunkin."
On se kiva kun on tämmönen sleeper. Päältä katsottuna kynäniska, joka onkin todellisuudessa.. kynäniska? :itku:
Puolestelen kyllä tuota sillä että ko. henkilö ei oikein tiedä muutenkaan mistään mitään.
Ollaan nyt tänä juhannuksena ja viime juhannuksena oltu samalla kaveriporukalla ryyppäämässä ja kyllä tässä viikonlopun aikana kuullu niin monta kertaa, miten oon viime vuodesta kasvanu ja kehittyny et kyllä on taas motivaatio oikeasti niin korkealla treenien suhteen. Tekisi mieli samantien lähteä salille tekemään kunnon jalkatreeni, mutta jos jättäis huomiselle.. kuitenkin kaks päivää ryypänny, ni jos ihan vaan lepäilis tän päivän.
Kyllä, ehdottomasti :D Paras oli varmasti se, kun olivat jotain random kommentteja heittäneet siinä ekana päivänä ja sitten toisena päivänä yks kavereista rupes käyttämään musta "ruipelo" nimitystä, pilke oli kaverilla kokoajan silmässä ja tiesin todellakin sen. Jotenkin myös tuo nimitys toi sitä lisäintoa taas tähän touhuun, ruipelo muka ;)Vaikka ite en ainakaa silloi hirveesti kommentoi tai noteeraa hirveesti noita kommentteja ja aika nöyränä poikana vastailen nii kyl oikeesti noi kavereiden heittämät random kommentit nostaa motivaatiota xD
Tämä on kyllä niin totta. Itelle yks kaveri just eilen sanoi että sinä oot kyllä ihan uskomaton jätkä ku oot niin vaatimaton etkä elvistele vaikka oot tosi kovassa kunnossa. No kunto nyt omaan silmään ei vielä kovin erikoinen ole mutta pakkokait se on pikkuhiljaa alkaa uskomaan kun siitä kaverit kokoajan mainitseeVaikka ite en ainakaa silloi hirveesti kommentoi tai noteeraa hirveesti noita kommentteja ja aika nöyränä poikana vastailen nii kyl oikeesti noi kavereiden heittämät random kommentit nostaa motivaatiota xD
Kyllä, ehdottomasti :D Paras oli varmasti se, kun olivat jotain random kommentteja heittäneet siinä ekana päivänä ja sitten toisena päivänä yks kavereista rupes käyttämään musta "ruipelo" nimitystä, pilke oli kaverilla kokoajan silmässä ja tiesin todellakin sen. Jotenkin myös tuo nimitys toi sitä lisäintoa taas tähän touhuun, ruipelo muka ;)
oot profiilin mukaan 181/75? jos haluaisin olla ilkeä niin sanoisin että ootko nyt ihan varma että kaverilla oli pilke silmässä... onneks oon ystävällinen enkä sano ;)
Kappas, jääny ehkä päivittelemättä tuo.. Nykyisin paino 89 ellei jopa 90.. :Doot profiilin mukaan 181/75? jos haluaisin olla ilkeä niin sanoisin että ootko nyt ihan varma että kaverilla oli pilke silmässä... onneks oon ystävällinen enkä sano ;)
Hauska tarina...:DFrendeilt tulee aina positiivista palautetta. En oo mikään korsto 180/77 ni ei huomaa jos on huppari päällä et oon käyny salilla ni jos jonkun frendin kaa puhuu salilla käynnist ni siihen joku puoltuttu rupee tyyliin huomauttelee et käyks sä muka salilla et sä varmaan saa 80kiloo penkistä! :D Tai jos kesäl kulkee hihattomas paidas ni saa kuulla sen yleisimmän: mitä sä oikeen pullistelet! Perkele tuol saa kulkee lössi ihan vapaasti hihattomis paidois mut jos sen näkönen tyyppi kulkee josta näkee et se on salil käyny tekemäs muutakin ku polkee kuntopyörää ni se on heti hirvee pullistelija! Pari vuotta sitten ku olin koulukodissa ja salilla treenailemassa (painoni tuolloin n.67-69) ja olin gollege-paita päällä, sinne tuli n.120-130kiloinen työntekijä joka lämmitteli ja löi penkkiin 90kg, pyys mut varmistaa ja menin eikä saanut työnnettyä tota. Oli varmaan joku suurikin tavote ku oli tosi vihanen ku ei saanu sitä. no mähän yritin vähän lohduttaa et ei se nyt hirveen kaukana ollu ni se tokas mulle et sinä et saa lähellekkään tommosii painoi liikkuu kuikelo! Mullehan ei vittuilla! No olin siinä jo lämmitellyt niin menin menin penkille makaamaan ja työnsin sillä 90kilolla muistaakseni ysin! Oli perkele ukolla ikuistamisen arvonen ilme! Ei sanonu mitään enää ja hipsi ulos salilta! :dance2::kippis1: