Parhaat huomautukset

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kuulin eilen kaverilta mitä eräs muija, jonka kanssa olin ollut samoissa juhannusbileissä, oli sanonut peloissaan kaverille.

"Pelästyin oikein tuota billmaieria siellä bileissä"
"Miksi?"
"No kun se on niin iso ja lihaksikas"

Se muuten todellakin on hauskaa, että kaikenmaailman pulkannarut saa vapaasti vetää ne wifebiitterit päällä, mutta ei helvetti, olen kerran hiattomassa kävellyt puntilta dösäasemalle et kotai pääsisin, niin armotonta päänaukomista ohikulkevista autoista :D Tosin se paskakylä jossa tällä hetkellä olen pakotettu käymään salilla, on niin molopäitten ja sisäsiittoisten paikka että ei parempaa löydy. Siellä jos missä erilaisuus on sama kuin kommunistit Suomessa 'vaaran vuosina'. Eli jos näytät hiukankaan lihaksikkaalta, on se sama kuin, että et muuta halua kuin tapella :)

Se muuten todellakin on hauskaa, että kaikenmaailman pulkannarut saa vapaasti vetää ne wifebiitterit päällä, mutta ei helvetti, olen kerran hiattomassa kävellyt puntilta dösäasemalle et kotai pääsisin, niin armotonta päänaukomista ohikulkevista autoista :D Tosin se paskakylä jossa tällä hetkellä olen pakotettu käymään salilla, on niin molopäitten ja sisäsiittoisten paikka että ei parempaa löydy. Siellä jos missä erilaisuus on sama kuin kommunistit Suomessa 'vaaran vuosina'. Eli jos näytät hiukankaan lihaksikkaalta, on se sama kuin, että et muuta halua kuin tapella :)

Siis onko oikeesti tullu huutelua?

Missä vitussa asut? :eek:

No mulle on kans joskus jokku huudellu. Mutta pääasiassa läpällä :):hyvä:

tyyppi "paljo penkki"
minä "jotain 140 kilon luokkaa"
tyyppi "saatko paljon pillua"
minä "en"

avokki "Hirviän näkönen tuo sun selkä"
minä*pilke silmäkulmassa "ai meinaatko että liian lihaksikas"
avokki "Ei kun rusketus meleko läikikäs"
minä "jaa"
avokki "Et sinä ikinä tule olemaan liian lihaksikas"

tyyppi "paljo penkki"
minä "jotain 140 kilon luokkaa"
tyyppi "saatko paljon pillua"
minä "en"

avokki "hirviän näkönen tuo sun selkä"
minä*pilke silmäkulmassa "ai meinaatko että liian lihaksikas"
avokki "ei kun rusketus meleko läikikäs"
minä "jaa"
avokki "et sinä ikinä tule olemaan liian lihaksikas"
aeka paha :d

Tuurasin tänään mun esimiestä yhdessä hommassa, seuraava keskustelu oli käyty kun ko. esimies kävi parin muun duunikaverin (molemmat miehiä) kanssa hakemassa lounasta läheisestä Hesestä:

Esimies: "Pitäisköhän viedä sille norbankille jätski, kun se joutuu tuuraamaan?"
Duunikaveri: "Ei sille mitään jätskiä voi viedä, se juo vaan proteiinipirtelöitä ja lähdevettä."
Toinen duunikaveri: "No ei sille voi lähdevettäkään viedä, kun sitten se väittää että me pidetään sitä läskinä."

:lol2:

Tuurasin tänään mun esimiestä yhdessä hommassa, seuraava keskustelu oli käyty kun ko. esimies kävi parin muun duunikaverin (molemmat miehiä) kanssa hakemassa lounasta läheisestä Hesestä:

Esimies: "Pitäisköhän viedä sille norbankille jätski, kun se joutuu tuuraamaan?"
Duunikaveri: "Ei sille mitään jätskiä voi viedä, se juo vaan proteiinipirtelöitä ja lähdevettä."
Toinen duunikaveri: "No ei sille voi lähdevettäkään viedä, kun sitten se väittää että me pidetään sitä läskinä."

:lol2:
haha, repesin :kippis1:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eilen taas kuulu tämä "perinteinen" äidin suusta:
"Oot kyllä voimistunu melko paljo... Ethän käytä mitään hormooneja tai sellasii?"
Nauroin vaan :D

ei tää ny oikeen huomautus oo, mut pakko johonki laittaa..
-totesin salilla treenin loppupuolella puolitutulle miehelle että on ihan vässykkä olo ja ettei saa enää minkään laista tuntumaa..
-mies vastasi: "sulla on kato lihakset ihan aminohapoilla"
-pokka piti-

Olin tekemässä vinopenkkipunnerrusta käsipainoilla, kun vanhempi täti tuli kysymään kuinka paljon käsipainoni painavat. Vastasin, että 12,5kg, mihin täti kommentoi: "Ei kyllä uskoisi, että jaksat niitä nostella!" ja poistui takavasemmalle. Olin vähän, että mitä hittoa. :wtf: Jälkeenpäin kyllä naurattaa! :D

Hehe vanhat tädit sanoo asiat suoraan:D Itselle ei ole sanottu suurempia kommentteja, johtuu varmaan siitä, että olen vieläkin niin kynis.

Mulle sano serkkutyttö (11v) eilen ku kävi kylässä että "saanko kokeilla sun hauista" ja "ompa sulla leveät hartiat" ja aina ennen ku kävin salilla nii sano vaa laiheliiniksi :D

Tos tuli oltua pari päivää dokaa frendejen kans, ja oltii baarii lähös ni kysyin t-paitaa lainaks ku oma ihan ketsupis ja kaljas. No kaverit siihen et ei tääl ole kellään niin isoa paitaa et mahtus sulle.

Tos tuli oltua pari päivää dokaa frendejen kans, ja oltii baarii lähös ni kysyin t-paitaa lainaks ku oma ihan ketsupis ja kaljas. No kaverit siihen et ei tääl ole kellään niin isoa paitaa et mahtus sulle.
Onko bulkki menny överiks?:D

Mieltä ainakin lämmitti se kun juteltiin kavereitten kanssa trampoliinista ja siinä hyppeli pieniä penskoja. Kaveri vaan tokas minulle - "mees hyppäämää siihe keskelle ni penskat lentää kaareessa"
minä - "en kai viel nii läski oo?"
kaveri - "et, mut massaa löytyy"

Ja sit toinen oli se kun mentiin pitkästä aikaa isoveljen kaa saunaan ja otettiin vermeet pois ni tää sano, että siehä alat näyttää ihan mieheltä. Hän kuiteki paljo meikäläistä vielä isompi.

7 kk salia takana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom